Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Heldrich Hotel & Conference Center

Kamer/suite (64)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Booking.com
Official Hotel
US$ 139
Aanbieding bekijken
Priceline
travelup.com
Otel.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... een zak met vuilnis en andere items op de vloer van mijn kamer toen ik kwam rond 6 uur en het was nog steeds aanwezig de...
Language Weaver
... was een beetje armoedig gezien de prijs van een kamer. We hebben geprofiteerd van het zwembad en genoten van...
Language Weaver
... ingericht, geweldig personeel, eerste klasse faciliteit. De kamer op de derde verdieping was erg schoon, modern, ruim en...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het is echt pijn me dat de Heldrich is één van de weinige mogelijkheden in downtown New Brunswick, op loopafstand van de J&J World Headquarters. Anders zou ik nooit in dit hotel verblijven. Hier is een lijst van dingen die verkeerd gingen tijdens mijn verblijf waarin ik was hosting een groep van rekruten:
1 . Geen hotel personeel aangeboden om me te helpen krijgt mijn items tot de hotelkamer. Ik had veel dozen en tassen en was net ingeleverd een kar afbeelding het op mijn eigen.
2 . Er was een zak met vuilnis en andere items op de vloer van mijn kamer toen ik kwam rond 6 uur en het was nog steeds aanwezig de volgende ochtend rond 8 uur.
3 . Ze moet zich schamen voor de kussens in de kamers. Ze zijn plat, dun, hobbelig en klein. Zeker moet worden hogere kwaliteit voor een hotel in deze prijsklasse.
4 . Ze verloren 3 van de welkom tassen stuurde ik van tevoren voor mijn gasten. Dit is een verschrikkelijke beproeving. Tijdens mijn eerste poging oplossen, ik heb minstens 30 minuten aan de telefoon met het personeel, waarvan 20 in de wachtstand. Vervolgens heb ik gesproken met iemand bij de receptie toen ik later die avond, nog steeds geen oplossing. Het is nu 4 dagen nadat ik uitgecheckt en ik heb meerdere pogingen tot contact management op te lossen. Ik heb ook verteld dat het eigenlijk onze schuld omdat iemand in onze groep namen extra tassen, waarvan ik weet dat niet het geval. Toen ik heb gesproken receptie personeel, ik ben zojuist verteld dat iemand belt me terug met geen werkelijke telefoontje en geen resolutie. Deze waren zeer hoge kwaliteit welkom tassen die mijn gasten niet ontvangen en ik ben nog meer teleurgesteld over het gebrek aan actie om dit probleem op te lossen.
5 . Voorafgaand aan de kassa, ik vroeg de receptie om ervoor te zorgen dat gasten waren niet gebracht voor incidentele kosten en ze gingen naar de master-account, maar ze verkeerd dit tot en nog meerdere gebracht van mijn gasten voor deze items. Nu heb ik via de ingewikkelde proces van proberen te achterhalen hoe te vergoeden, niet - werknemers voor kosten die ik vroeg hen gebracht in de eerste plaats.

Al met al is dit hele ervaring heeft een zeer slechte smaak in mijn mond. Ik zou nooit, door keuze, verblijven in dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier voor een evenement met anderen en we voelden ons evenzo dat het was zeer verrassend waren er geen koelkasten in onze kamers en de inrichting/onderhoud was een beetje armoedig gezien de prijs van een kamer. We hebben geprofiteerd van het zwembad en genoten van verbleven er maar het zwembad moet een vouwdak of dakraam en laat de zon in. Het water was lekker koel terwijl buiten was erg warm, maar het zou leuk geweest zijn om sommige crossover zon in de werkelijke zwembad. Het zonnedek/patio was heerlijk. We hebben er echt van genoten. Was niet blij dat roomservice is beperkt tot ontbijt en echt rot over geen koelkast, maar de waterdruk was goed, de kamer was zeer schoon, zeep enz. erg leuk, eten was geweldig in onze verzorgd evenement op verdieping 2 . Toch parkeren $ 25 , Kamers armoedig, geen koelkast, $ 11 voor wifi alle zorgden voor een ervaring was ik niet precies met wie daarna.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De Heldrich was een heel mooi hotel, goed ingericht, geweldig personeel, eerste klasse faciliteit. De kamer op de derde verdieping was erg schoon, modern, ruim en comfortabel. Het ontbijt was ook erg goed. Vers fruit, eieren, spek, ontbijtworst, koffie en sinaasappelsap. Er waren verschillende andere selecties maar niet genoeg dagen daar om te proeven van dit alles.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was hier voor zaken en toen ik vertelde iedereen waar ik verbleef ze waren zo onder de indruk met vermelding dit hotel was top! Ik was niet zo onder de indruk. Ze hebben valet parking en ik ben gewend aan de valet opening mijn deur meteen bij binnenkomst, maar niemand kwam voor een paar minuten bij mijn aankomst - niemand opende mijn deur kopen iemand heeft mij helpen met mijn tassen. Toen ik mijn auto in de ochtend geen goede morgen - - de dame net ingeleverd mij mijn sleutels zonder een glimlach of iets dergelijks. Passie is de persoon die me inschreef bij aankomst in het hotel en haar service was de beste die ik heb ontvangen en wat ik gewend was. Ze was aangenaam en zeer professioneel. Ze belde om ervoor te zorgen dat mijn kamer was oke ook nadat ik ingecheckt. De roomservice was een grote teleurstelling. Ik bestelde de Franse kip en was nog steeds honger na ik klaar. Gelukkig had ik wat snacks in mijn tas! De maaltijd was ongeveer 32 dollar en voor dat bedrag zou ik denk dat de maaltijd zou vullen. De aardappelen waren saai, dus het was gewoon een prima maaltijd in termen van smaak. Er zijn goede restaurants in de buurt, dus ik stel voor uitgaan en niet roomservice bestelt. De kamer was oke. Ik ben een Hilton Honors lid dus ik ben gewend aan goede service en mooie kamers. Ik ben niet zeker of de prijs paste bij de kamer of service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel was veel te duur opladen $ 300 /nacht voor een verblijf van 1 nacht. Het eten liet veel te wensen over, het behang uit de muur, en de verf op het plafond in de badkamer was chipping afstand. De internet service was niet functioneel het grootste deel van de avond en het personeel ruzie met u over de reden voor de problemen - waardoor excuses voor waarom het niet werkte. Ze hebben zelfs een schandalig bedrag voor een kopje koffie in de kamer - $ 4 . 28 !

Ik zou dit hotel niet aanraden aan iedereen laat staan voor een zakelijke bijeenkomst.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Stay somewhere else
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige