Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Runnemede - Philadelphia

Kamer/suite (14)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... had 1 medewerker en 3 check in's. Ze vertelde ons dat onze kamer nog niet klaar was en ze probeerde in contact te komen met...
Language Weaver
... je stap om op en naast de lift. ( 3 ) De telefoon in onze kamer werkte niet (noch in de kamer in de hal waar onze...
Language Weaver
... queensize bedden. De receptie vond een kingsize bed en gaf me dat één. De kamer was schoon en wist niet ruiken naar de lobby.
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Flatscreen tv
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
De minpunten gestart bij aankomst. We zijn aangekomen bij het hotel na 4 plus uur reizen in 3 : 20 00. De buitenkant van het hotel is gewoon. De receptie had 1 medewerker en 3 check in's. Ze vertelde ons dat onze kamer nog niet klaar was en ze probeerde in contact te komen met de schoonmaakdienst. Ze verwachtte onze kamer klaar zou zijn in 20 minuten. Het was niet klaar tot 4:00. Want we gingen naar de liften hebben we gemerkt dat één werkte niet. . . . . en we hoorden andere gasten klagen dat de liften geweest was dit voor een week. We gingen naar onze kamer op de 5e verdieping en gingen onze " suite " die gewoon een aangrenzende kamer met 2 deuren verwijderd. Er is geen privacy tussen de slaapkamers en de " zithoek " . De kamers was vloerbedekking en het tapijt was nat het gehele 4 dagen. Ik ben blij dat ze hen shampoo, maar alles in de kamer was vochtig voor 4 dagen, kleding, papers alles. Er was 3 handdoeken voor 5 van ons. De koelkast en magnetron waren in het tv-meubel in de kamer met de bedden en er was een gapend gat onder de wastafel waar de koelkast moet zijn geweest. Het behang is afgebladderd de muur, de airconditioners hadden uitzicht op de buitenkant, de douches afvoer werkte niet, de knoppen nam brute kracht in te schakelen en lekte de hele tijd. Toen ik getrokken mijne gescheiden van de muur. De kamer zelf was gewoon niet tot ondermaats. Het zwembad was groen al 4 dagen en van de 2 liften slechts één werkte. Maar het werkte alleen vanuit de lobby dus we zouden stuur één persoon omlaag 5 trappen, via het personeel gangen naar de lobby om de lift toen we moesten vertrekken met spullen. Op de top van deze op vrijdag avond was er een lief 16 en ze gebruikten het zwembad en een kamer in de hal, geen big deal. Zelfs de muziek was draaglijk tot het brandalarm ging af en 40 van ons stonden buiten wachten tot iemand iets te zeggen. Blijkbaar hebben ze verlicht sommige kaarsen en de rookmelder ging af. . . . . Niet waar als de lobby rook van brandende en op een dagelijkse basis er waren sigarettenpeuken in de gangen. Toen ik vroeg om een manager op vrijdag kreeg ik te horen dat er geen managers op het terrein tot maandag. Vermeld ik mijn klachten aan de receptionist die was te druk met het feest en was meer bezorgd over waarom ik was schreeuwen tegen haar. Ik zag een meid of verse handdoeken voor de gehele 4 dagen dat ik er was. Er waren geen handdoeken voor het zwembad. Het ontbijt was niets om over naar huis te schrijven. Mijn enige goede? Het personeel, voor het grootste gedeelte was vriendelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was niet onze beste ervaring in een LaQuinta. We verblijven in het LQ alle hoeken van het land, en we begrijpen het gratis ontbijt en warm de pet - vriendelijk beleid. Echter, dit hotel had enkele problemen.
( 1 ) De parkeerplaats was erg donker - slecht verlicht.
( 2 ) Slechts één van de twee liften werkte, en je moest naar de receptie bellen om het te hebben verzonden aan u. En de deuren sloten niet in lijn zijn met het woord, dus moest je uitkijken voor je stap om op en naast de lift.
( 3 ) De telefoon in onze kamer werkte niet (noch in de kamer in de hal waar onze vrienden waren) waardoor het moeilijk was om de receptie bellen om de lift te krijgen.
( 4 ) Onze bedden kregen niet gemaakt tijdens ons verblijf. Ik weet dat ze in onze kamer waren want we kregen verse handdoeken, maar onze bedden waren niet aangeraakt.
( 5 ) We kregen verse handdoeken, maar slechts 2 , en er waren 3 mensen in onze kamer.
( 6 ) De douche handvat kapot; en de deur ging niet dicht, dus gemorst water uit op de vloer. Ook de douche deur opent aan de verkeerde kant, dus je eigenlijk moest in de douche om op het water.

Het personeel was de helderste deel van ons bezoek. De jonge dame die ons incheckte (woensdagavond, 26 juli , 2017 ) was heerlijk - super lief en zeer attent. Ook de jonge man (Shaire) die hielp met het ontbijt was uitstekend. Hij deed het onmogelijke zijn normale taken om ons te helpen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met La Quinta
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De lobby rook naar natte hond. De lift stopte met werken. Gevraagd voor kingsize bed, maar gaf me twee queensize bedden. De receptie vond een kingsize bed en gaf me dat één. De kamer was schoon en wist niet ruiken naar de lobby.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met La Quinta
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het is een oude maar gezien dat, service was vriendelijk en efficiënt. Checkin was snel. De kamer was ruim en het bed zeer comfortabel. Ik heb niet ervaren wat sommige negatieve recensies vermelden. Ik zou hier weer boeken als de prijzen zijn zeer redelijk en de service is geweldig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik zie er niets veranderd met het bedrag van beoordelingen die slechts herhalen wat ik ga schrijven.
Ik stopte aan de receptie te vragen voor dekens voor goud. We kregen net lakens. Niets anders. Ze gaven ons extra handdoeken zoals gevraagd bij aankomst. Echter, het dekbed kwam nooit. Ik belde en vroeg weer. Niet alleen was onze kamer niet schoongemaakt alle dag we waren verdwenen, hadden ze nog geen advies de dekens zoals gevraagd. Ik begon te bellen. Geen antwoord. Onze kamer telefoon niet eens werk bellen vanaf de kamer en geen huishouden lijn.
De liften zijn eng. Deuren sluiten op je als je binnenkomt.
Onze kamer was schoon en mooi; met uitzondering van de bevlekte slaapbank bank. Dat en matras waren helemaal goor. De matras was oranje met vlekken.
Ontbijt was afschuwelijk. Sponzen voor eieren en verbrande worstjes. We deden geen moeite om te eten. Was niet echt smakelijk.
Veel mensen staan vooraan en rook recht door voorportieren.
Ik was erg blij met de ruime suite. Blij dat was goed voor ons. Management moet stap it up met al deze slecht en echte recensies.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige