Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Four Flags Inn - Indiana PA

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... verblijf was voor twee nachten. Gevraagd voor niet-roken kamer maar kamer rook verschrikkelijk rook en ik vermoed dat...
Language Weaver
... het slechtste hotel waar ik ooit verbleven. De kamer was erg vies en goor. De TV werkte niet. De hotelmanager...
Language Weaver
... we deden verwachten dat ze op een zo laag prijs, maar onze kamer was netjes en schoon. Er was een kleine nieuwe koelkast en...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Wifi

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn verblijf was voor twee nachten. Gevraagd voor niet-roken kamer maar kamer rook verschrikkelijk rook en ik vermoed dat roken werd gedaan in de kamers grenzend en was filtering in mijn kamer. Er waren aangebrand gaten in mijn deken. De sprei was smerig. Ik verwijderd en sliepen op de top van het beddengoed in mijn slaapzak. Er was geen kamer linnen service verstrekt of bed opmaken service. Moest ik naar kantoor te verzoeken nieuwe handdoeken en ik kreeg handdoeken een beetje groter dan handdoekjes. De matras was oud en scheefgezakte. Er was een spin woon in de hoek van de badkamer. Onschadelijk, maar ongemakkelijk. Communicatie met de persoon aan de balie was moeilijk en ik vermoed dat hij begreep de helft van wat ik heb gezegd. Hier en u betaalt voor een vies, ongemakkelijk verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is waarschijnlijk het slechtste hotel waar ik ooit verbleven. De kamer was erg vies en goor. De TV werkte niet. De hotelmanager was zeer onvriendelijk. Ik was erg blij om te vertrekken. Ik kon niet wachten om daar weg te gaan. Moeite is. . . . Er zijn niet veel hotels in Indiana, PA dus als je op een budget van uw keuze is zeer beperkt en u zult waarschijnlijk wind up hier.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde alleen
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoeven te kijken naar onze begroting was wat ons leidde naar 4 vlaggen Inn. We hadden niet verwacht dat we een 4 sterren Hotel net wilden een gemiddelde één voor ons verblijf van 6 nachten. We hebben 4 goedkope vlaggen twee keer gebruikt en zou weer. Dingen waren niet perfect we deden verwachten dat ze op een zo laag prijs, maar onze kamer was netjes en schoon. Er was een kleine nieuwe koelkast en magnetron in de kamer. Het schoonmaakpersoneel liet elke dag verse handdoeken hoewel we hen niet gevraagd. Lijkt de nieuwe eigenaar van de afgelopen jaren is waardoor reparaties en proberen te actualiseren. Overname van een kleine moeder en pop motel kunt niet gemakkelijk worden en kost tijd te verbeteren. Ik wens haar goed. Ook moeten ze hebben nieuwe hulp in schoonmaakzetje verstrekt voor we vonden hun service zeer bevredigend in tegenstelling tot sommige van de andere beoordelingen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2014Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De faciliteit is geweldig, maar niet vragen voor alles wat of manager zal een echte pijn.

Het motel industrie werkte ik begrepen wat Vier vlaggen was toen ik de reservering maakten - een goedkope motel. Dit typisch betekent lage kwaliteit meubels gebruikt, enkele voorzieningen ( eventuele), verdacht huishoudelijk personeel, enz. .. U krijgt een idee. De buitenkant van het gebouw lijkt te verdedigen dat beeld. Echter, was ik aangenaam verrast door wat ik vond. Het personeel was warm en vriendelijk bij aankomst, en de kamers waren zeer schoon en goed ingericht. Ik was niet of gehinderd door het gebrek aan wekker, ter afronding de föhn, of de alleen-leeg vriendelijk personeel werkt signaal - degenen te verwachten waren verrast. Mijn vrouw en ik checkten in voor een week en vervolgden om te genieten van een comfortabel verblijf voor vijf nachten. Begrip de aard van wekelijks in motels mag, vroeg ik alleen voor schoonmaak tweemaal in die vijf dagen - voornamelijk to replenish handdoeken en wc-papier. Dit is waar het verkeerd blijkbaar te gaan begon.

Op de 5e dag, ik vroeg voor schoonmakers een tweede keer om de handdoeken vervangen en het toiletpapier bijgevuld ( wetende dat een-het goedkope en B-zouden wij uit bijna alle dag). Toen ik kort iets off net voor lunch tot drop terug, de bedden had gemaakt mooi geweest, en de handdoeken waren vervangen. Ik vond niet om de wc-papier aangezien ik niet de badkamer toen bezoeken. Toen mijn vrouw en ik op ongeveer 9 :30 die avond terug, vonden we dat er geen toeslag TP had achtergelaten voor ons. Ik belde de receptie en vonden dat iedereen was gegaan voor de nacht. De boodschap verstrekt een telefoonnummer te bellen in geval van dringende na uur dient, dus ik die noemde.

Alles wat ik wilde was TP. Ik was niet verstoren. Ik wilde niet klagen. Alles wat ik wilde was TP.

Wat ik kreeg was een litanie van beschuldigingen, oorlogshandelingen, een schreeuwen match over de telefoon, en meer dan een uur van telefoongesprekken tussen mijzelf en de manager.

Bel 1 - Ik belde het "dringende" nummer en kregen de voicemail. Ik Hung tot tweepersoons-check dat ik het juiste aantal had gebeld sinds de boodschap niet wie of wat ik had gebeld heeft aangegeven, gewoon het telefoonnummer.

Bel 2 - ik een boodschap eenvoudigweg gekregen dat de schoonmaakster die dag niet aanvullende TP had achtergelaten linksaf, en ik hoe Ahold van sommige kennen nodig.

Bel 3 - De manager belde me terug ( ongeveer 15 minuten na mijn tweede oproep). Ze had niet mijn boodschap gecontroleerd en wilde weten wat ik had twee keer gevraagd. Zoals ik informeerde begon, was ze kortaf omdat ik sprak "te snel" voor haar alles neer te schrijven. Ze zei dat ze zou om iemand te halen om er proberen en zij zou mij terugbellen.

Bel 4 - De manager belde dan terug en ging naar me beschuldigen van een) eisen onrealistisch service voor een verblijf van een week ( de eerste keer dat ik de huishouding gevraagd, beweert de huishoudster de lakens waren en vol haren alsof ik ze wilden vervangen worden gebundeld, die wekelijkse gasten typisch hebben alleen eenmaal per week schoongemaakt), B) wordt door oneerlijke dan vraagt wc-papier na uur. Letterlijk, was haar precieze vraag aan mij wat "Wat er gaande is in die kamer?" Deze vraag in de eerste minuut van dit specifieke oproep. Toen ik haar beschuldigingen te beantwoorden, geprobeerd ze gekort mij korting en vertelde me te wachten tot ze klaar was. Ze was onbeleefd, vijandig, en gronden inquisitieprocedures zonder enige reden te doen. Ik was niet klagen, bedreigend, of onbeschoft in mijn vorige contact met haar. Toen ik mijn antwoorden te geven begon, onderbroken ze mij. Ze heeft voorgesteld dat haar motel was niet ergens ik wilde verblijven, dat ik mij misschien vertrekken die beter voor mij en hen, en dat als een restitutie nodig was, het zij zo. Vervolgens, hing ze te verlenen urgentiebesluiten met de huishoudster weer.

Bel 5 - Dit keer haar demeaner iets minder ruffled, maar zij nog altijd de schuld voor de situatie vast te proberen mij was ( blijkbaar moet ik heb de TP tijdens kantooruren gevraagd - waarvan ik dacht dat voor de schoonmaak in de kamer vragen een dergelijk verzoek was), nog boos dat ik had gebeld was, en over mij spreken meerdere malen geprobeerd. Ik tenslotte gaf in moeten ophouden om nice en begon praten over haar ook. Ik ben goed met woedende bevolking Beller van mijn jaren in het motel business, maar ik heb nooit de omgekeerde situatie had. Het is meestal de klant die boos is, niet de werknemer .... Wanneer de stof te installeren begon, vertelde ik haar dat ik zouden vertrekken de volgende dag ( herinneren wat ze heeft voorgesteld in het vorige gesprek). Ze vertelden me dat er geen restitutie, maar ze wilden weten wat we waren het nu over want we hadden verplaatst verleden wc-papier, behaard lakens, en de schoonmaak ( WAT andersom ???). Ze ging vervolgens in een 15 minuten tirade over hoe moe van dit business ze was, hoe weinig vakantiedagen zij in het afgelopen jaar hadden's, hoe ze een oude vrouw's, hoe dit business stervende is, hoe ze de accommodatie te verkopen's gaan, enz. ... Gewoon een grote jammer-partij te proberen ( denk ik) en beroep op mijn jammer voor haar of ontradingseffect mij vanuit een stinkt morgen.

De receptie personeel ongeschoolde is in hoe reserveringen, check klanten in, en omgaan klant klachten. De manager is Doodeman, niet een volk persoon en onherbergzaam. Het huishoudelijk personeel blijkbaar ligt over de acties van de gasten. Het beste ding over deze plaats zijn de kamers ( die echt veel beter dan verwacht voor het goedkoopste motel in de stad).

Ik zal hier nooit meer verblijven. Ik kom actief stel mensen elders kijken om ergens te verblijven. EN, zal ik direct contact met de BBB over deze plek morgen - nadat ik uitchecken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2013Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Don't stay here. Just don't.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier deze maand, en als je gewoon een overnachting nodig,'s het ok.

Pluspunten: de goedkoopste plaats in de stad, alles was schoon, personeel was vriendelijk, wifi was gemakkelijk om verbinding te, dicht bij de stad

Nadelen: erg klein, ziet er verschrikkelijk aan de buitenkant, de lichten in de kamer waren te zwak te lezen, geen ontbijt, het bed was hard als een rots en--dit was de meest verontrustend--zonder nachtslot slot op de deur.

Als het nachtslot lock had, zou ik overwegen om hier weer verblijven omdat ik gewoonlijk niet ben in Indiana voor allesbehalve business.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2013Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12