Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Smartline Meridian Hotel

Kamer/suite (89)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Wij verblijven hier op dit moment. Kamer is ruim, maar bedden zijn blokjes beton. Al 2 dagen met zware rugpijn wakker geworden...
... vrouwen. . . die moe, bedroefd waren en gewoon in een koude kamer wilden gaan liggen. . . de vrouw aan de balie vertelde ons...
Google
Bij aankomst kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was, maar als we vóór 14.00 uur de kamer in wilden, moesten we...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Gezinskamers
Privébalkon
Rookvrije kamers
Fax/kopieerapparaat

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Wij verblijven hier op dit moment. Kamer is ruim, maar bedden zijn blokjes beton. Al 2 dagen met zware rugpijn wakker geworden en personeel zegt niet iets te kunnen doen. Badkamer is zwaar toe aan renovatie. Het water lekt gewoon onder de douchebak de badkamer in. Ontbijt is wel goed. De ruimte om het zwembad is wat klein en je moet dan ook wat moeite doen om een ligbed te vinden en om er te komen, zo dicht staan ze op elkaar.
De locatie is wel super! De gelegenheden om het hotel gaan rond 12 uur of dicht of hebben hun muziek zacht, waardoor je rustig kan slapen. De uitgaansgelegenheden die langer open zijn, zijn op loopafstand goed te doen. Ongeveer 10/15 minuten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Viktoriya K, Manager bij Smartline Meridian Hotel
Gereageerd op 27 aug. 2019
Dear Esther K, Thank you for the time spent reviewing your stay with us. We are really sorry that your stay did not meet your expectation. What you describe will be fixed in the winter period. We will be happy to be our guest again! Best regards, Smartline Meridian Hotel
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
DIT WAS DE VAKANTIE VAN HEL! ! ! ! !

Na aankomst in het hotel om 13.00 uur in de middag werden we begroet door een vrouw die niet een warm welkom gaf. Ik ging naar Bulgarije met 2 zwangere vrouwen. . . die moe, bedroefd waren en gewoon in een koude kamer wilden gaan liggen. . . de vrouw aan de balie vertelde ons dat onze kamer pas om 14.00 uur klaar zou zijn, maar als we de kamer in wilden en dan zouden we 20 LV moeten betalen, wat schandalig en absoluut walgelijk was. . . als onze kamer klaar was, waarom zouden we dan moeten betalen? ? ?

Bij binnenkomst in de kamer. . . de vloer was vies en er was overal zand, de kamer was klein (duidelijk gemaakt voor 2 personen) met een extra eenpersoonsbed in de hoek geschoven omdat ze ons niet in een grotere kamer konden passen. De badkamer had 1 wc-rol en 2 handdoeken, de douchekop was een grap en nauwelijks de grootte van mijn vuist. Toen we uiteindelijk op de harde bedden gingen liggen, werd er na 10 minuten op de deur geklopt. . . we hebben niet geantwoord omdat we zo uitgeput waren dat een man die daar werkte om te helpen met de bagage ZELF IN ONZE KAMERS! ! ! Dit zorgde ervoor dat we ons in het hotel erg gealarmeerd, bedroefd en onveilig voelden tot het punt waarop we onze koffers niet uitpakten en op slot deden telkens we de kamer verlieten. We zetten een bord NIET storen op onze deur en een van de meiden liep naar binnen. Veilig om te zeggen dat we onze slaapkamerdeur elke keer dat we daar binnen waren op slot deden. Om nog maar te zwijgen over onze douche die na 5 minuten binnenstroomde.

Een van mijn vrienden met wie ik kwam, sneed zichzelf de eerste nacht toen we daar waren en scheerde een bloedvlek op het bed, deze lakens werden gedurende 5 DAGEN niet veranderd! ! Het eten was verschrikkelijk, koud, niet veel opties en het meeste was verbrand. Ze zouden je borden van je afpakken voordat je de kans had om ze af te maken. Kortom, we betaalden ALL INCLUSIVE om onszelf te verzorgen.

De klantenservice van het personeel was verschrikkelijk. Eén nacht waren we vertrokken met geen enkele handdoeken, toen we de receptie belden was de vrouw die antwoordde erg humeurig en had een houding.

EINDELIJK toen we weggingen, zouden we niet wachten om thuis te komen en weg van dit hotel, we hebben uitgecheckt en dachten dat dat het was. . . we kregen te horen dat onze vlucht 9 uur vertraging had. Toen we de manager vroegen of we terug naar onze kamer konden gaan, kregen we te horen dat we 50 LV moesten betalen. . . MEEN JE HET? ! ? Mijn vriendin was ziek (ochtendmisselijkheid) en het was haar niet toegestaan om haar waardigheid ziek te zijn in een badkamer, privé, in een kamer met airconditioning, in plaats daarvan moesten we in een zinderende lobby zitten terwijl ze 9 uur ziek was. Toen ik vroeg of er niets was dat ze konden doen, rolde een van de receptionisten haar ogen naar ons.

Ik verwacht geen reactie van het personeel en eerlijk gezegd wil ik er geen. Dit had op de dag kunnen zijn opgelost. Het hotel was verschrikkelijk vanaf het begin. Ik raad dit hotel helemaal niet aan.

We zullen hier niet terugkomen, of helemaal naar Bulgarije omdat het hotel onze hele vakantie absoluut schokkend heeft gemaakt. VERBLIJF HIER NIET! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bij aankomst kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was, maar als we vóór 14.00 uur de kamer in wilden, moesten we 20 Bulgaarse Lev betalen, de vrouw bij de receptie vertelde ons dat dit extreem onbeleefd was toen we uitlegden dat we een lange dag hadden gehad reizen en zwanger zijn was ik erg moe. Omdat ze ons had verteld dat onze kamer niet klaar was, waren we niet zeker van betalen, toen we haar vroegen om te controleren werd ze geïrriteerd met ons.
Toen eindelijk onze kamer binnenkwam, was de vloer vies, de badkamer was klein en de bedden waren zo hard dat we overwogen op de ligbedden buiten te slapen! Een van de mannen die daar werkte klopte op de deur en toen we niet antwoordden, liet hij zich binnen om ons een folder te geven (en dit was het eerste uur van verblijf in het hotel) dit was zeer verontrustend voor ons en maakte ons sloot alles terug in onze koffers toen we de kamer verlieten en toen we in de kamer waren, sloten we de deur volledig op slot, omdat we ons onveilig voelden.
Onze lakens waren 5 dagen niet veranderd, ik weet dit omdat dezelfde merken er 5 dagen waren als elke dag gecontroleerd om te zien of ze er nog waren.
Op een dag dat we er waren, kregen we geen handdoeken en toen ik de receptie belde, kreeg ik een houding omdat ik 3 handdoeken wilde hebben.
Onder de douche verwacht je niet dat je hem uit moet zetten elke keer dat je wast in geval van overstroming in de badkamer, maar dit is wat er gebeurde vanwege de kracht van de douche en de kleine basis en afvoer die de hoeveelheid water niet kon vasthouden .
Eten - niet goed voor kieskeurige, zwangere vrouwen, kinderen of iemand die niet graag koud eten eet als het warm moet zijn gezien het onder een warmtelamp staat. De enige keer dat ik goed at op deze week vakantie was 2 nachten waar we uit gingen voor thee omdat we de gedachte aan het eten niet konden verdragen.
Op onze laatste dag checkten we uit de kamer en gingen we naar de plek waar we werden opgehaald door de transfer om vervolgens te worden verteld door een vertegenwoordiger die we niet eerder hadden gezien dat we 5 uur vertraging hadden! Terug in het hotel werd ons verteld dat we alleen een kamer terug konden hebben als we 50 Bulgaarse Lev betaalden, uiteraard omdat dit onze laatste dag was, hadden we geen geld meer en verklaarden we de situatie van zwanger, warm en met ochtendmisselijkheid lieten ze ons nog steeds niet in een kamer. Onze vlucht vertraagd was stressvol genoeg, maar ochtendmisselijkheid en niet toegestaan mijn waardigheid om ziek te zijn in een badkamer waar niemand kon staren veroorzaakte veel stress en overstuur en 5 uur doorbrengen in de receptie was niet ideaal.
Praten met een groep die ook was vertraagd met onze vlucht, we hadden gesproken over onze ervaringen in en rond het hotel en bij het vergelijken van kamers kwamen we erachter dat we de budgetkamer hadden waar ze een extra bed in de ene kamer hadden geplaatst. We waren hier niet blij mee, want we hadden 800 betaald voor deze vakantie, terwijl ik er zelfs geen 200 voor zou betalen.
Het was een vreselijke ervaring en daarom zullen mijn vrienden en ik niet naar Bulgarije terugkeren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: Don't pick this hotel if wanting a decent room.
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We bezochten dit hotel op 1 juni straat voor een week. Prachtig hotel. Kamer was van een mooie grootte en werd dagelijks schoongemaakt. Het enige probleem dat we hadden was met de deurkaarten, erg temperamentvol. Ook overstroomde onze douche de badkamer maar dit was snel opgelost door onderhoud.

Het eten en drinken waren overvloedig met een goede selectie voor iedereen. Het zwembad was ijskoud maar er waren altijd voldoende ligbedden. Had geen problemen met mensen die ligbedden reserveren. Het strand was op 10 minuten lopen en weer tal van ligbedden met een redelijk geprijsde café op het strand met een gratis gebruik van het toilet op elk moment.

Nu naar het entertainment in het hotel. Ik kan er niet veel over zeggen. . . het was duivels. Zeer cringy. Eindigde met medelijden met het enige amusementsmeisje, ze had iemand anders nodig om haar te steunen. Het was erg onprofessioneel, 's avonds gebruikten ze een groot scherm voor YouTube. Soms verscheen haar Facebook-boodschapper en zou ze daar een gesprek hebben dat iedereen kon zien.

We hadden een probleem met de bar in het restaurant op de laatste avond. Ik vroeg om een cocktail en kreeg er geen problemen mee, toen vroegen mijn tante en broer om cocktails en kregen ze te horen dat ze ze naar beneden moesten halen. De ober was een voorstander van mooie jonge meisjes omdat er een andere gelegenheid was waar mijn broer en mama naast geserveerd werden toen de barman hen volledig negeerde en een groep meisjes diende die er letterlijk net waren. Zo oneerlijk.

Zeer aangenaam bezoek, zou zeker terugkeren!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Enkele dagen in dit hotel verbleven. Een ruime propere kamer gekregen die elke dag opnieuw degelijk werd gepoetst. Het eten was zeer gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Wij hadden voor de all-in formule gekozen, en overdag is dit heel makkelijk (voldoende drankgelegenheden) , alleen s'avonds is dit slecht georganiseerd. Er is slechts één bar open waar ook maar één barman werkzaam is met lange wachttijden tot gevolg voor dan uiteindelijk een plastic bekertje drank te mogen ontvangen. Wij hadden de tegenslag dat er elke avond een fikse bui over de regio heen trok, met natte kussens s'morgens op de ligbedden tot gevolg. De medewerker van het hotel gooit die dan allemaal maar op een hoopje met als gevolg dat deze allemaal nat bleven en niet kunnen drogen. een goed management kan in dit hotel toch wel enkele zaken aanpakken, wat een betere beoordeling zou kunnen opleveren. Op zich een goed hotel maar enkele zaken dienen toch worden aangepakt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Viktoriya K, Manager bij Smartline Meridian Hotel
Gereageerd op 16 sep. 2018
Dear peterboons4, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel. We are constantly striving to provide the best experience to our guests and that is why your review is very important for us in order to improve our service where it is necessary. All your comments will be taken in consideration in our next meeting of the Hotel Management. We hope to have you back here in our hotel! Kind regards, Smartline Meridian Hotel Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige