Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Dolphin Marina

Kamer/suite (26)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... gebroken vanaf dag 2. Extra betaling voor koelkast in de kamer (50 leva voor 3 nachten) die vanuit mijn oogpunt...
Language Weaver
... of strandslippers. Russen gingen met volle borden naar kamer en niemand die er iets van zei. Drinken in lobby van koffie...
... faciliteiten en service betaald, was er geen koelkast in de kamer. De TV in de kamer was erg oud ( ongeveer 20 jaar) en het...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Privéstranden
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Bad/douche
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Kortom een slechte ervaring. Het meubilair is oud en zeer gebruikt en het hotel heeft een vreemde geur. Strand en vlakbij het zwembad niet zo schoon als verwacht.
Het eten was slecht ... niet genoeg opties en. Broodrooster gebroken vanaf dag 2.
Extra betaling voor koelkast in de kamer (50 leva voor 3 nachten) die vanuit mijn oogpunt onaanvaardbaar is voor een 4* locatie.
Het beheer van de activiteiten is slecht:
wachten lijnen van 15 - 20 personen om een reservering voor een diner in één van de a la carte restaurants (zelfs als de reservering periode is van 11 tot 14 bij 15 afgelopen 11 terwijl er waar geen meer plaatsen voor het restaurant);
wachten lijn van 30 minuten voor de "Italiaanse restaurant" tijdens de lunch voor pizza ... die was gemiddeld tot laag als kwaliteit.
De +
- de locatie en toegang tot faciliteiten: zwembaden (die wel wat renovatiewerkzaamheden), strand;
- de enterntainment team en programma's voor kinderen.
Zal niet gaan zeker teruggaan en zal overwegen als Bulgarije blijft een keuze voor toekomstige vakanties (misschien kwam ik op de juiste plaats).
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij gaan nooit meer terug naar dit hotel. Het eten was amper lauw te noemen en altijd hetzelfde, 3 soorten ragout, wat groenten en het fruit van appels tot bananen en appelsienen doormidden gesneden. Tafellakens werden niet vervangen, dus als je niet bij de eerste service was, was de kans groot dat je op een vuil tafellaken moet eten. Drescode bestond uit joggingbroeken en croks of strandslippers. Russen gingen met volle borden naar kamer en niemand die er iets van zei. Drinken in lobby van koffie tot whisky, alles in plastieke bekers,geen lepeltjes maar roerstokjes. Badkamer laatste 3 dagen niet gepoetst en terras geen enkele keer.Bij regen lagen er overal in de gang handdoeken omdat het binnenregende. Geen animatie en in brochure vermelde restaurants en ijsalon gesloten, strandbar slechts 1 dag open geweest.Personeel heel afstandelijk (onvriendelijk)en sprak amper duits, alleen receptie en 1 barman kenden wat duits en engels.Wel een gezellig winkelstraatje in de buurt en de plaatselijke bevolking was heel beleefd en vriendelijk. Wij hebben daar in Juni verbleven en ik zou zeggzn Bulgarije ja, hotel Dolphin Marina nooit meer
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2014Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Marketing Grand... S, Manager bij Hotel Dolphin Marina
Gereageerd op 26 mrt. 2015
Dear Francine, Thank you for your feedback! We appreciate and thank you leaving comments, by which we can make our services better. We always recommend to our guests in the case that any of the services in the hotel does not meet their expectations, to turn immediately to the hotel manager. So we can respond and make an effort to make the stay of the guests more comfortable. Thank you once again for the post , so we can remove some of our shortcomings and improve the quality of our services! Best Regards Grand Hotel Varna Resort&Spa Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamers, zijn meubilair en de bedden verschrikkelijk en oud. Je kunt zelfs een fatsoenlijk slapen in dit hotel. Het hotel is zeer luidruchtig & het ruikt naar een grote kantine ... Giftig eten en drankjes - vooral voor kinderen. Hoewel we voor all-inclusive faciliteiten en service betaald, was er geen koelkast in de kamer. De TV in de kamer was erg oud ( ongeveer 20 jaar) en het werkte niet goed. Zeer slechte service en de kamers waren niet goed schoongemaakt ( wanneer we checkten in ontdekten we tot onze bedden zand en haren van eerdere gasten). Tijdens onze 7 nachten verblijven, gedurende 2 dagen was er geen water in het hotel. Slecht beach en animatie. Het park rond het hotel is mooi maar het ruikt naar een kantine en ze hebben ook enkele problemen met de naai systeem ...

Ik zou dit hotel ook aanraden aan mijn ergste vijand! Personeel bij de receptie proberen te scam u dus pas dit.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2012Reistype: Reisde met familie
Kamertip: All rooms are old and even if you choose the 'sea view' you won't see the sea...
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
- slecht diensten
- Noisy
- slechte goedkoop eten en drankjes, giftig voor kids
- weggelokt ongeïnteresseerde personeel
– nutsbedrijven werkte niet
- Slechte bedden ( matrassen zo gebogen douchestangen dat wilt 's ochtends geslagen voelde)
- Kamer was niet goed en in tijd, schoonmaak personeel schoongemaakt was veel spetterend deuren en waardoor veel lawaai zelfs bij rest uur
- Liften werk in oude mines
- meubilair bijna uiteenvalt
- Geen gordijnen in de ramen dus er was ondraaglijke licht in de middag.
- Altijd moesten halen een plaats op de tafel voor bij het ontbijt of lunch.
- Zou De handdoek voor het strand alleen worden veranderd eenmaal elke 5 dagen!
- Geen koelkast in de kamers.
Ik had een algemeen gevoel van poorness, desinteresse, ouder infrastructuur.
Ik zou cijfer het hoogstens 2 sterren.
Ik checkte mijn indrukken met andere personen en ze hadden hetzelfde gevoel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2012Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi appartement voor paar met twee kinderen ( 9 en 12 ). Eten is heel goed, maar kan beter. Schoonmaak personeel luie - problemen met kamer schoonmaak en wisselende handdoeken. Geweldig uitzicht vanuit onze kamer, mooi zwembad en goede drankjes.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2012Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.