Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij SpringHill Suites Newark Liberty International Airport

Kamer/suite (74)
3 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
SpringHill Suites
US$ 140
US$ 128
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Agoda.comUS$ 128
Trip.comUS$ 129
ZenHotels.comUS$ 140
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... late check out op 2 p. m. zonder extra kosten. Het hotel kamer (tweepersoons) schoon met comfortabele bedden. Ontbijt was...
Language Weaver
... geur in het hele gebouw. We kregen een 1 straat verdieping kamer, de geur was overweldigend. Toen ging ik naar de receptie...
Language Weaver
... tijd had ik geen tijd voor dat en vroeg dat ze wijzig onze kamer de dag dat we zouden verdwenen dus toen we terug zouden we...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Sofa
Internet
Rolstoeltoegang
Alle kamervoorzieningen bekijken (26)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben erg dankbaar voor de vriendelijkheid mijn vrienden en ik waren aangegeven door dit personeel van het hotel. We verbleven daar voor een nacht van 23 juli - 24 , 2017 na onze avond vlucht werd geannuleerd vanaf Newark Liberty. De maatschappij kan niet op een andere vlucht tot 8 p. m. , en dit hotel gunde ons een late check out op 2 p. m. zonder extra kosten.

Het hotel kamer (tweepersoons) schoon met comfortabele bedden. Ontbijt was heel behoorlijk. Receptie personeel deden hun uiterste best om vragen te beantwoorden. Als we een vertraagde een tweede nacht we zeker hier terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hadden verbleven in een Springhill suite vóór maar dit hotel te boeken was een vergissing. Dit hotel is smerig. Het ruikt ik bedoel letterlijk, het heeft een vreemde geur in het hele gebouw. We kregen een 1 straat verdieping kamer, de geur was overweldigend. Toen ging ik naar de receptie ze veranderden onze kamer. Raul werkte de receptie hij deed alles wat hij kon doen om ons te helpen maar dit hotel is verder helpen. Zij rekenen u $ 12 per dag te parkeren. Anderen niet). Er is geen restaurants overal in de buurt. Het zwembad is een puinhoop. We reizen vaak alles wat ik kan zeggen is blijf hier niet
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: chose a different hotel
Bekijk meer kamertips
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleven in dit hotel in deze maand vanwege een neven bruiloft en het zeer dicht bij de luchthaven. Ik trots in het kiezen van het juiste hotel op basis van beoordelingen en prijzen. Ik maakte grote fout met dit hotel.
Eerste probleem was de shuttle bus. Ik belde van tevoren om hen te informeren dat onze vlucht was naar zeer laat komen, 2 am
en als de shuttle bus zou hun. Ze vertelden me dat het rijdt elke 30 minuten en ik denk dat binnenkomt op de 45 naar de luchthaven. Toen ik belde het hotel om te zien waar de shuttle bus is niemand antwoordde ik belde gedurende 10 keer zonder antwoord. De shuttle bus was al laat, maar het zou leuk geweest zijn als het hotel zou hebben beantwoord en laat ons weten dat omdat het zo laat in de nacht.
Ook op de terugweg van New York City proberen om de shuttle bus terug naar het hotel , terwijl op de trein ik kon zien de shuttle bus te wachten ik belde het hotel en vragen de dame als de bestuurder verzoeken wacht twee minuten toen we uit de trein naar beneden naar de bus. Ze zei nee, want hij heeft een stok om een schema. Ik vond dat erg onachtzaam vooral wanneer de nacht voordat ik moest wachten een extra 10 minuten voor een shuttle bus die te laat was maar deze shuttle bus kon niet wachten 2 minuten.
Als klap op de vuurpijl af kreeg ik meer dan zes muggenbeten over mijn lichaam. Ik klaagde bij de receptie zeiden ze er moest een soort onderzoek en enkele andere dingen. Ik liet ze weten dat ik hier was voor een bruiloft en zou in en uit het hotel de hele tijd had ik geen tijd voor dat en vroeg dat ze wijzig onze kamer de dag dat we zouden verdwenen dus toen we terug zouden we hebben een nieuwe kamer. Ik sprak de manager sprak ik met verschillende medewerkers en niets was gedaan. Als je in een bruiloft je verbruikt met die bruiloft zodat u geen tijd om verder te gaan heen en weer met management moeten ze doen hun werk de eerste keer waren ze vertelde.
Weet u hoe pijnlijk het is om muggenbeten over uw lichaam als je in een bruiloft en je moet proberen om ze met make-niet acceptabel!
Bij de kassa Ik klaagde bij de receptie hij was vriendelijk genoeg om te helpen een beetje maar ik hem ook meegedeeld dat de manager deed niets en ik was zeer ontevreden en ik een klacht wilde indienen met de general manager. Hij nam mijn nummer en schreef alle klachten en zei de algemeen directeur zou me de volgende dag dit werknemer was erg behulpzaam en erg leuk ik waardeer hem.
Om een lang verhaal kort te maken de manager nooit belde ik uiteindelijk de manager zei hij dat hij me terug zou bellen in 5 minuten nog nooit gebeurd teruggebeld zes verschillende malen, links berichten tevergeefs. Ik heb ook contact opgenomen met corporate office 6 verschillende malen elke keer iemand zei dat ze terug zou komen over dit incident en heeft nog steeds niet. Ik heb beziggehouden met dit voor meer dan 2 weken nu en ontvangen geen reacties van elk van de management of corporate office! Dit is niet hoe Marriott moeten werken. Hun veronderstelde een zeer klantenservice vriendelijk hotel en ik heb nog niet meegemaakt dat en ik ben erg boos. Ik woon niet in Newark maar ik heb zeker verbleven in een heleboel Marriott's in de loop der jaren en ik heb nog nooit behandeld.
BOTTOM LINE VERBLIJF HIER NIET!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel en het ontbijt was ok. . Maar een paar dingen:
1 . Toen ik de kamer binnenkwam, zag ik " klant opmerkingen/feedback formulier " volledig ingevuld door de vorige gast die verbleven in de kamer, zijn naam, adres, telefoonnummer#, e-mail etc. Dit is niet goed! Het huishouden moet hebben nedergelegd het feedbackformulier op de passende plek, in plaats van voor de volgende gast te zien alle persoonlijke gegevens van de vorige gast die verbleven in de kamer.
2 . Ten tweede, toen ik de kamer binnenkwam, was het stomen warm vanwege de hitte, er was een soort van slechte geur in de kamer. Ik zette de AC en in ongeveer 30 mts , de kamer was ok. Maar ik neem aan dat voordat de gast check in, kamers zijn verzorgd tegen een redelijke temperatuur !
3 , derde kwestie - ik belde de pendeldienst vanaf de luchthaven. Receptie vertelde mij dat shuttle is beschikbaar elke 15 en 45 . Ik waarschijnlijk bereikt , kan 1 minuut na 15 . Zo eindigden wachten voor bijna een half uur op de luchthaven voor de volgende shuttle laat in de nacht. Geen goed gebruik van mijn tijd. Ik wens ze stuurden shuttles vaker!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De Spring Hill Suites nieuw werk liberty international airport hotel is perfect gelegen op slechts enkele minuten van de terminal. Er is een airport shuttle die rijdt elke 30 minuten. De kamers zijn schoon en ruim. Het personeel is vriendelijk. Dit is precies wat je zoekt wanneer u reist en hoopt voor het gemak.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige