Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sheraton Parsippany Hotel

Kamer/suite (87)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Grote nette kamers. Zoals verwacht van een Sheraton was alles wat je kan nodig hebben aanwezig in de badkamer. Zeer goede bedden e...
Wij logeerden hier 4 nachten en hadden een ruime kamer. Het personeel was zeer vriendelijk, vooral aan de receptie. De bedden...
... laag - budget business hotels gehad zouden hebben een kamer beschikbaar. Vanaf de binnenkomst verwarrend, naar de...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Strijkijzer
Ook aanwezig : warmwaterapparaat met thee en Starbuckskoffie, strijkijzer en plank, haardroger, grote tv,... niets ontbrak.
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Open haard
Bureau
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Grote nette kamers. Zoals verwacht van een Sheraton was alles wat je kan nodig hebben aanwezig in de badkamer.
Zeer goede bedden en kussens.
Het ontbijt was zeker in orde, alles werd stipt aangevuld. Lekkere koffie, wat zeker in de US niet altijd het geval is. Er is een beperkte keuze van brood. De bediening bij het ontbijt was zeer vriendelijk.
Ook aan de receptie zijn ze gedienstig. Wij waren onze adapter vergeten en kregen er zonder problemen een ter beschikking.
Het hotel ligt ver van NY, dus wanneer je afhankelijk bent van gezamenlijk vervoer is 's avonds nog even van de sfeer genieten in bv. Central Park niet echt mogelijk. Ik vermoed dat een taxirit erheen vanuit het centrum niet goedkoop is. Maar dit weet je natuurlijk wel vooraf bij het boeken dus dit is een eigen keuze.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Voor gezinnen zijn er ook familiekamers met een tussendeur beschikbaar.
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij logeerden hier 4 nachten en hadden een ruime kamer. Het personeel was zeer vriendelijk, vooral aan de receptie. De bedden liggen heerlijk zacht. Spijtig dat de verwarming 's nachts moest afgezet worden omdat ze zoveel lawaai maakte. Aangezien het winter was , was het bij het opstaan wel redelijk koud in de kamer. Bij het ontbijt was de smoked bacon overheerlijk , de rest van het ontbijt was vrij sober. Maar dit kan ook gelegen hebben aan hetgeen onze reisorganisatie voor ons regelde want we moesten ook in een aparte zaal eten. De tafels werden wel zeer vlug afgeruimd.
Spijtig dat het zo ver van NY city is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Vraag een kamer met een stille verwarming.
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik verbleef in het Sheraton Parsippany Hotel voor zakelijke en wenste een van de frisser, nieuwere, laag - budget business hotels gehad zouden hebben een kamer beschikbaar. Vanaf de binnenkomst verwarrend, naar de donkere bruin tapijt en beige muren, om de gedateerde bar dat fungeert als de ontbijtzaal, naar de kleine, donkere badkamers en donkerder liften, dit hotel is deprimerend. En het lijkt erop dat het personeel wordt ingedrukt. Ik herinner me niet enkele glimlach van de receptie, de eetkamer, de schoonmaak personeel. Het duurde 10 minuten om mijn check nadat ik klaar was met diner in een ongemakkelijk hoog - top booth in de eetzaal. Ik moest hier verblijven want het was de enige kamer beschikbaar. Ik kom eerder boeken de volgende keer!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We waren de eerste indruk van de grote kasteel en onze ruime schone kamer, maar we beseften snel hoe slecht de service!
Schoonmaak gedaan te snel onze eisen om te verhelpen aan het bad, krijgt meer hangers werden genegeerd. Niemand bekommert zich erom.
Er is geen koelkast geen slippers geen badjas maar je moet vragen als je ze wilt en u zult misschien krijgen.
Het zwembad is belachelijk klein in vergelijking met de grootte van het hotel en zonder groene buurt.
Ontbijtbuffet is goed maar sluit om 9 30 en ze vragen je tips dat het een buffet! !

De sportschool is erg goed, veel machines en zeer schoon.

Voor de prijs die ik weet zeker vindt u een heerlijke plek om ergens anders te verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte een kamer toegankelijk, en kwamen in een kamer geplaatst te worden met een ontoegankelijke douche.

Ik boekte een kamer in het Parsippany Sheraton ongeveer zes maanden van tevoren voor de Somerset Harp Festival. Ik vroeg om een voor gehandicapten toegankelijke kamer als ik zou reizen met mijn oma. Ik kreeg een bevestigingsmail met vermelding zou ik een voor gehandicapten toegankelijke kamer.

Ik belde om te bevestigen dat de kamer een week van tevoren, en vroegen of we zouden hebben een voor gehandicapten toegankelijke badkamer. Mij werd verteld ja er zou zijn.

Ik kwam om 10:00 meteen onze vlucht, en kreeg te horen dat alle gehandicaptenkamers zijn geboekt voor de gehele duur van onze reis.

Ik kreeg te horen dat ik kon gaan naar een ander hotel voor een hoger tarief en daar verblijft, of konden ze me enkele gratis films.

Na meerdere gesprekken en proberen om dit gecompenseerd in zekere zin als mijn grootmoeder is nu opgesloten in een kamer zonder een gemakkelijk toegankelijke badkamer, kreeg ik te horen dat de kamer was geboekt als een normale met een " aanvraag " voor een invalide douche. En aangezien het werd geboekt op die manier er was niets dat ze konden doen. Lauren Patanella, de front office manager, specifiek onderhouden herhalen dat het was " boekten dat manier " en dat " ik verzocht niet boekten een kamer voor gehandicapten " .

Als dat is dus, Hoe boek ik een voor gehandicapten toegankelijke kamer? Ik sprak over de telefoon te boeken, dus moet ik de vraag en oproep elke week zeker dat mijn grootmoeder zal zeer comfortabel tijdens haar verblijf?

Terwijl het merendeel van het personeel is aangenaam, het management is, gevoelloze, koud, en absoluut starre. Mijn oma kon uitglijden en vallen, maar wij kunnen wel een gratis fles water en koelkastje te houden.

Ik zal hier nooit weer boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige