Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hampton Inn El Reno

Kamer/suite (38)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hampton.com
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... apple, en een water. Dit was een onverwachte traktatie. De kamer heeft een kleine koelkast, magnetron, single - serveren...
Language Weaver
... en ze eindelijk ontdekt dat niemand wil een damn bad in hun kamer. Je zult niet teleurgesteld worden. Ze kamers zijn groter...
Language Weaver
... ) voor een ADA mobiliteit toegankelijkheid kingsize bed kamer met een ligbad, David had de telefoon opnam en had geen...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het Hampton Inn is een lichtpuntje in El Reno. Het is een mooi hotel dat is vrij nieuw.

Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn comfortabel en schoon. Als ik terugkom, zal ik zeker weer hier.

Ik vond dat de parkeerplaats was goed - verlicht.

Ik heb geen eens de gratis ontbijt, maar ik heb een van hun naar - ga ochtend tassen, die een muffin, ontbijtbar, een apple, en een water. Dit was een onverwachte traktatie.

De kamer heeft een kleine koelkast, magnetron, single - serveren koffiezetapparaat en zelfs usb-poort in het nachtkastje.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als je gaat verblijven in El Reno, zult u geschokt over hoe noce deze plek is. Nieuw en ze eindelijk ontdekt dat niemand wil een damn bad in hun kamer. Je zult niet teleurgesteld worden. Ze kamers zijn groter dan de normale Hampton kamer en de lightin is goed genoeg zodat u kunt zien om te lezen, zelfs in bed
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn man en ik zijn ervaren senior reizigers met veel hotel/motel mag. Wat is er gebeurd in dit Hampton Inn in El Reno, OK was een groot ongemak en helemaal vn - nodig. En het was allemaal omdat David (24 uur check in persoon/beantwoordings persoon) hadden onvolledige kennis en een grote houding probleem.

Mijn man belde het hotel van onze auto terwijl we reisden door OK om te vragen of ze hadden beschikbaarheid voor één nacht (25 juni ) voor een ADA mobiliteit toegankelijkheid kingsize bed kamer met een ligbad, David had de telefoon opnam en had geen idee wat voor soort kamer mijn man had gevraagd. Mijn man herhaalde de details drie keer na die David na veel besluiteloosheid en zetten ons in de wacht wist tweemaal tegen mijn man dat het hotel niet dat type kamer. Hij deed verblijf het hotel had een standaard kamer met kingsize bed met een ligbad en douche. Mijn man is gedeeltelijk paraplegic en dient een bad te laten inwerken en met extra grab bars rond het bad gebied helpen in zijn eigen veiligheid. Mijn man wilde geven onze David credit card nummer aan houd deze standaardkamer voor onze aankomst.

Ongeveer zes uur zijn we aangekomen bij het hotel en werd begroet bij de receptie van David. Hij ons incheckte, ons toegewezen een kamer op de bovenste verdieping (gedurende die tijd ik heb opnieuw vragen als deze kamer hebben een bad en douche en werd verteld " ja " door David) . Ik geladen van de bagagekarretje en we gingen naar onze standaard kamer met kingsize bed met een bad en douche . . . . . bij binnenkomst in de kamer zag ik onmiddellijk het beschikte niet over een ligbad en douche . . . . . . . . alleen een standaard staande douche . . . . . . . . . . Ik belde naar de receptie en vertelde David van dit probleem. Zijn antwoord was " echt ? ? " . Hij zei toen dat hij terug zou komen. Na een wachttijd in deze kamer voor zes minuten belde ik terug naar beneden naar de receptie alleen te horen bij het Victoria ? Veronicia ? Dat David was niet bij de receptie . . . . . . . . . ze hebben vragen kon ze helpen en ik begaven ons uit te leggen aan haar wat er gaande was. Terwijl ik aan de telefoon met haar David wilde terug en vertelde haar om me te vertellen om terug te komen naar de receptie dat hij had een kamer voor ons. Dus terug naar beneden gaan we naar de receptie te duwen onze bagagekarretje. Toen we aankwamen bij de receptie David zei dat hij had gevonden " " ons een ADA-kamer op de eerste verdieping (kamer 105 ) . Hij vertelde ons dat de kamer hadden oorspronkelijk gereserveerd voor iemand die werkzaam was in het gebied doen een aantal fracking werk en hij dacht dat als ze gaan in het veld werken ze geen behoefte hadden aan een ADA-kamer (dit was natuurlijk niet zijn beslissing) . Ik vraag de kamer te zien en terwijl David en ik liepen in de hal ik herhaald om hem wederom " Deze kamer heeft een bad en douche, recht ? " en zijn antwoord was voor mij geen, het heeft een douche met een neerklapbare achterbank uit de muur . . . . . . . . . . geen bad. Ik onmiddellijk gestopt en gingen terug naar de receptie. Ik vertelde mijn man wat had net gebeurd en hem vragen wat hij wilde doen. Hij vertelde me dat hij niet wilt verblijven in dit hotel (die ik afgesproken met volledig) . Ik vertelde David om te annuleren onze reservering wat hij deed (met een houding) . Ik vertelde David dat hij moest leren meer over zijn werk en welke soorten kamers heeft het hotel en ook ter verbetering van zijn vaardigheden luisteren als ik wist dat ik vraag om hetzelfde type kamer minstens vier keer. Hij was gesnotter, vertelde me " Ik heb hier slechts twee weken, wat verwacht je? " .

Wat we zagen van het hotel ziet er mooi en nieuw. Wat we kregen voor een zeer verspilde 30 minuten van onze tijd was onbekwaamheid en houding.

FYI - aan de overkant van de snelweg (I - 40 ) in dezelfde uitgang ( 123 ) is een Holiday Inn Express and Suites dat heeft ADA mobiliteit toegankelijk kamers met een bad en douche . . . . . . . . . . . en een mooie receptioniste zonder een houding.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Don't trust what David tells you
Bekijk meer kamertips
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier een week verbleven en het was uitstekend elke dag. Het ontbijt was super elke ochtend. Meer dan een gratis ontbijt. Kamer was goed ontworpen, groot en schoon. Bed was opgemaakt goed en ongelooflijk comfortabel. Ik doe veel van reizen en dit was een prachtige vondst. Ik zal zeker terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dit is een nieuw hotel, zoals is herkenbaar door het ontbreken van slijtage op het terrein en de hygiëne. Het heeft een moderne inrichting en een zeer vriendelijk personeel.

Er is een pizza en Mexicaanse plek op hetzelfde blok op loopafstand. Het hotel heeft een kleine winkel gebied (24 / 7 ) door de receptie dat biedt een verscheidenheid aan hapjes, drankjes en zelfs magnetron eten; dit is één ding wensen wij elke hotel zou bieden.

Onze kamer was erg mooi, ruim, schoon en goed ingericht.

Het ontbijt bood een grote verscheidenheid, waaronder enkele warme gerechten (roerei, aardappelen, ham) . Eten presentatie was goed, en de zithoek was uitstekend. Echter, de kwaliteit van het eten was te vergelijken met een goedkoop weg hotel.

De totale waarde was een beetje onder het gemiddelde, zoals we betaalden ongeveer $ 135 (bij militaire korting) voor een kamer met kingsize bed voor één nacht in een gemiddelde weg hotel.

Het Hampton keten zeer inconsequent kortom; van de drie Hampton's we verbleven in de OKC gebied alleen, ze varieerde van ver beneden het gemiddelde, gemiddeld, bovengemiddeld (één verbleven we in Vacaville, CA was slecht op zijn best) .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12