Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij MPM Hotel Kalina Garden

Kamer/suite (44)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Otel.com
Nustay.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... omdat te veel mensen hem de hele tijd gebruikten. De kamer was oké, we kregen elke dag water en schone handdoeken,...
Google
... in een ander hotel dat niet geschikt was dus we een kamer in de kalina op het laatste moment boekten zeer onder de...
Google
... in een andere taal omdat we niet wilden dat onze kamer op een dag werd schoongemaakt en was altijd de eerste in...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het hotel en het zwembad is niet zo slecht, maar het is erg chaotisch en stressvol. Er waren teveel mensen in het hotel en het maakte het een slecht bezoek. Er waren niet genoeg ligbedden bij het zwembad voor alle mensen en iedereen moest vroeg in de ochtend een zonnebank reserveren. Het eten was niet het ergste, maar de eetervaring was zo slecht omdat er zo druk was. Vaak konden we niet eens een tafel krijgen. .
Op de laatste dag at mijn vriend een kipnugget en de kip binnen was rauw.
De lift bleef "buiten werking" omdat te veel mensen hem de hele tijd gebruikten.

De kamer was oké, we kregen elke dag water en schone handdoeken, maar het beddengoed werd slechts 1 keer vervangen (we verbleven een week). Sommige mensen van het personeel waren behulpzaam, maar anderen waren echt niet in een goed humeur en lachten niet zo veel.

Het is jammer dat er zoveel mensen waren dat het ons verblijf echt verpestte. Zou het hotel niet aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben onlangs verbleven hier na oorspronkelijk in een ander hotel dat niet geschikt was dus we een kamer in de kalina op het laatste moment boekten zeer onder de indruk van het moment dat we binnenliepen, het was zeer schoon en de dame aan de receptie was zo gastvrij. het eten en de hapjes waren uitzonderlijk u zult nooit honger gaan het animatieteam waren briljant we zullen zeker terugkeren en zou dit hotel aanbevelen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben nog nooit zo druk geweest met een hotel dat ik mijn hele leven ben, dan dat ik dit heb, hoe dit hotel kan worden geclassificeerd als 4 * is ongelooflijk, zou gelukkig zijn om er 2 te krijgen!

Het eten was verschrikkelijk, het was eigenlijk hetzelfde menu elke dag voor ontbijt, lunch en thee met heel erg kleine wijzigingen aangebracht. Het eten was altijd koud en gewoon niets daar dat we genoten, ik en mijn vriendin was gedwongen om uit eten te gaan elke avond dat we hadden betaald voor het all-inclusive eten. Het enige goede ding over het eten was de snackbar die eenvoudig eten was (pizza, chips, uienringen ect). Maar zelfs dat was lauw op een zetje, de drankjes waren oke op zijn best, zeer goedkope sterke drank gebruikt die zo'n sterke nasmaak heeft en je keel de volgende dag in stukjes achterlaat.

 Het personeel is absoluut onaanvaardbaar! De blonde receptioniste is een van de meest onbeschofte medewerkers die ik ooit ben tegengekomen, ze lijkt niets te weten over klantenservice, ik werd geïnformeerd dat ik naar de receptie moest om te informeren naar onze transfertijden op weg naar huis en het enige dat ik simpelweg vroeg was 'informeer ik naar mijn overstaptijd hier' en het antwoord dat ik kreeg was: 'Ik weet niet dat je het mij vertelt' en kreeg toen te horen dat ik mijn luchtvaartmaatschappij moest bellen om mezelf te controleren. Nee, bedankt of bevestiging Ik heb misschien wel eens hulp nodig bij het vinden van mijn overstaptijd. Ze geloofde me ook niet toen ik naar beneden ging om haar te vertellen dat ons toilet geblokkeerd was en dat het normaal was dat het geblokkeerd was! Gewoon volkomen onbeleefd en zorgden ervoor dat we ons erg ongemakkelijk en niet welkom voelen. De meid riep ook in het gezicht van mijn vriendinnen in een andere taal omdat we niet wilden dat onze kamer op een dag werd schoongemaakt en was altijd de eerste in onze kamer toen de ingenieur ons toilet kwam ontstoppen, het barpersoneel geen Engels verstaat en geef je drankjes waar je niet om gevraagd hebt, we hebben ontelbare keren om cocktails gevraagd en kregen ze meerdere keren fout, ook al hebben ze het cocktailmenu voor hen bedrukt met de ingrediënten voor de cocktail. Was een nachtmerrie van begin tot eind.

Onze kamer was zeer ruim en was een geweldige kamer om te verblijven, tot ons toilet geblokkeerd op de 2e dag, en vervolgens voortdurend 4 dagen lang elke dag opnieuw geblokkeerd werd. We gebruikten heel weinig wc-rolletjes en deden meerdere flushes om het blokkeren te voorkomen en toch lukte het het om geblokkeerd te worden. We moesten het toilet letterlijk meerdere keren in de lobby gebruiken om het gedoe van het onbeleefde personeel op de wc te besparen. receptiebalie.

Het enige goede ding over dit hotel is de locatie als het is een korte wandeling naar vele bars en restaurants die veel beter eten, drinken en klantenservice bieden, ik eerlijk gezegd zou je geld besparen als je eraan denkt hier te verblijven en elders verblijven, ik don niet hoe dit zoveel goede recensies heeft gekregen, want we hadden hier een geweldige tijd en ik en mijn vriendin waren blij om de achterkant ervan te zien toen we vertrokken!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel was groot, zeer schoon en ruim. Ongeveer 10 minuten naar het strand. Geen bergop, rechte lopen. Ongeveer 5 minuten naar alle bars/restaurants.
Het hotel had een zeer beperkte entertainment en het was meer voor kinderen, hoewel niet veel daar. Het moet meer volwassen. Over het gebruik van de term " entertainment " zou niet juist zijn.
Het hotel dient 3 * geen 4 * hoor.
Kamers mooi en zeer groot. Echter slechts 1 stekker. Veranda (bovenop ingang) geen punt als geen zon. Ik verbleef in kamer 3001 .
Badkamer heerlijk schoon en goed onderhouden.
Eten was ok, niets speculant hoor. Ze hebben geen echte koffie. Het; 's allemaal uit machines en helemaal walgelijk, leuk te zijn over. Vreemd dat er geen goede koffie machine.
Drankjes voor all-inclusive, niet drinkbaar, goed de wijn, cocktails en sterke drank. Het bier niet zo slecht.
Vond de dag hapjes, constant bijvullen en eigenlijk heel leuk en onbeperkt.
Het personeel zou komen om duidelijk uw plaat met eten nog steeds op het bord, dit is constant en heel storend en erg vreemd inderdaad. Sommige medewerkers waren vriendelijk, anderen helemaal niet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met familie
Kamertip: For sun, has to be overlooking the pool area.
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij specifiek boekten een terugkeer naar de kalina garden hebben genoten van ons laatste verblijf er aan het begin van het seizoen 2016 maar helaas waren we teleurgesteld.
We terug voor de laatste week van de 2017 seizoen verwacht goede dingen maar na 2 dagen wist dat we hadden een slechte beslissing. 1 straat van alle, ondanks rechtstreeks contact opnemen met het hotel op hier en dan via directe e-mail vragen voor dezelfde kamer als vorig jaar kregen we het totaal tegenovergestelde. Het 2 e probleem was dat de kwaliteit van het eten had aanzienlijk verslechteren dat voor 4 van de 7 dagen aten we alle maaltijden van het hotel verwijderd ondanks dat all inclusive. Alles was koud vanaf het begin van de service en gerechten werden aangevuld met dezelfde koude gerechten uitgegoten op de top. De volgende kwestie was het beddengoed op mijn helft onze twin / double bed. Na de 1 straat nachtrust ( 4 uur maximum) ik werd wakker met ongeveer 5 of 6 hap markeringen op mijn benen. Ik gewoon aan muggen of iets dergelijks. De volgende ochtend mijn beten had doorverwezen naar ongeveer 10 - 14 op mijn benen en een paar op mijn armen. Toch was er geen sprake van enige insecten en mijn vrouw had geen enkele hap. Ik kwam vervolgens tot de conclusie dat het probleem moet zijn van de reeds aanwezige bedden. Dus de 3 e nacht sliep ik op de top van het dekbedovertrek en zorgde ervoor dat geen deel van mijn lichaam aangeraakt de lakens. Na een vreselijke nacht ben ik opgestaan zonder verdere beten zo snel gestripte alle aanwezige van beide bedden en verzocht de meid vervangen met frisse lakens. Voor de rest van het verblijf was ik niet meer gebeten dus kan alleen maar concluderen dat het probleem was een soort insect of mijt op mijn beddengoed.
Onze laatste klacht was dat 90 % van het personeel gewoon stond rond en praatte of keken naar de 10 % rush rond het dienen van het gasten. Alleen mezelf voorjaar in actie wanneer de zelden aanwezig beheer door gebeurd.
Toen we de vakantie geboekt, beseften we dat het was de laatste week van het seizoen, maar had geen idee hoeveel het vorige jaar normen had toegestaan om te vallen.
Het spreekt vanzelf dat wij zullen nooit meer terugkeren naar kalina garden en iedereen adviseren anders tegen boeken.

Een echte schande.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.