Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Baymont by Wyndham Canton

Kamer/suite (23)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 65
Aanbieding bekijken
TripadvisorUS$ 65
Hotels.com
Nustay.com
Lol.travel
Priceline
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Niet tevreden met de kwaliteit van de kamer. Vuile handdoeken op badkamervloer bij het inchecken laat in de nacht. De volgende...
Language Weaver
... last voor mij en Uber bestuurders als een ik kwam en ging. Kamer was gemiddeld met oude armaturen en tapijt vlekken. Ik reis...
Language Weaver
... Baymont Canton Michigan. We kwamen om 4 : 30 00. Onze kamer was nog niet klaar. Tijdens het wachten in de lobby we...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (26)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Niet tevreden met de kwaliteit van de kamer. Vuile handdoeken op badkamervloer bij het inchecken laat in de nacht. De volgende dag candy bar vertrokken op teller en muis of iets anders aten in de hoek. Receptie was vriendelijk en verplaatst naar een andere kamer en dat was veel beter. Zou het niet aanraden om te verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Baymont Inn & Suites
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik werd voldaan met deskundig gastheren. Bouw een last voor mij en Uber bestuurders als een ik kwam en ging. Kamer was gemiddeld met oude armaturen en tapijt vlekken. Ik reis voor mijn werk en zou terugkomen indien niet de kosten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Baymont Inn & Suites
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik zou niet aanraden Baymont Canton Michigan. We kwamen om 4 : 30 00. Onze kamer was nog niet klaar. Tijdens het wachten in de lobby we hoorde personeel worden verzonden naar schone kamers; hetzelfde personeel keren zeggen dat kamer had al mensen in het huis. Dit gebeurde meerdere malen. Bij 5 : 00 we kregen te horen dat onze kamer klaar was. Bij binnenkomst in onze kamer vonden we het bed niet opgemaakt, geen beddengoed in de kamer of bad. We vertrokken vertelde een werknemer die ze zou de kamer krijgt onmiddellijk klaar. Wij willen het diner, toen we terugkwamen was de kamer klaar. Ik vond veel schimmel op het douchegordijn. We bleven twee nachten. De tweede nacht de wc spoelde niet recht. Belde de receptie tweemaal niemand beantwoordde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Baymont Inn & Suites
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was mijn derde keer in dit hotel, mijn mag zijn 7 - 10 dagen . eerste twee mag personeel vertelde me renovaties waar bezig. Dus bij mijn derde verblijf bleek renovaties waar tegen een zeer minimaal. Ik liep naar mijn suite te vinden slaapbank gebroken, kussens op de grond en moeilijk te sluiten. Gevraagd hulp van onderhoud die lieten nooit gemeld, drie keer dat bank had slechts drie poten en koelkast benen waar geen niveau. Meubilair was zeer gedateerd en oude. Suites hebben een kleine keuken maar zijn niet uitgerust met gerechten of glaswerk. Kamer was zelden gereinigd of voorzien van schone handdoeken, of prullenbak verwijderd. Het bleek dat het hotel was zeer onderbemand. Ontbijt was erg slecht dezelfde keuzes elke dag, de meeste dagen ze het was allemaal brood en gebak. De waar geen eieren, fruit of voedzame voedingsmiddelen. Ontbijtruimte was vaak vies met kleverige tafels en eten spullen overal de tellers en verdieping.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Baymont Inn & Suites
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dit is de tweede keer dat we in dit hotel verbleven. Eerste verblijf was prima, niets bijzonders. Deze keer was echter minder dan indrukwekkend. We kwamen 30 minuten voordat check - in en ze lieten ons vroeg in te checken. De eerste kamer die ze ons, 142 , was een absolute pit. De deur wilt. Arely open en dicht, je moest fysiek afstand jezelf tegen. Trash achter al het meubilair, overgeven aan de muur, slecht opgemaakte bedden, vuile wc, stonk naar rook. Gewoon walgelijk. Ik ging naar de receptie en vertelde de operator die de kamer onaanvaardbaar was en kreeg te horen dat ze ons een plezier had gedaan door ons te laten vroeg in te checken. Geen andere kamers beschikbaar waren, maar we konden betalen om te upgraden. Ik zei dat ik niet betalen voor een upgrade en ze vertelde me dat ik tot 20 minuten wachten voor een nieuwe kamer op de passende check in tijd. Prima, we zullen dat doen. We kregen al onze spullen en na een 12 uur rijden zat op een bankje buiten de voordeur te wachten voor 3 tot rollen rond. De manager gebeurd door te lopen en vroeg ons hoe we bezig waren en ik vertelde hem alles wat er precies gebeurd was. De receptie had blijkbaar zetten ons in een ongewassen kamer. Ik moest toon het huishoudelijk manager de kamer, ze was boos. Ze gaven ons een nieuwe kamer, 244 . Er was ook meubels blokkeert de route naar de trap voor 2 van de 3 dagen dat we er waren. Het zat buiten voor minstens 2 dagen dus hopelijk was het niet in een kamer, want dat is bruto. Bedden zijn ongemakkelijk. Het zwembad en de lobby zijn mooi, maar verwacht niet veel anders. De rest van het verblijf was saai, maar we zullen hier niet verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige