Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Pomorie Sun Hotel

Kamer/suite (16)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Was niet zo blij met onze kamer toen we aankwamen, meubels op elkaar gestapeld, halve banaan nog in de koelkast. Het leek alsof...
Google
... in het midden zaten voor alle bars ect als een grote groep. Kamer was eenvoudig maar dagelijks schoongemaakt. Zwembad was...
Google
... . wat een serieus werk, want elke persoon moet naar zijn kamer worden begeleid met de Bellboy (zo'n verouderde titel), dus...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Privébalkon

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Was niet zo blij met onze kamer toen we aankwamen, meubels op elkaar gestapeld, halve banaan nog in de koelkast. Het leek alsof het werd gebruikt als opslagruimte. Onze kamer was slechts 3 deuren van de sportbar en de muziek ging door tot minstens 4 uur en begon vervolgens om 7 uur opnieuw, ook onze kamer was direct tegenover de booster en bungee en lawaai en lichten waren ook een probleem. Zwembad en receptie heerlijk. Maar voor ons geven we de voorkeur aan het noordelijke uiteinde van Sunny Beach.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ten eerste ging het inchecken snel en was erg blij dat we midden in het midden zaten voor alle bars ect als een grote groep. Kamer was eenvoudig maar dagelijks schoongemaakt. Zwembad was leuk goede variëteit aan snacks ect we waren self catering. Tal van leuke restaurants in het hotel hadden een zeer goed vakantiepersoneel kon niet genoeg voor je doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dit hotel bezocht als we hoorden dat het was gerenoveerd en het was ook de eerste keer in Bulgarije. Laten we beginnen bij het begin bij het inchecken. . wat een serieus werk, want elke persoon moet naar zijn kamer worden begeleid met de Bellboy (zo'n verouderde titel), dus tegen de tijd dat het bij ons kwam, vertelde ik de man dat ik denk dat ik mijn kamer kan vinden en dat hij dat niet was gelukkig maar ik ben zeer onafhankelijk en hij wist dat hij toen met ons gesprek stormde.

De receptiedame, vooral de oudere dame met het donkere haar, was onwetend. Ik heb de meeste dingen in het leven meegemaakt, maar ze was echt onbeleefd! ! !

Op naar de betere dingen. De kamer was erg schoon en modern. Ik heb een video als iemand hem wil zien. Het was up-to-date en zoals ik zeg heel schoon en de airconditioning was verdomd fantastisch! ! De bovenste tip is om te zien of je een bibliotheekpas hebt, een pasje van je werk, laat het binnen met je airconditioning aan en je kamer is zoooo cool als je terugkomt van een dagje uit (maar zet je wilt niet dat je kamer wordt schoongemaakt aanmelden indien de schoonmaker uw kaart neemt) of wacht tot ze de kamer hebben schoongemaakt en het doen.

De schoonmakers op de 4e verdieping
Ze waren zooooooooo mooi, zo attent en zo blij! ! In feite waren ze de enige mensen behalve de Balkan-vakantievertegenwoordigers die glimlachten. Wees aardig voor je schoonmakers en geef ze een fooi als ze zooo hard werken en oudere dames respecteren waar respect verschuldigd is.

Het ontbijt

We waren alleen maar logies en ontbijt, maar om je de waarheid te vertellen, er is iets voor de meeste mensen. De chef-kok moet weten hoe je een gebakken ei moet maken, want laat me je vertellen dat ik er ook naar uitkeek en het niet kreeg. Ze waren helemaal klaar met het punt van eetbaar te zijn. Dus na een paar dagen at ik net uit. Nogmaals, het personeel moet echt een persoonlijkheidstransplantatie hebben. Kom op jongens in een gastrol. Glimlachen en chatten zou goed zijn.

De receptie van het hotel

Het was zooo mooi, zo eigentijds dat je niet teleurgesteld zult zijn! ! !

Balkan vakantievertegenwoordigers

Steve en Boris, jullie zijn zulke heren en zo leuk om te kletsen. Ik ging een paar keer binnen en ze zijn zo professioneel en zo aanspreekbaar. Ik heb zelfs voorgesteld om een mandje te plaatsen waar mensen dingen zoals zonnebrandolie enz. Achter moeten laten en ze alle dingen geven die ik achterliet. Het is een briljant idee van iemand die net is aangekomen om hem te beginnen.

Het zwembad

Laten we dit ophelderen, jongens! ! Het zwembad maakt geen deel uit van het hotel, je hebt misschien mensen die klagen oh ik kan geen zonnebank krijgen en mensen klagen enz. Maar het heeft echt niets met het hotel te maken, dus geen zin om erover te klagen. Het is echt wat het is. Dus als je echt een zonnebank wilt, ga dan voordat je naar bed gaat en leg je handdoeken neer. Je hebt mensen bellen vanuit andere hotels met behulp van de ligbedden vanwege de schitterende bar bij het zwembad.

De bar bij het zwembad

De jongens die de zwembadbar runnen zijn echt aardige jongens en zorgen ervoor dat je je zo welkom voelt als je in het hotel het eens probeert. Dit maakt geen deel uit van de all-inclusive, ik geloof dat het in de snackkamer is, de all-inclusive bar is waar het zich bevindt.

Kluisjes zijn 40 lev - 20 voor de week als je er een nodig hebt.

Internet is betaalbaar bij de receptie weet niet wat het kostte zoals ik bij Vodafone was.

Samenvatting

Al met al kon ik niet klagen over het geld dat we hebben uitgegeven aan het boeken van het hotel. Het hotel ligt op een goede plek, het was schoon en netjes. De klantenservice bestond niet, ze moeten daar echt aan werken, net als het personeel van de horeca. Dit zijn jouw zakenmensen en je wilt dat mensen terugkomen, dus duw de boot eruit als je een geweldig hotel hebt. Dit is je levensonderhoud, dus je moet ernaar streven om in alles eerlijk de beste te zijn. Het beste personeel in mijn boek was de geweldige schoonmakers de twee kleine dames op de 4e verdieping die echt zo blij waren en ze maakten het hotel voor mij personeel verstandig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Net terug van een 10 -daagse vakantie in dit hotel met mijn 15 -jarige dochter. De kamer was mooi en schoon, airco was meer dan welkom, het eten was heerlijk, voor elk wat wils. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en zeer snel om uw tafel op te ruimen. De receptie was mooi en schoon, net als de rest van het hotel en het personeel was geweldig en hoewel een taalbarrière ze deden hun uiterste best om te helpen. De snackbar was geweldig, vooral als je niet te ver van het zwembad voor een drankje of iets te eten wilt afvragen, waren de ijs keuzes ook goed. Er is een bar bij het zwembad waar u voor drankjes betaalt, maar om eerlijk te zijn de drankjes en service zijn ongeëvenaard, hoewel we All - Inc waren, hadden we nog steeds drankjes aan de bar bij het zwembad, ook erg goedkoop. 2 cocktails voor 10 lev.
Nu naar het animatieteam. Ze waren BRILJANT, vooral MONICA, ze was absoluut GEWELDIG. GRETA heeft een fantastisch team om jou en je familie bezig te houden en bezig te houden. . . Volleybal, Darten, etc. . Niet te vergeten de CLUB-DANS. Meest zeker volgend jaar terug te gaan,
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Volledig gerenoveerde hotel ik heb geen klachten van mijn recente week bezoeken - het eten was uitstekend met veel keuze - hield niet van alles aangeboden maar was altijd in staat om veel keuze te hebben. De kamer die we hadden was 339 tweepersoonskamer met koelkast en airco - nieuw ingericht en tapijt - de oude Pomorie is tot nul gebracht. Er is een mooi zwembad. Als ik moet klagen is dat er slechts 1 bar in het hotel is inclusief alle rest wordt betaald
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12