Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fairfield Inn & Suites Holland

Kamer/suite (18)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Booking.com
Nustay.com
Priceline
Lol.travel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... iets over hem krijgt in moeite omdat hij gaf ons onze kamer. Het was zo vreemd en verwarrend. Op de top van dat, we...
Language Weaver
... doen ontbijt. Alles was schoon, netjes onderhouden, en onze kamer was goed bereikbaar. (hoefde niet te trappen door het...
Language Weaver
Hier verbleven voor een zakenreis en de kamer was erg mooi. We moesten opstaan heel vroeg en het personeel bereid het...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Schoonmaakservice
Bureau
Haardroger
Slaapbank
Inloopdouche
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (25)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel is uiteraard onlangs bijgewerkt. Het is heel mooi en modern uit. Ik heb echter nooit een 25 minuten check in - - ooit. Zelfs hotels in de helft van de kosten had gemakkelijker check-ins. Het was pijnlijk om naar te kijken 2 verschillende gasten voor ons proberen in te checken met weinig succes en weinig zekerheid bestaat uit de check in werknemer. Toen het eindelijk onze beurt, hij zweeg na het nemen van onze naam voor een solide 10 minuten zonder uitleg als er een probleem was met onze reservering. Ondertussen, een willekeurige vrouw gekleed in kleren strand vertelde hem specifieke kamers die klaar waren (check in was om 3 , we waren er om 3 : 10 ) . Om wat voor reden dan ook, ze waren niet bereid voor de gasten eigenlijk vandaan wanneer ze staat het is ok om in te checken. . . De werknemer mumbled iets over hem krijgt in moeite omdat hij gaf ons onze kamer. Het was zo vreemd en verwarrend. Op de top van dat, we haast klaar te krijgen voor een bruiloft maar dit inchecken duurde een hele 25 minuten uit onze planning. Het slechtste inchecken en service die ik ooit heb gezien. Dan voeren we de kamer die was " OK zou " door said random casual vrouw en ik gemakkelijk zag haren in de badkamer de tweede ik binnenkwam. Wat een verspilling van renovatie geld als niets is goed beheerd of goed schoongemaakt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben een wandeling naar het hotel en verkregen een fatsoenlijke prijs voor een overnachting. Het ontbijt bemanning maakten grote inspanningen om voor iedereen de keuze te doen ontbijt. Alles was schoon, netjes onderhouden, en onze kamer was goed bereikbaar. (hoefde niet te trappen door het gebouw naar een kamer aan het einde van de hal op een bovenverdieping)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier verbleven voor een zakenreis en de kamer was erg mooi. We moesten opstaan heel vroeg en het personeel bereid het ontbijtbuffet van 5:00 tot ons tegemoet. Erg leuk! We hopen terug te komen enige tijd snel en langer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik haat dit. Zo moeilijk om kritisch te zijn van elk hotel, maar hier we gaan. Moest schreeuwen tweemaal voor een persoon aan de receptie 1 : 00 voor mijn check-in.
Ze checkte me in. Toen ik vroeg of er een shuttle, zij wees naar een tafel en zei " alles wat je nodig hebt op die tabel " . Ik vroeg weer over de shuttle. Toen zei ze " geen shuttle " .
Oke, ik ging mee.
Ik keerde in de vroege avond. Gestopt bij de balie te zien over restaurants. Niemand bij de receptie.
1 gevonden op Trip Advisor.
Crazy Horse Steak House was geweldig. Zullen terugkeren wanneer ik in de Holland area.
Dus, terug van diner na 9 : 00 . Wilde een glas wijn in de buurt. Een collega kwam uit de keuken en stuurde me naar de verbazingwekkende Hampton ernaast.
Ik ging naar de kamer.
De gordijnen zijn sierlijke en niet sluiten.
Een briljant lichtstraat was overstromingen mijn kamer met licht.
Ik geïmproviseerd een afsluitende verzinnen zodat dicht de decoratieve gordijnen. Als ik niet had, de kamer zou zijn overstroomd met licht. Het enige gordijnen waren pure filmy dingen.
Dan is de fun begon. Luid ruige mensen begonnen op en neer in de hallen op deuren. Zij bleven tot na middernacht.
Ik probeerde naar de receptie bellen voor hulp, maar niemand beantwoord.
Toen ik probeerde iemand te vinden om dit te bespreken met toen ik wegging, verrassing, niemand was binnen hoorzitting van de receptie.
Ik riep twee keer en gaf het op.
Sorry Marriott. Ik heb veel bezoeken met u. Deze was slecht
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in Holland voor slechts één nacht. Het hotel was schoon, de kamer was mooi, ontbijt bar was erg goed voor een gratis ontbijt (zelfs vegetarische worst als we zijn vegetariërs) en de receptionist ons verplaatst naar een rustigere kamer want er was een hockey team op één niveau van het hotel. Zwembad was schoon en mooi en open vroeg/laat. Zou weer gemakkelijk. Op loopafstand van winkels en restaurants.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige