Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Ramada Hotel & Conference Center by Wyndham Paintsville

Kamer/suite (18)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
Booking.com
Nustay.com
Priceline
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Gaf ons een late checkout en een gratis ontbijt. Onze kamer was zeer schoon en comfortabel. En de douche was erg leuk....
Language Weaver
... ouder hotel. Ik had een zeer luide a. c. eenheid in mijn kamer, dat was een beetje vervelend, maar niet genoeg voor mij om...
Language Weaver
Kamer was schoon en comfortabel. Inbegrepen ontbijt was fantastisch en het personeel was vriendelijk en attent.
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Kitchenette
Roomservice
Schoonmaakservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Kwamen al heel vroeg in de ochtend . Moe van een lange dag. De receptionist was zeer behulpzaam en vriendelijk. Gaf ons een late checkout en een gratis ontbijt. Onze kamer was zeer schoon en comfortabel. En de douche was erg leuk. Ik wou dat we tijd hadden voor het zwembad. Het zag er ook geweldig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven onlangs haar voor een paar nachten terwijl werken in het gebied. Kortom, ons verblijf ging goed. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en de kamers waren rustig, schoon en redelijk goed onderhouden voor een ouder hotel. Ik had een zeer luide a. c. eenheid in mijn kamer, dat was een beetje vervelend, maar niet genoeg voor mij om hen te vragen om te komen repareren. Het hotel is gunstig gelegen nabij vele restaurants en andere winkels, en op slechts een korte wandeling of jog van het centrum.
Mijn enige echte klacht was het internet service. Het was niet alleen traag, maar tijdens spitsuren verplicht ik inloggen elke 5 minuten of zo. Verbetering van hun internet service zou hen bump tot een vijf sterren beoordeling van mij.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer was schoon en comfortabel. Inbegrepen ontbijt was fantastisch en het personeel was vriendelijk en attent.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ramada
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier 10 Juni voor één nacht tijdens het bijwonen van een familiereünie in het hotel. Onze familie heeft dit gedaan voor jaren. We waren blij dat de kamers hadden eindelijk gerenoveerd en wist niet van reek muffe sigarettenrook. Echter, onze kamer thermostaat lijkt niet te werken en het was ijskoud. Onze zoon moest een extra deken, en verzochten om een van de receptie. Ik was net een herziening mijn creditcard afschrift en merkte dat een toeslag van $ 42 . 35 . Ik belde onmiddellijk het hotel te informeren over de toeslag. Er werd mij verteld dat die van een ontbrekende deken. We hebben niet de deken, het was achtergelaten op het bed of in de buurt van het bed op de vloer. Toen ik dit uitgedrukt fel uitgelegd dat wij er waren voor een familiereünie, zoals we al hebben jarenlang, en waarom in de wereld zou ik neem een deken van het Ramada Inn in Paintsville, Kentucky! Ze uitgesproken dat ze begrepen waar ik vandaan kwam, maar dat het huishouden tracks die en ze opgenomen dat er geen deken. Ik vroeg of er waren meer ik kon doen, omdat wij niet over de deken, en als we hadden ontdekt dat we had per ongeluk genomen de deken we zouden hebben gereden de vijf uur één weg terug te keren of het schip terug. Ze vertelde me dat ik kon spreken tot het huishouden. Ik werd overgebracht naar hen en ze onmiddellijk zei dat ze niets konden doen, ik moest spreken om de mangager van klantenservice, wie was de persoon die ik aan het woord was. Ik kreeg terug overgedragen aan haar en in de wachtstand gezet. Uiteindelijk een voicemail-bericht kwam op waar ik liet een bericht meegedeeld mijn probleem en pleiten voor haar hulp om deze kwestie op te lossen. Ik liet mijn telefoonnummer en niemand heeft de moeite genomen om een bel mij terug. Ik heb diende een geschil met mijn creditcardmaatschappij. Helaas, onze familie verzamelt hier elk jaar en er zijn geen andere hotels in de buurt, dus we zullen gedwongen terug te keren. Vele leden van de familie verzamelen hier uit het hele land - we brachten drie dagen hier en verhuren ook een conferentieruimte voor die periode. Veel ontvangsten wordt gegeven aan dit etablissement in elk jaar van mijn familie en ik voel mij beledigd dat ik al beschuldigd van het stelen van een dun deken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is prachtig en het personeel was erg aardig. Ik heb slechts twee klachten. De airconditioning in de kamer was zo luid. Elke keer als het kwam op het was luid genoeg om u te wekken. Ik belde naar de balie die onderhoud gestuurd. Hij zei dat alle kamers waren zo hard. Het enige andere klacht was het ontbijt. Het was 15 minuten te laat. De koekjes waren hard, de saus was koud en de eieren smaakte poederachtige. De bedden waren comfortabel en de kussens waren ook ok.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: We were in room 242. If all the rooms are that noisy and you are a light sleeper, I would suggest...
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige