Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Boulevard Boutique Hotel

Kamer/suite (34)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en het linnen gescheurd. Dus verhuisden ze naar een andere kamer waar handdoeken vies en gescheurd linnen waren, maar de...
Google
... lijkt een hekel aan de Britten?) Hotel was schoon, kamer was precies goed voor het geld, ontbijt is wat het is -...
Google
... in de receptie van hotel Tinny, liet me weten dat mijn kamer zich op de tweede verdieping bevindt en dat er geen lift...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Kluisje
Minibar
Telefoon
Internet
Airconditioning
Wifi
Bad/douche
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We kozen dit hotel voor de positie (zeer centraal en op weg naar Cacao Beach & Nessebar) heel dicht bij alles, en natuurlijk omdat het goedkoop was, maar ik heb nog nooit zoiets gezien. Eenmaal aangekomen was de deur van de douche kapot en het linnen gescheurd. Dus verhuisden ze naar een andere kamer waar handdoeken vies en gescheurd linnen waren, maar de grote verrassing was een ondergoed dat aan het kledingrek hing. Toen ik vroeg om de frequentie van linnenwissel zeiden ze dat het alleen bij aankomst was?
Eigenlijk veranderden ze de handdoeken.
Ontbijt zonder voorbehoud.
Bovenop die oppervlakkige netheid en het onvermogen om de temperatuur te reguleren tijdens het douchen.
Ondanks bedrieglijke foto's raden we iedereen af om een kamer in dit hotel te boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Altijd sceptisch bij het lezen van de beoordelingen en vaak aangenaam verrast - mensen lijken een klacht lief te hebben.

Personeel was eigenlijk vriendelijk (veel van de lokale bevolking lijkt een hekel aan de Britten?)

Hotel was schoon, kamer was precies goed voor het geld, ontbijt is wat het is - goedkoop en vrolijk.

We waren een hert van 23 mensen, ik denk dat 11 of zo hier verbleven en niet één probleem!

Zou aanbevelen aan vrienden, nogmaals bedankt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb dit hotel geboekt via boeking. com, voor 3 nachten, tijdens 18 augustus, en het was echt heel teleurgesteld verblijf vanwege het management van het hotel, het is niet het geld waard dat ik betaalde! !
Ik arriveerde het hotel op mijn eerste dag, in de late avond (11 uur), en ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats van het hotel, die bijna vol was, maar met vrije ruimte om 2 of 3 auto's te herbergen, dus ik parkeerde mijn auto en ging naar de receptie om in te checken, en vanaf hier begon alles als een nachtmerrie! !
een meisje alleen in de receptie van hotel Tinny, liet me weten dat mijn kamer zich op de tweede verdieping bevindt en dat er geen lift is, of een portier of iemand die mijn bagage naar de kamer kan brengen, en omdat ik 2 grote heb Bagage, ik vroeg om mijn kamer te veranderen, maar natuurlijk was het antwoord Geen beschikbaarheid.
Ik nam mijn bagage twee keer op en neer naar de tweede verdieping en ik vroeg me af wat als ik een oude man ben met zijn vrouw of een ziek of zelfs moe mens, wat kan ik doen met deze 50 traptreden! !
nadat ik mijn kamer had bereikt, belde het meisje in de receptie me op om me te laten weten dat ik naar beneden moest gaan om de locatie van mijn auto te veranderen van de parkeerplaats naar een andere locatie toen ik het parkeerde op een geboekte locatie voor een andere gast! !
Ik vertelde haar dat ik in 58 verschillende landen over de hele wereld ben geweest, ik heb voor sommige gasten nooit van een dergelijke boeking bij Parking gehoord, omdat we veronderstellen dat dit de gast van het hotel is, en normaal gesproken, als ik een gratis parkeerplaats zou vinden, parkeer ik , dat is het ! ! ondanks dit heb ik ermee ingestemd om mijn auto-locatie te wijzigen om meer gedoe te vermijden terwijl ik net ben aangekomen.
De volgende dag in de ochtend ontdekte ik dat er geen restaurant in het hotel is om te ontbijten! ! , ze hebben een kleine winkel in de buurt van het hotel, ze serveren hun continentale ontbijt eronder, terwijl je je ontbijt moet nemen en op een tafel in de straat moet zitten om het op te eten! ! ! ! , Ik zweer dat ik nog nooit zo'n situatie heb gezien, een andere winkel in de buurt van het hotel serveert het ontbijt, en de decors liggen in de straat voor deze winkel! !
met betrekking tot de kwaliteit en verscheidenheid van het ontbijt, kan ik gemakkelijk zeggen dat het een van de waarde die u kunt vinden in elk 2 -sterren hotel overal! ! ondanks dat het hotel niet zo goedkoop is, maar ze serveren de laagste kwaliteit van het ontbijt dat je ooit ergens kunt vinden.
Mijn tweede dag, begint met een nieuwe ruzie met receptie meisje, toen ze me in mijn kamer belde terwijl ik sliep, en me opdroeg om mijn auto opnieuw van de parkeerplaats te zetten terwijl ik mijn auto parkeerde in de ruimte gereserveerd voor de algemene manager van de hotel! ! !
deze keer weigerde ik mijn auto te verplaatsen, en ik schreeuwde tegen het meisje dat er geen bordje op het parkeerterrein staat met dergelijke informatie, en dat jouw manager die haar auto wil plaatsen op de plaats waar ik de mijne geparkeerd heb, haar salaris neemt van het geld dat ik heb betaald voor mijn boeking! ! en ik betaal ook dagelijkse kosten voor mijn parkeerplaats.
later op dezelfde dag kreeg ik een telefoontje van de boeking. com, vertelde me dat het hotel contact met hen opneemt en klaagde dat ik mijn parkeerlocatie mocht veranderen! ! , en toen ik de boeking uitlegde. com agent wat er met me gebeurd sinds ik aankwam in het hotel, vertelden ze me dat ze een klacht zullen indienen tegen het hotelmanagement.

 3 dagen van mijn verblijf in dit hotel gingen voorbij, zonder zelfs mijn kamerhanddoeken te veranderen, en toen ik met de huishoudvrouw sprak, ging ze mijn kamer binnen en deed wat wc-papier! !

Ik adviseer alle mensen om weg te blijven van zo'n onprofessioneel hotelmanagement
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: all noisy !!
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden een nogal interessante situatie met onze boeking op deze plek. We boekten 3 nachten en betaalden van tevoren. Bij onze aankomst bleek dat de boekingswebsites de hotels overboekten en het hotel vol zat. We verbleven er een nacht daar, wat ik kan zeggen was een aangenaam verblijf! Toen we wakker werden hadden we geen ruimte noch opties. De manager van het hotel nam de situatie over en riep alle mogelijke hotels in de buurt om het onprofessioneel handelen van de boekingsbedrijven op te lossen, ook al was het niet hun schuld en in het algemeen had ze ons kunnen vertellen het te repareren met hotels. com onszelf. Ze liet me twee opties en vond ons een prachtig hotel in de buurt die ze bedekt! Ongeacht de stomme situatie waarin we terecht zijn gekomen, heeft ze het professioneel opgelost! Beveel de plaats aan want het is mooi, schoon en met prachtig personeel en uiteraard met betrekking tot de manager!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We boekten dit hotel via boeking. com voor mezelf, partner en 3 jaar oud voor een verblijf van 2 weken. De foto's en locatie leek perfect, maar het verblijf was iets anders dan perfect. Toen we incheckten kregen gebracht £ 29 over de boeking prijs en geen ontvangstbewijs werd verstrekt. Het lawaai in het hotel tijdens de nacht en eerste ding in de ochtend was verschrikkelijk. Het hotel stond dat er was een dagelijkse schoonmaakservice maar de dagelijkse schoonmaakservice betekende alleen uw bin wordt leeggemaakt. Er was overal stof en toen kreeg je uit de douche uw voeten waren smerig uit de grond dat was vol zand en vuil. Het hotel staten kinderen t/m 12 gratis maar let op, als uw kind heeft elke vorm van ongeluk u betaalt. Onze dochter spilt een kleine hoeveelheid chocolade melk op de lakens en we waren gebracht. Ikzelf en mijn partner waren lieten ook zonder lakens voor 3 nachten en toen we bij de receptie gevraagd op 2 momenten kregen we te horen dat ze niets konden doen en liet ons gebruik van handdoeken dekens. De schoonmakers leek alsof het schoonmaken van de trap en trap weg met veel water zonder gebruik van borden en onze dochter viel die uit de kamer aan de bovenkant van de trap. De genadeslag met dit hotel was het dado spoor uit de muur op onze dochter terwijl ik in bed. Het personeel kon bieden geen verontschuldiging en zorg voor haar. Op check out vroeg ik om de manager te spreken die weigerden te spreken voor mij. Al met al zou ik hier weer als je me betaald worden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige