Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het fitnessruimte
bij ARIA Resort & Casino

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van fitnesscentrumbeoordeling
Ik ontving de nacht voordat ik om mijn aankomsttijd vroeg. Ik ontvang voor mijn aankomst een e-mail dat mijn kamer klaar was. Dat ...
Google
We zijn naar Las Vegas gekomen om te werken en blijven bijna 2 maanden. We wilden een paar hotels uitproberen die goed zijn beoord...
Google
... kleding verwijdert die geweldig ruikt. Leuke touch. De fitnessruimte is goed ingericht en gratis voor hotelgasten. Neem je...
Google
Uitgelichte fitnessvoorzieningen
Sauna

Beoordelingen waarin fitnessruimte genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ontving de nacht voordat ik om mijn aankomsttijd vroeg. Ik ontvang voor mijn aankomst een e-mail dat mijn kamer klaar was. Dat is service! De sportschool is zo goed als je zult vinden in een resorthotel en de spafaciliteiten waren geweldig. Ik had ook twee perfecte diners in Catch en in Jean Georges Steakhouse. Dit is mijn favoriete hotel in Las Vegas.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met MGM Resorts International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn naar Las Vegas gekomen om te werken en blijven bijna 2 maanden. We wilden een paar hotels uitproberen die goed zijn beoordeeld op Tripadvisor, waaronder Aria Resort & Casino. Bij het boeken van de reservering (voor 7 nachten) hadden we een koelkast aangevraagd omdat we medicijnen hadden die koeling nodig hadden.

Toen we naar de kamer kwamen, was er geen koelkast dus we belden en vroegen of we konden een gestuurd als dat deel van het reserveringsverzoek was. We kregen te horen dat het in ongeveer 20 minuten zou worden grootgebracht.

Dus we wachtten af. . . en wachtte. . . en uiteindelijk ging ik naar beneden om iets te eten te krijgen, want er was al een uur verstreken, ervan uitgaande dat de schoonmaakdienst het tijdens het eten aan ons zou overlaten.

We keren terug naar de kamer (gelukkig hadden we een lunchbox koeler en stopten wat ijs om het medicijn koud te houden) en laag en zie, geen koelkast.

Dus we bellen weer en nu is het 10: 30 uur, en vragen waar de koelkast was. . . en de medewerker van de receptie zegt: "Ja, we hebben geen koelkasten, ze zijn allemaal genomen". . .

Dus legde ik uit dat we er een hadden aangevraagd toen we onze reservering hadden geboekt en we er zeker van waren dat we er een beschikbaar zouden hebben. . . dus hij bleef herhalen "we hebben geen ... waarom doe je niet gewoon op ijs ..." We verklaarden dat het medicijn temperatuurgevoelig is en dat het ijs de nacht niet door zal gaan om bij een constante temperatuur. . . en hij zei: "we hebben geen koelkasten ..." Dus vroegen we of er kamers zijn met een koelkast die niet wordt gebruikt. . . dus hij pauzeerde. . . en vervolgens zeiden ze kamers met een extra koelkast en we vroegen of ze kunnen een verplaatst naar onze kamer hebben als het niet bezet is (hij zei dat er een paar waren). Toen zei hij dat ze permanent zijn en niet kunnen worden verplaatst, omdat ze in hun suites zitten. Hij sprak ten slotte met een supervisor die zei dat ze ons gewoon naar een suite zouden brengen, zodat we toegang hadden tot een koelkast.

We bedankten hen en ze zeiden dat je naar beneden moest komen om sleutels bij de receptie te halen. . . omdat het te druk is om ze op te sturen. . . dus besloten we om naar beneden te gaan en de sleutels te halen, want het is nu 11: 15 uur 's avonds en we hadden' s ochtends werk.

Wanneer we beneden komen is er een lange rij mensen inchecken (begrijpelijk als het vrijdagavond voor een vakantieweekend is). Dus we wachten ongeveer 20 minuten in de rij en gaan naar de receptie om uit te leggen dat we onze nieuwe sleutels nodig hebben als ze onze kamers omwisselen.

De persoon kijkt en zegt: ik kan je nieuwe kamersleutels afdrukken naar je bestaande kamer. . . en dus leggen we uit wat er is gebeurd en kregen we te horen dat ze sleutels bij de hand hadden voor onze nieuwe kamer (door gebrek aan koelkast). Hij blijft maar zeggen dat ik je nieuwe sleutels kan afdrukken voor je bestaande kamer, want ik zie niets in ons systeem over het wisselen van kamer. Dus ik heb opnieuw uitgelegd wat er is gebeurd en dan kijkt hij ongeveer 5 minuten naar zijn computer en zegt: "Oh, hier is het" en gaat dan verder met het afdrukken van onze sleutels. (geen verontschuldiging voor het toezicht ... meer alsof we hem een ​​gedoe waren).

Dus nu is het bijna middernacht, we gaan naar onze oude kamer, pakken al onze bagage opnieuw in en gaan naar onze nieuwe kamer. Zodra we daar zijn, proberen we onze sleutels, en ze lijken niet te werken, we proberen het opnieuw en opnieuw, nu we verslagen zijn en gewoon klaar om te slapen. . .

Maar ze werken niet. . . dus we gaan weer terug in de rij en leggen uit dat de nieuwe toetsen niet werken. . . een nieuwe persoon aan de receptie kijkt naar de info en zegt: "oh dat is omdat ze het verkeerde type sleutels zijn ... laat me je de juiste sleutels afdrukken" en gaat verder, we komen eindelijk terug in de kamer en de sleutels werken, geweldig! Eindelijk zijn we rond 1 uur in de kamer en in bed.

De volgende dag krijg ik om 11.00 uur een telefoontje met de vraag of we klaar zijn om de telefoon uit te checken, want ze moeten ruimte boeken omdat ze overboekt zijn! .

Dus ik laat de persoon weten dat we 7 dagen zijn geboekt, we zijn niet ingesteld om te betalen. Ze zei dat ze ons nu naar een gewone kamer zullen brengen, en ik heb uitgelegd wat er is gebeurd en waarom in deze kamer was (omdat het een koelkast heeft voor onze medicatie). . . en ze zei oh, nou we hebben nu geen kamer of koelkast, dus we bellen je terug wanneer dat klaar is. . . maar je verplaatst kamers als we die kamer nodig hebben.

Oké dus nu ben ik behoorlijk overstuur, omdat ze nooit hebben gezegd over het verplaatsen van onze kamers. . . en helemaal geen aantekeningen, als ze de vorige nacht hadden uitgelegd dat we je een dag verplaatsen en dan een andere kamer klaar maken met een koelkast, dan zou dat goed zijn, maar daarover niets. . . Dus vertelde ik haar dat ik de gym een ​​tijdje zou gaan gebruiken, en ze zei dat het goed zou komen, ze zullen bellen als de andere kamer klaar is.

Dus ik begin te veranderen in mijn sportschoolkleren, en dan maakt de huishouding de deur open (we hebben het niet-storende bericht op de deur) en loopt naar binnen en ik moet schreeuwen, iemand is hier! ! ! en ze slaan de deur dicht.

Dus nu heb ik het gehad, dus bel ik om met een supervisor te spreken en met Delora te spreken (spelling misschien onjuist) en de situatie uit te leggen en wat er gebeurd is en hoe lastig het voor ons was om kamers nu verschillende keren te verplaatsen. . . en ze zei dat ze extreem druk en overboekt zijn en dat we in een suite zitten die ze nodig hebben, want het is $ 700 per nacht. Let wel, we vroegen niet om een ​​suite, we wilden gewoon een kamer met een koelkast en ze konden dat niet doen, dus verplaatsten ze ons naar een suite met een koelkast. . .

Ik legde ook uit dat ik naar de sportschool ging, maar de huishouding kwam binnenvallen toen ik het niet-storende bord op de deur had staan, en ze zei: "oh ok, ik zal wel met de huishouding praten ... wil je het huishouden? om je te bellen? "Ik zei nee, ze miste het punt.

Eindelijk zei ze dat ze onze kamer waar we tot 15.00 uur in de gaten houden, vasthoudt en dan moeten we naar een andere kamer gaan, omdat ze deze kamer nodig hebben. Nu ben ik te paranoïde om naar de sportschool te gaan, omdat ik bang ben dat ze binnenkomen en gewoon onze spullen verplaatsen. . .

Zoveel als we de overgang naar een suite waarderen, hebben we er niet om gevraagd, we wilden gewoon een kamer met een koelkast, lijkt niet onredelijk, zoals we hadden gevraagd bij het reserveren van de kamer en voor medicijnen.

We hadden net verbleven in Encore voor 2 weken en ze waren zeer meegaand met een koelkast vanaf het begin, hoewel ze ook erg druk waren.

Het resort en de kamers zijn leuk, maar vanwege de ongelooflijk ongevoelige en slechte klantenservice, zullen we hier niet weer verblijven. . . gewoon de dagen tellen tot onze reserveringen hier zijn afgerond en naar een beter hotel verhuizen.

Ik hoop dat niemand anders dit soort ervaring heeft.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Request a room closer to the elevator as the hallways are super long and we had to stay in rooms...
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Aria is een modern hotel en een casino. Ik verbleef in een kamer met uitzicht op de strip. De bedden en kussens waren erg comfortabel. Ik was dol op de tablet waarmee ik Starbucks vanuit mijn kamer kon bestellen om beneden te halen. Neem niet van het snackplankje of de koelkast in je kamer totdat je de prijs hebt gecontroleerd. Na 60 seconden wordt u opgeladen, zelfs als u het terugzet, dan moet u naar het bureau gaan en hen vragen de lading te verwijderen. . . het is een pijn. De badkamervoorzieningen zijn onder andere make-up die kleding verwijdert die geweldig ruikt. Leuke touch. De fitnessruimte is goed ingericht en gratis voor hotelgasten. Neem je kamersleutel om in te checken en je krijgt een klein water en een handdoek. Het zwembad is goed schaduwrijk met veel ligstoelen. Service bij het zwembad was snel en attent. Ik hield van het Lemongrass-restaurant. . . . reserveringen maken voor het diner ruim van tevoren of u kunt kijken naar een 45 minuten of langer wachten. Aria Cafe heeft ook smakelijk eten. Lekkere selectie van salades. . . voor het geval je net als ik bent en de voorkeur geeft aan licht voedsel in de hitte. De Aria Brasserie is een goedkope optie met desserts, gebak en lunchgerechten. Veel andere restaurants. . . maar ik at niet allemaal op hen. Club Jewel was erg leuk. Geweldige muziek in een enorme club. Zorg ervoor dat u in uw kamer naar het hotel kijkt om lange rijen aan de balie te voorkomen. Als je een late vlucht hebt, zullen de Bell-mannen je bagage vasthouden. . . Zelfs voor de laatste vlucht.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn al vele malen naar Vegas sinds we in CA wonen en verbleven in veel hotels. Dit is nu mijn favoriete hotel. De lay-out van dit hotel was zeer intuïtief. Ik heb verbleven in andere hotels waar het een paar dagen duurt om de lay-out te achterhalen of zelfs uit te vinden hoe je naar de strip kunt gaan. Ik was gemakkelijk in staat om het zwembad, sportschool, restaurants, enz. Te vinden op die eerste dag. Ik hield echt van hoe schoon alles was. Niet alleen onze kamer, maar ook de faciliteiten. De eetgelegenheden waar we aten waren uitstekend. Afgezien van het eten bij een paar van onze favoriete go - to eetgelegenheden op de strip, heb ik echt niet het hotel verlaten. Het was een heel ontspannend weekend. We zouden hier zeker weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met MGM Resorts International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geweldige kamers, geweldige restaurants, vriendelijke dealers. Fitnessruimte is geweldig en de plaats heeft een beetje meer een zen-gevoel dan de rest van de geweldige MGM-groep. Gemakkelijk in- en uitchecken. Controleer uw factuur, altijd verwarrend
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met MGM Resorts International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.