Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Riu Astoria

Kamer/suite (6)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... (of beschikbaar) tijdens onze twee weken vakantie. De kamer: Zeer mooi maar slecht of niet gekuist. Twee keer de bedden...
... zover zijn. De gebouwen zijn mooi en klassevol. Mooie grote kamer en badkamer met inloopdouche. Jammer van het voltapijt in...
... ontvangst en er stond nog een maaltijd voor ons klaar. De kamer was uitstekend met mooi zeezicht. De maaltijden waren goed...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Bubbelbad
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Flatscreen tv
Gezinskamers
Rookvrije kamers

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
+1
De à la carte restaurants (Italiaans en Aziatisch):
We hebben geen gebruik kunnen maken van deze restaurants.Ofwel waren ze volzet ofwel waren ze gesloten. De tweede week was het Italiaans restaurant gesloten en enkele dagen later het Aziatisch. Ze waren dus niet altijd geopend (of beschikbaar) tijdens onze twee weken vakantie.
De kamer:
Zeer mooi maar slecht of niet gekuist. Twee keer de bedden niet opgemaakt, twee keer te weinig handdoeken gewisseld (zelf moeten gaan halen), het kamertapijt was bij aankomst niet proper (lag nog vuil van de vorige mensen en is twee weken blijven liggen), de laatste week is de vloer in de badkamer en douche niet gekuist en de lakens werden niet vervangen. We hebben zelf de lakens de tiende dag afgetrokken en op de grond gegooid.
De bars (zwembadbar en lobbybar):
Jong en niet gemotiveerd personeel. Flirten onder het personeel achter de bar, zelf alcoholische dranken nuttigen en spelen onder elkaar (met ijsblokjes naar elkaar gooien en opvangen met een schepper terwijl de klanten moesten wachten op hun drankjes). Veel bijen aan de drankautomaat aan de bar buiten. Er werd niets aan gedaan. De laatste 4 dagen geen cola light of cola zero meer te verkrijgen.
Het restaurant:
Tafels, borden, glazen en bestek waren regelmatig vuil (etensresten) en vettig. Eén uur voor sluitingstijd werd er niets meer aangevuld en was het eten koud. Drie keer 's morgens geen brood, enkel toast en broodjes. De eerste week viel het eten nogal mee, maar niet om wow te zeggen. Wel keuze genoeg maar iedere dag 's middags en 's avonds dezelfde (vooral gefrituurde) gerechten en low budget food. Nooit geen speciale maaltijden of thema-avond. De tweede week (einde seizoen) was het echt een schande voor een 4 sterren Riu hotel. Veel minder keuze, nog mindere kwaliteit en de smooties 's morgens en alle sauzen werden aangelengd met water. De pasta zwom in de watersaus. Veel minder keuze bij het ontbijt (brood, beleg, confituur, ontbijtgranen). De pizza's waren heerlijk, behalve de laatste dagen: geen tomatensaus meer en bijna geen ingrediënten meer op de pizza's. Rot fruit. Precies of de frigo en de diepvries werden leeggemaakt.
Ik heb zelfs vriendelijk de poetsvrouw, iemand in het restaurant en de receptie aangesproken, maar geen reacties. Er waren ook verschillende mensen (waaronder mijn echtgenote) die ziek werden. Overgeven en diarree. Het probleem in dit hotel is de hygiëne en de maaltijden. Het personeel is niet gemotiveerd en sommigen zelfs niet bekwaam. Er is geen beleid, geen controle en iedereen doet maar wat. Jammer want het is wel een mooi hotel met veel mogelijkheden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ze hebben alles om succesvol te zijn, maar er is nog veel werk aan de winkel.eer ze zover zijn. De gebouwen zijn mooi en klassevol. Mooie grote kamer en badkamer met inloopdouche. Jammer van het voltapijt in de kamers (dat niet één keer gestofzuigd werd tijdens onze 14-daagse vakantie).Zoals reeds gezegd tijdens de eerste week mooi en gevarieerd aanbod in het buffetrestaurant, echter de tweede week steeds minder.
De hygiéne laat veel te wensen over en veel toeristen werden ziek, overgeven en diarree. Ook wij ontsnapten er niet aan, alhoewel we erg voorzichtig waren met eten en drank.
Het personeel in het restaurant mist duidelijk opleiding en leiding, ze zijn allen zeer jong en iedereen doet maar... Tijdens iedere maaltijd sneuvelden er borden en glazen, wij zouden ze niet willen betalen, zoveel waren het er. Het gebruikte serviesgoed wordt opgehaald met een kar die zeer storend geluid maakt op de oneffen vloer. We zagen eens dat een gebruikte en gevlekte maar niet opengeplooide servet gewoon werd teruggezet voor de volgende persoon aan die tafel! Wat op de grond valt blijft er ook liggen, ook al wordt het personeel erop gewezen . Zal waarschijnlijk niet tot hun takenpakket behoren.
Verdere opmerkingen : De rode wijn was gekoeld en de witte was warm. Verscheidene malen 's morgens weinig brood, wel veel toastbrood, maar dat is niet ieders smaak.
Uw bord wordt al weggenomen tijdens uw laatste hap.
Geen water in de ijskast, dat moet je gaan vragen aan de receptie
Betalen voor het kluisje. Dat hebben wij niet gedaan, onze valies was even veilig
Geen nederlandstalige zenders op TV, ondanks dat ruim 30% van de toeristen Vlamingen waren. Wel zenders als Al Jazeera, enz... Gelukkig hadden we onze tablet mee.
Water in de zwembaden ijskoud, er gaat dan ook niemand zwemmen. Zelfde in binnenbad.
De ligstoelen staan te dicht op elkaar en zijn van mindere kwaliteit.
Kortom allemaal zaken die te verhelpen zijn, mits wat moeite of kennis van zaken.
Komaan Riu, zet uw schouders eronder, trek geschoold personeel aan en maak er wat van!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kwamen om 23.00 aan in het RIU hotel. Hele vriendelijke ontvangst en er stond nog een maaltijd voor ons klaar. De kamer was uitstekend met mooi zeezicht. De maaltijden waren goed verzorgd en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het Aziatische restaurant is een aanrader. Er zijn genoeg ligstoelen. Omdat het hotel pas een paar maanden open is, werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was en wat er nog eventueel verbeterd kon worden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was onze eerste vakantie naar Bulgarije. We kozen een RIU hotel omdat we in andere landen daar heel tevreden over waren. Al bij aankomst werden we ontvangen door een receptioniste die ongeinterreseerd een kamer toewees, verder geen uitleg.
De kamers waren proper, en de bedden comfortabel, maar de poetsbeurten tijdens ons 15 daags verblijf lieten soms de wensen over.
Het interieur van het hotel oogt jong en fris, maar het is nog nieuw. De lichtgekleurde zetels begonnen al veel vuile plekken te vertonen??
Het eten in het hoofd restaurant. Meestal oud brood, vooral ’s morgens, eten meestal koud, veel gefrituurd en vaak hetzelfde, onvriendelijk personeel die het bijna lege bord zomaar voor je neus wegnamen, dit waren we niet gewoon, andere RIU hotels geven beter eten.
Je kon ook boeken in het Italiaans- of aziatisch restaurant, als je geluk had tenminste en je niet de mededeling kreeg dat alles al volzet was. Uiteindelijk is het ons gelukt.
Aziatisch restaurant, beperkte keuze en slechtste sushi ooit, airco stond zeer koud. Nog heel veel vrije plaatsen.
Italiaans restaurant, zelfde pasta en sla zoals in het hoofd restaurant, alleen wat extra voor- en bijgerechten. Ook nog veel plaatsen onbezet.
Animatie, absurd en belachelijk, ook al deden die mensen echt wel hun best.
Spijtig maar zeker geen 4 sterren waardig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Higher floor, better view at the seaside
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.