Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Aloft Chapel Hill

Kamer/suite (62)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.comUS$ 135
TripadvisorUS$ 135
Hotels.com
FindHotel
Lol.travel
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Ik was in de douche toen een huishouden persoon in de kamer kwam, zonder mij tot machtiging. Ik had een " niet storen "...
Language Weaver
... vragen, gaf goede aanwijzingen en boekte me de perfecte kamer. Ik zou waarschijnlijk zijn net voortgezet verblijf in...
Language Weaver
... valetparking en of zelf parkeren in een parkeergarage. Kamer had twee tweepersoonsbedden die is wat we vroegen. De...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Open haard
Bureau
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De eerste keer dat ik hier verbleef, ik had een ongemakkelijk tegenkomen. Ik was in de douche toen een huishouden persoon in de kamer kwam, zonder mij tot machtiging. Ik had een " niet storen " bordje op de deur, en blijkbaar ze klopten en wist niet een antwoord van mij (want ik kon niet horen, in de douche) en ze kwamen in anyway, ondanks de " niet storen " . Ik onmiddellijk riep en pakte een handdoek (omdat alle douches zijn glas) en ze verliet de kamer. Ik klaagde bij de receptie waarop ze verontschuldigde zich, maar kon niet uitleggen waarom de huishoudster zou negeren " niet storen " teken.

Ik besloot dat een fout schoonmakers was niet representatief voor het hotel als geheel en koos om hier weer te verblijven, want het is een mooie plek, handig om waar ik moest worden. De tweede keer dat ik hier verbleef, merkte ik een verkeerde mijn creditcard de dag na het uitchecken en het hotel gebeld om te informeren over hoe het op te lossen de voorwaarde. Elke keer als ik belde de manager niet beschikbaar was (meerdere keren in een vergadering, andere keren ze was " out in haar auto " en andere excuses. ) en na 2 dagen, kreeg ik eindelijk een telefoontje terug van de manager die in staat was om me te helpen en verwezen mij naar mijn creditcardmaatschappij.

Eenvoudige fouten gebeuren, en ik begrijp dat. Maar de run rond dit hotel geeft u wanneer je gewoon probeert een antwoord te krijgen, zijn onaanvaardbaar. Geweldig hotel, zolang er niets mis gaat tijdens uw verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn eerste bezoek aan Aloft was een geweldige ervaring. Ik reis voor zaken naar Chapel Hill en heb altijd verbleven in een ander hotel in dezelfde buurt. Ik stuitte op Aloft één dag en besloot om ze een gesprek. Lucky me dat Shannon bij de receptie de telefoon opnam toen ik belde. Ze me verkocht op geven het hotel een proberen - ze was zo beleefd, beantwoordde al mijn vragen, gaf goede aanwijzingen en boekte me de perfecte kamer. Ik zou waarschijnlijk zijn net voortgezet verblijf in hetzelfde hotel als het niet voor de Shannon. De kamer was perfect! Het bed was zo comfortabel en het hotel was dus vrij. Douche en alle toilettes waren een mooi gebaar naar wat ik gewend was in een Marriott. Ontbijt was mijn nieuwe favoriet. Zo veel opties en veel gezonde exemplaren die was een prachtige uitkering.

Zo Aloft Chapel Hill en Shannon 5 sterren krijgt. Ik ben van plan mijn volgende Chapel Hill bezoek volgende week en zullen we in mijn nieuwe " home away from home " .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een modern hotel met een jonge uitstraling. Een multi - kleur interieur. Een kleine bar ligt in de lobby en een pooltafel het personeel aan de balie verwelkomde je elke keer dat je voorbij

ze bieden valetparking en of zelf parkeren in een parkeergarage.

Kamer had twee tweepersoonsbedden die is wat we vroegen. De badkamer wastafel was gescheiden van toilet en wastafel met schuifdeur. Moderne douchetegels

airconditioner werkte prima want het was 95 graden dus ik noem dit

ontbijt is beschikbaar voor aankoop in een a la cart stijl.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze plek was geweldig! Comfortabel en zelfverzekerd schoon. De kamer was perfect en rustig. Het zwembad was leuk en de buitenkant zonnedek. Het ligt dicht bij evenementen in Chapel Hill. Het enige licht ongemak is het parkeren, maar je moet beseffen parkeergelegenheid is schaars in de omgeving. We zullen terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier in juni en had een vreselijke tijd. Eerste dag mijn kamer was opgemaakt met de lakens inside out, naden aan de buitenkant, geen koffie, hoofdeinde zag eruit als een kat hadden gebruikt voor een krassen post. Ik bespeuren het tot één slechte dag. Tweede dag Ik verliet de kamer om 9 : 15 uur, toen ik terug aan 9 : 30 00 Mijn kamer had niet gemaakt of schoongemaakt. Wat? ? Na mijn reis ik belde de GM (Tom) voor Aloft Chapel Hill. Hij toezeggen om te onderzoeken en terug te komen met mij zo vlug mogelijk. Nada, niets. Ik weer gebeld, heb weer een boodschap met mijn telefoon, data van verblijf en onderwerp. Nada, Zip, niets. Dus ik had twee slechte dagen uit twee en nulresponsie of hulp van management. Maak uw bedrijf elders. Ik tweemaal aangeboden met hen te spreken en werken iets uit, ze negeerde mij en lijkt niets schelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige