Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hampton Inn Kinston

Kamer/suite (24)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hebben een insectenprobleem, of tenminste dat deden ze in kamer 402! Gedood ca. 12 kleine spinnen in de kamer en als ik...
Language Weaver
... in dit gebied. Ik was erg blij met zowel de service en de kamer die ik heb ontvangen. Anders zullen hier de volgende keer...
Language Weaver
... wij problemen met onze factuur, zagen we een muis in onze kamer! Ik belde meteen de receptie die me vertelde dat het...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Krant
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Belangrijkste klacht over dit hotel is dat ze hebben een insectenprobleem, of tenminste dat deden ze in kamer 402! Gedood ca. 12 kleine spinnen in de kamer en als ik was packing up mijn computer de volgende ochtend een kakkerlak raakte van onder en achter de tafel! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Prachtig hotel om te verblijven in dit gebied. Ik was erg blij met zowel de service en de kamer die ik heb ontvangen. Anders zullen hier de volgende keer dat ik in dat gebied. zou leuk zijn als er een restaurant in het hotel, maar één kan niet alles hebben.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden geen probleem met dit hotel tot onze laatste dag. We beseften dat we te betalen hoewel mijn man's bedrijf zou moeten betalen voor ons verblijf. Het hotel nog steeds gevraagd onze creditcard en dan betalen ons meer dan $ 1500 . We spraken met de manager die ons vertelde dat hij vertrok voor het weekend en zou niet in staat zijn om ons te helpen tot maandag. We zijn in het proces van het kopen van een huis en dat dit enorme en onnodige kosten zijn zeer stressvolle nu.

Niet alleen hebben wij problemen met onze factuur, zagen we een muis in onze kamer! Ik belde meteen de receptie die me vertelde dat het onderhoud werknemer was op vakantie maar ze zou hem. Na de receptie gebeld twee keer met geen antwoord, ik ging naar de receptie om hulp te krijgen. Na een wachttijd van een half uur de man kwam uiteindelijk maar tegen die tijd zagen we de muis loopt terug naar onze airco unit. Het was te laat. Ik ben echt ontevreden over hoe het personeel handelde zowel mijn situaties vandaag en ik zal terughoudend om te verblijven in een Hampton Inn weer.

Aan de positieve kant, de meeste medewerkers hebben we gesproken met zijn echt leuk.

*Update: We waren niet aangeboden kamers te wisselen vanwege de muis. In plaats van het onderhoud werknemer liet een plakkerig val. Bij 3 : 30 ben mijn man wakker omdat hij hoorde dat de muis vast in de val. Ik belde de receptie en kreeg te horen dat er was niemand om ons te helpen. Mijn man probeerde om de muis in de ijsemmer te ontdoen van het maar het ontsnapte door ruiende zijn staart. Het liep onder de deur naar onze kinderen slapen op de kamer. We probeerden op zoek naar het, maar haar verdwenen. We moeten nu proberen om terug te vallen in slaap wetende er is een muis los in hun kamer. Pas op voor verblijf hier. We kregen te horen van de onderhoud werknemer ze hebben een muizenprobleem.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was een zeer slechte klantenservice. Er was geen airco in de vergadering lobby. Vertegenwoordiger bij de receptie Ashley was erg kort met veel houding en niet meegaand. Onderhoud guy lijken alsof we bezig waren hem een plezier zou hij niet geschikt voor de conferentieruimte die we met voor de bruiloft die ik bijwoonde. Het hotel overboekt waren ze drie familiebijeenkomsten en een bruiloft.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel was zeer schoon en het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik was er voor het bedrijfsleven. De kamer was comfortabel en goed onderhouden. Ik zou dit hotel aan toekomstige bezoekers en ik ben ervan overtuigd dat ik zal verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige