Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Zefir Hotel

Kamer/suite (44)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Kamers zijn OK (beetje ouderwets ontwerp en een deel van de kamer moet worden vervangen door een nieuwe), maar we zijn niet...
Google
... Als u extra betaalt, kunt u airconditioning in uw kamer hebben en het werkt heel goed - ik raad het aan - we kwamen...
Google
... op de site  - Fantastische lucht - minpunt in de kamer (extra betalen)  - Plaats  - Sommige medewerkers zijn...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Internet
Privébalkon

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Uitstekende locatie, zonnig strand ligt op slechts 100 meter van de ingang van het hotel. Animatieteam (Alex en Desi) zijn geweldig, onze kinderen (4 tot 15) hebben altijd deelgenomen aan veel programma's (darts, uno, ochtend- en avonddans enz.). Kamers zijn OK (beetje ouderwets ontwerp en een deel van de kamer moet worden vervangen door een nieuwe), maar we zijn niet bekend met Hotelbeleid over AC alleen voor extra kosten. Zwembaden zijn erg koud in de eerste helft van onze vakantie. Eten en drinken is goed. Ontbijt, lunch en diner in het restaurant. Geen limiet drankje het hele hotel. Niet alle medewerkers zijn vriendelijk, maar mijn familie is genoten van onze vakantie in dit hotel. Goede waarde voor een geweldige prijs!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven al vier keer in hotel Zefir. Het hotel is een jaar geleden gerenoveerd - de lobby, de eetzaal en het zwembad (en het zwembad zelf) is nu modern en fris. Hotel zelf is schoon, hoewel de kamers niet zijn gerenoveerd. Als u extra betaalt, kunt u airconditioning in uw kamer hebben en het werkt heel goed - ik raad het aan - we kwamen hier in juli en het was erg warm buiten en in onze kamer.

Eten was goed. Bij het zwembad serveren ze pizza's die we erg lekker vonden.

Het strand ligt vlakbij het hotel. Hoewel het beter lijkt te worden, is de weg naar het strand (mensen uit alle hotels in de buurt gebruiken) niet zo schoon als het zou kunnen zijn en er is wat afval (soms zelfs veel).

Wegtrein naar Sunny beach vertrekt vanaf de voordeur van het hotel, wegtrein naar Nessebar Old Town vertrekt vanaf de hoofdstraat die op 5 minuten lopen van het hotel ligt (het kost 4 leva, rijdt de hele dag door). U kunt ook lopen naar de oude binnenstad van Nessebar (30 - 40 minuten lopen langs de boulevard met een prachtig uitzicht) of voetgangerspromenade met veel souvenirwinkels (15 minuten lopen).

Wat ik zou aanraden voor het hotel - helaas waren veel borden, kopjes en vorken niet helemaal schoon, het zou geweldig zijn als je dit kon repareren. Ook voor mensen die elke dag koffie drinken en ervan genieten - we zouden het op prijs stellen als koffie in het hotel beter zou smaken (hoewel we dit ook op andere plaatsen in Bulgarije een probleem vonden), maar als de plaats smakelijke koffie heeft, is de waarde ervan neemt in dit geval toe). En omdat er mensen zijn die niet van roken houden, moeten er niet-rokersruimtes zijn in de eetruimte bij het zwembad en in de openlucht eetruimte - anders is het voor niet-rokers niet leuk om te eten of gewoon te ontspannen als andere mensen in de buurt roken.

Anders hebben we genoten van ons verblijf in hotel Zefir en hopen dit hotel volgend jaar weer te bezoeken! En we hopen dat de verbluffende renovatie die u bent gestart, zal doorgaan - het hotel is het afgelopen jaar echt veranderd en heeft een groot potentieel om een moderne en stijlvolle plek te zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een spontane late beslissing om een goedkoop solo-pakket in Bulgarije te krijgen, omdat ik dit land nog nooit had bezocht. Ik koos de Zefir zonder onderzoek te doen. Goed verblijf gehad:

GOED:
 - Vlekkeloos schoon
 - Geweldig zwembad / voldoende ligbedden
 - Eten redelijk
 - Goede betrouwbare wifi
 - Uitstekend geschikt voor gezinnen
 - Goed geprijsd
 - 150 meter van het strand
 - Wegtrein vanaf de voordeur
 - Uitstekende valutakoersen op de site
 - Fantastische lucht - minpunt in de kamer (extra betalen)
 - Plaats
 - Sommige medewerkers zijn behoorlijk behulpzaam (niet allemaal)

ARM:
 - Te veel arrogante Duitse gasten

Ja, ze hebben nog steeds die ‘meesterrace’ om zich heen, terwijl ze met hun inferieure groene polsbandjes naar de Britten kijken:) Voor mij was de groene band een ‘ereteken’. Ondanks een goede vakantie ben ik nu wanhopig op zoek naar een snelle en correcte Brexit. Dus, f nf sterren, behalve die Duitsers. De Polen daarentegen. . . . . . fantastisch respectvol bedrijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Voors:
 - Uitstekende lokalisatie (naast het strand)
 - Mooi zwembad
 - Veel ligbedden
 - Het eten is beschikbaar van 7:30 tot 0:30 uur
 - De bar is 24 uur geopend
 - Het personeel is over het algemeen aardig en behulpzaam.

nadelen:
 - Eten is op zijn best middelmatig. Vlees voor grill is van grote verpakkingen. Deeg voor pannenkoeken komt uit een zak. Soep is van blikjes. Het is een schande dat een restaurant eten serveert dat is bereid met vooraf ingestelde ingrediënten.
 - Er is geen rookvrije zone. Noch in zwembad, noch in tafels - grillruimte.
 - Kamers zijn erg klein. We hadden een extra bed in een tweepersoonskamer en alles was erg stevig verpakt.
 - Extra vergoeding voor airconditioning. Het is geen eerlijke manier om geld te verdienen.
 - Hoewel we hadden all-inclusive pakket alleen basic drankjes beschikbaar waren. Voor degenen die twee ingrediënten bevatten, werden extra kosten in rekening gebracht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Had net een geweldige 2 weken in het zefir hotel, zonnig strand, Bulgarije, het weer was erg warm en het hotel was allemaal nieuw ingericht dus was een leuke verrassing ze hadden allemaal nieuw personeel dat maakte vakantie nog beter zo groot dankzij iker en fatme voor het maken van de vakantie heerlijk en zo goed voor ons zorgen zou ook graag vanetta bedanken voor het doen van haar uiterste best om ons te helpen en ons zo thuis te laten voelen en het maken van vakantie echt een goede is het hotel is geweldig in het algemeen het eten is geweldig het is een all-round geweldige plek om een pauze te gaan en ik carnt wachten om terug te gaan cu al snel kamer 411 en 249
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568