Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Jumeirah Port Soller Hotel & Spa

Kamer/suite (309)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Orbitz.com
Trip.com
ZenHotels.com
Jumeirah.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... goed. Jumeirah zo fantastisch, en ontbijt erg lekker! ! ! kamer is schoon, service erg leuk! We zijn gelukkige tijd ^^,...
Google
We verbleven voor een week in een van de suites en hadden een geweldige ervaring. Mooi hotel met een spectaculair uitzicht....
Google
... gebruik op een winderige april-avond in het donker). De kamer lijkt veel op een verheerlijkt café. . En ook niet erg...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Heel heel goed.
Jumeirah zo fantastisch, en ontbijt erg lekker! ! !
kamer is schoon, service erg leuk!
We zijn gelukkige tijd ^^,
Veel plezier in Jumeirah.
Heel erg bedankt, tot ziens.
Bye | ~~~~~~~
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven voor een week in een van de suites en hadden een geweldige ervaring. Mooi hotel met een spectaculair uitzicht. Ontbijt en eten was over het algemeen uitstekend. De service van al het personeel was perfect en met aandacht voor detail. Geweldige spa en fitnessruimte. We zullen zeker terugkomen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Niet echt waar we op hoopten. . We hadden in stijl kunnen dineren in El Olivio in Deia, op 2 minuten lopen van huis of zelfs in meerdere andere hoog aangeschreven etablissementen. . . maar we dachten. . . oooh Jumeirah van Dubai. . . dat moet zeker een heel speciale traktatie betekenen. . . . dus laten we reizen. . . grote fout, het eten en de service waren acceptabel, maar alleen rechtvaardig en vooral gezien de hoeveelheid geld in rekening gebracht. € 110 per hoofd voor slechts een voorgerecht, een hoofdgerecht en een halve fles wijn (en een glas champagne voor mijn vrouw), dat is behoorlijk stijl voor elke norm. . Maar wat deze ervaring echt in de steek laat is de eetzaal zelf. Uitzicht vanaf het externe terras opzij (heerlijk tijdens de dag, maar niet veel gebruik op een winderige april-avond in het donker). De kamer lijkt veel op een verheerlijkt café. . En ook niet erg leuk. Zelfs geen kaars op de tafels. Verergerd door slechte verlichting in het algemeen, en verergerd door slechte inrichting in het algemeen. Er is een duidelijk gebrek aan warmte en karakter en een volledig gebrek aan elke waarneembare stijl. Ik weet het een en ander over design en deze kamer heeft geen enkele moeite om indruk te maken. Er zijn zelfs weergaven van gebieden die niet mogen worden gezien, waaronder een universele trolley voor het vervoer van het hotel voor linnengoed die tijdens mijn hele maaltijd in mijn directe zicht was (half verborgen achter een geïmproviseerd scherm) en een tweede beeld van een helft blinde bar vlak voor me af, en dan de gevreesde geluiden van servies dat achter de schermen werd gestapeld en schoongemaakt. . Niets van dit suggereerde een 5 -sterren ervaring, meer als 3-sterren. . . al met al was het genoeg voor ons om woestijn en koffie over te slaan en snel uit de slag te raken. . . Echt niet op niveau. . . Sorry, Jumeirah, er is meer in een geweldig restaurant dan alleen het eten en het externe uitzicht. . . Mooie locatie, vriendelijk personeel en goed eten, maar totdat je volledig opnieuw nadenkt en opnieuw ontwerpt en je aandacht richt op details, zullen er altijd veel veel leukere plekken zijn om veel minder te besteden voor veel meer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Jumeirah Port Soller Hotel & Spa is nog steeds een uitstekende accommodatie in Mallorca.

Pluspunten:
We hebben vooral genoten van het gebruik van de spa met zijn buitenzwembad en jacuzzi, talrijke saunaruimtes en een ontspanningsruimte waar je een dutje kunt doen, mocht je dat willen. . De geur is ook geweldig, waardoor je er gewoon voor altijd wilt blijven!

Het ontbijt in Caproig was uitstekend zoals altijd met een grote verscheidenheid aan koude en warme gerechten om tegemoet te komen aan ieders smaak. Speciale vermelding gaat naar Anna Kloster die altijd zeer attent was, altijd glimlachte en ervoor zorgde dat we alles hadden wat we nodig hadden. Ze herinnerde zich zelfs de warme dranken die we de dag ervoor hadden gehad en bood het meteen weer aan ons aan zodra we waren gaan zitten! Wat een ster! Sarafina was ook erg behulpzaam en niets was teveel moeite voor haar toen we haar vroegen voor dingen voor onze tafel.

Het diner dat we hadden bij Esfinals was ook geweldig, met uitstekende service van Davide die erg vriendelijk was en de verschillende gerechten en wijnen uitgelegd. We hadden het degustatiemenu voor € 70 per persoon die anderen misschien duur vinden, maar het proberen waard als je verschillende kleine gerechten inclusief desserts te proberen krijgt.

Het infinity-zwembad was erg rustig op onze eerste dag die we vonden, maar kreeg drukker op de komende drie dagen. We bestelden een paar cocktails en wat eten toen wij er waren, die erg lekker waren. Personeel was ook leuk. Ze boden zelfs wat waternevel aan toen de zon te heet werd, wat een leuk gebaar was. Ze gingen ook rond met het aanbieden van koude yoghurtdrankjes aan iedereen, wat ook leuk was.

We hadden een paar diners in Caproig met hun nieuwe menu, dat was een upgrade naar het laatste menu dat ze hadden. Ze hebben nu meer selectie met tapas en paella's, die ze niet de laatste keer hadden. Het deel van de voorgerechten was erg gul, die we echt hielden van de calamares en ook, de gemengde zeevruchten met garnalen, ansjovis en meer calamares! Uitstekende service van Marika of Maritha (niet zeker van de spelling) die altijd erg vriendelijk en meegaand was.

Nadelen:
Het enige negatieve iets dat we te zeggen hebben (dat is de reden waarom we een ster wegnamen) is het in- en uitchecken proces dat werd gedaan door dezelfde lady, Ana Martin. Gezien het op haar badge vermeldt dat zij de Front Office Manager is, vonden we dat ze het koud had en helemaal niet boeiend was. Bij het inchecken was er geen "Welkom bij Jumeirah Port Soler" of "Hoe was uw vlucht", etc. Helemaal niets. Het was meteen: "Mag ik uw paspoort, creditcard". Hetzelfde gebeurde toen we uitcheckten. Ze vroeg nooit: "Hoe was je verblijf", "Is er nog iets dat we kunnen doen", enz. Ze was helemaal niet geïnteresseerd in wat we te zeggen zouden kunnen hebben. Met die instelling zou ze niet bij de receptie moeten werken. Of misschien behandelt ze gasten anders op basis van hun ras, of zoiets, omdat ze niet altijd op deze manier kan zijn. . . maar dit is slechts onze veronderstelling.

Over het algemeen was het een aangenaam en aangenaam verblijf en we zullen zeker terugkeren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is prachtig en ligt op een prachtige locatie aan de rand van de klif (zij het een beetje een uitdaging voor iedereen met loopproblemen). Medewerkers service was uitzonderlijk vooral bij het ontbijt en het eten gevarieerd en zeer goed. In het algemeen zou mijn waardering 4/5 geweest zijn als er niet een paar basisfouten waren geweest die je niet zou verwachten van een hotel met deze beoordeling, merk en kosten. Bij één gelegenheid werden we achtergelaten met geen handdoeken en het duurde een tijdje voordat ze werden afgeleverd nadat ik belde (terwijl ik in de douche stond te druipen van de regen!) En op de andere werden we gewekt door een middagrust door de telefoon te rinkelen en huishouding vragen of de schonere buiten onze kamer kon komen en schoon toen we het niet storen licht op hadden gezet - niet zeker of ze begrepen het concept van niet storen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige