Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij TownePlace Suites Charleston

Kamer/suite (13)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 116
Hotels.com
Lol.travel
Priceline
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hoog). Het enige dat ik niet leuk vond, was dat de kamer vochtig voelde. Hoe koud de AC ook was ingesteld, hij...
Google
... bezoek gebracht aan Charleston, SC en kozen het Town Place Suites by Marriott Charleston - West Ashley voor ons verblijf. Het...
Google
... naar 2 kamers voor ons 4 en hij stelde een suite met 2 slaapkamers voor, omdat het eigenlijk minder zou zijn. 2 individuele...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (25)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het hotel was leuk. Comfortabele bedden en fatsoenlijk ontbijt verspreid inbegrepen. Op redelijke afstand van het centrum en de historische bezienswaardigheden (de prijzen voor Lyft en Uber waren verrassend hoog). Het enige dat ik niet leuk vond, was dat de kamer vochtig voelde. Hoe koud de AC ook was ingesteld, hij voelde altijd vochtig aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben een recent bezoek gebracht aan Charleston, SC en kozen het Town Place Suites by Marriott Charleston - West Ashley voor ons verblijf. Het hotel was top van de kamers, tot het ontbijt en fitnesscentrum. Toen we incheckten, liet de deskmanager, Alexis Scott, weten dat we een upgrade naar een suite met twee kamers hadden gekregen toen we een goed hotel tot een geweldig hotel hadden gemaakt. Sterk aanbevelen! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We belden na aankomst in Charleston en spraken met Devandra. Ik vroeg naar 2 kamers voor ons 4 en hij stelde een suite met 2 slaapkamers voor, omdat het eigenlijk minder zou zijn. 2 individuele kamers waren $ 139 per stuk (voor belastingen, enz.). De suite was $ 224 (voor belastingen, enz.), Waardoor we $ 54 per nacht bespaarden. Dus dat is wat we deden. We zijn voor altijd dankbaar. Bedankt, Devandra. De suite was prima - keuken, eethoek, woonkamer met uitklapbare bank, 2 slaapkamers met elk een queensize bed en kast, flatscreen-tv's in de woonkamer en elke slaapkamer, een badkamer met toilet en bad / douche , gootsteen buiten de badkamer. De gemeenschappelijke ruimte en elke slaapkamer had zijn eigen thermostaatregeling. De suite was zeer aantrekkelijk en comfortabel. Al het personeel, van receptie tot het huishouden, was geweldig. Er is een mooi buitenzwembad, ontbijt 's ochtends beneden, en buitengrills beschikbaar voor degenen die dat willen. Wat betreft de locatie, het duurt slechts 15 minuten of minder om bij de historische wijk van de stad te komen. Ik zou absoluut hier weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben geen insectendeskundige, maar in het beste geval had ik een kleine cricket en een middelgrote, zeer snelle kever in mijn kamer. In het slechtste geval, en wat ik denk dat het geval was, had ik een kleine kakkerlak en een middelgrote, zeer snelle kakkerlak in mijn kamer. Gebaseerd op gewone SC-kakkerlakken en hun foto's leken ze op een Duitse en een rokerige bruine kakkerlak.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als een Platinum Rewards-lid, heb ik in de loop der jaren in veel Marriott-accommodaties verbleven, maar zou hier niet op terugkomen. We hadden een aantal problemen tijdens het hele verblijf dat cumulatively toegevoegd tot een teleurstellend verblijf. We hebben driemaal contact gehad met de manager van het hotel, maar we hebben nog geen antwoord ontvangen.
 
Problemen begonnen met het inchecken, toen de receptionist ons incheckte in een kamer die verschilde van onze reservering. Toen ik dit opmerkte, was ze niet in staat om het kamertype te veranderen zonder dat een hoger tarief in rekening werd gebracht. In frustratie trok ik me terug naar de kamer die ze ons gaf en na bijna een uur aan de telefoon met Marriott (wachttijd was belachelijk), overtuigde een vertegenwoordiger haar uiteindelijk om ons de enige King Studio-kamer in te laten en deze na het feit aan te passen. Geen excuses aangeboden voor ons ongemak en verspilde tijd.

Onze kamer had een plafondlamp armatuur die aan één uiteinde had losgemaakt, zodat het schuin aan de andere kant hing. Bij vertrek heb ik dit gewezen naar de receptionist (liet haar een foto op mijn telefoon zien), die aanbood dat ik het niet aan haar had laten zien, ze zouden me beschuldigd hebben voor schade! Blijkbaar is het nooit bij een van de huishoudelijke staf opgekomen om dit armatuur naar het onderhoudsteam te verwijzen voor reparatie.

Ontbijt selecties waren slecht in vergelijking met andere Marriott eigenschappen die we bezochten op deze en eerdere uitstapjes. Ze boden een magere selectie die nooit veranderde op de drie dagen dat we er waren. Een van de vers fruit selecties was groene, onderrijpe bananen. Geen ontbijt gebak werden aangeboden.

De eetzaal voelde alsof ze de airconditioning hadden lopen (begin maart, toen de nachtelijke temps daalde naar de lage 40 s). Het was onaangenaam koud, in de mate dat een extra laag nodig was. De eetkamer is niet voorzien van vloerbedekking, de stoelen hebben geen viltjes onder de benen, waardoor u wordt blootgesteld aan het luide geluid van stoelen die op de grond schrapen.

Het hotel was op een middag internet kwijt en het was pas de volgende ochtend verholpen.

De kamer waarin we verbleven had niet genoeg gunstig gelegen verkooppunten. Om een CPAP-machine aan te sluiten, moest men het nachtkastje uit de buurt van de muur trekken om een stopcontact te bereiken. We vonden de muren in onze kamer zo dun dat het geluid van de tv in de aangrenzende kamer hinderlijk luid was elke avond.

We hebben het oefengebied elke dag gebruikt. De eerste nacht waren er geen handdoeken in het fitnessgedeelte, dus mijn vrouw ging naar de receptionist voor sommigen vragen. De receptionist ging ze halen, maar kwam nooit meer terug. Na een paar minuten merkte mijn vrouw dat ze in gesprek was met een andere werknemer. Het oefengebied had geen bekers voor de waterdispenser, handdoeken werden de volgende twee dagen niet bijgevuld en de reinigingsdoekjesdispenser voor de apparatuur was leeg en werd nooit gevuld. Er is geen kanaalgids in het oefengebied, dus als u de schermen van de apparatuur probeert te gebruiken, is het een frustrerend, tijdrovend proces om te vinden wat u wilt bekijken.

Een paar keer gingen we naar de receptie, alleen om er niemand te vinden. Een keer was de receptionist in de achterkamer, schijnbaar op een persoonlijke oproep, ruzie met de persoon aan de andere kant.

Toen we uitcheckten, vroeg niemand hoe ons verblijf was en leek ons niet te bedanken voor ons bedrijf.

Het hotel is gunstig gelegen voor een aantal restaurants en winkelgebieden, maar het is net naast een drukke hoofdweg. Terugkomst in het hotel vanuit het centrum van Charleston tijdens het spitsuur was frustrerend langzaam vanwege het verkeer en een aantal stoplichten.

We hebben contact opgenomen met Marriott Customer Care, waarin onze problemen met dit hotel zijn beschreven. Ze vroegen de hotelmanager om ons te antwoorden. Dat was vijf dagen geleden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige