Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fairfield Inn & Suites by Marriott St Petersburg North

Kamer/suite (14)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Fairfield Inn
US$ 112
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
US$ 112
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
US$ 139
US$ 95
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 44
TravelocityUS$ 112
Orbitz.comUS$ 112
ZenHotels.comUS$ 139
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... terwijl ik hier verbleef en ze zorgden ervoor dat mijn kamer elke dag werd schoongemaakt voordat ik van mijn werk kwam....
Google
... ontmoeten. Zeer frustrerend, maar ik was opgelucht dat de kamer ruim vóór 18.00 uur geannuleerd was. Maar toen we thuis...
Google
... genoeg als u niet van plan bent om een grote maaltijd in uw kamer te bereiden. Ze hebben een zeer goede "gratis" warm...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik breng veel tijd door in hotels voor mijn werk. Ik vind meestal Fairfield Inns om de plek te raken in termen van service, voorzieningen en prijs. Het hotelpersoneel blinkt hier echt uit. Kendall, Nicole en Bertha om er maar een paar te noemen zijn erg aardig en deden hun best om mijn verblijf aangenaam te maken. Ik werkte een vreemde nachtdienst terwijl ik hier verbleef en ze zorgden ervoor dat mijn kamer elke dag werd schoongemaakt voordat ik van mijn werk kwam. Het ontbijtpersoneel kookt ook 's ochtends op maat omeletten, iets dat ik niet heb meegemaakt op andere Fairfields. Ik zal zeker hier blijven wanneer ik op straat ben. Petersburg gebied.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten Fairfield Inn straat Petersburg Noord via het Marriott 800-nummer rond de middag op vrijdag en kregen te horen dat we tot die nacht om 18:00 hadden om te annuleren. We belden het hotel dezelfde dag rond 4: 30 in de middag om te annuleren omdat mijn neef ons uitnodigde bij hem te blijven. Nicole bij de receptie zei dat ze een annulering op dezelfde dag niet kon annuleren zonder de toestemming van haar manager en de manager niet. Ze vertelde me dat ik Marriott Customer Care moest bellen, en ik vertelde haar dat ik bang was dat het proces voorbij 18.00 uur zou kunnen gaan. en we zouden in rekening worden gebracht door het hotel. Ze verzekerde me dat, aangezien ik haar vóór zes uur 's middags had gesproken, dat geen probleem zou zijn. Ik bereikte om vijf uur iemand bij Marriott Customer Care, die onze Platinum Elite-status erkende en de reservering annuleerde met een annuleringsnummer - dat ik opschreef. Deze telefoontjes duurde een uur uit onze tijd op het strand voordat we familie voor het diner zouden ontmoeten. Zeer frustrerend, maar ik was opgelucht dat de kamer ruim vóór 18.00 uur geannuleerd was. Maar toen we thuis kwamen, bleek mijn creditcard de Fairfield Inn had ons voor de kamer opgeladen! Ik belde Marriott met mijn annuleringsnummer. Ze belden het hotel en vertelden hen dat we om 5: 37 hadden ingecheckt! ! ! ! Zoals ik Marriott vertelde, was dat een complete verzinsel. We zijn nooit ergens in de buurt van het hotel geweest. Marriott zei dat ze ernaar zouden kijken en dat het binnen een paar dagen zou zijn opgelost. Twee dagen later belde ik terug om te zien waarom de aanklacht nog steeds op mijn verklaring lag. Ze hebben het hotel opnieuw gebeld. Hetzelfde verhaal, behalve dat ze zeiden dat we om 5:00 uur incheckten. Dus belde ik het hotel zelf en wees erop dat het fraude is om een creditcard in rekening te brengen als het hotel mijn toestemming niet had om de kaart in rekening te brengen nadat de kamer door het bedrijf was geannuleerd. Nogmaals, ze zeiden dat de manager er niet was, maar er later op de dag zou zijn. Ik belde op dezelfde dag om drie uur 's middags en kreeg te horen dat de manager' net was vertrokken '. In drie afzonderlijke oproepen sprak ik niet één keer met iemand die beweerde manager te zijn. Marriott Corporate leek een ander verhaal te krijgen van het hotel dan ik ze vertelde - hij zei dat we incheckten toen we dat niet deden. Mijn volgende verhaal was om de beschuldiging op mijn creditcard te plaatsen. Dat geeft me twee maanden om te zien of Marriott door blijft gaan. Toen ik drie weken na de eerste aanslag met Marriott Corporate Customer Care sprak, vertelden ze me eindelijk dat Corporate de kamerprijs aan ons zou terugbetalen. Het klinkt niet alsof het hotel geen geld heeft verloren door te beweren dat we incheckten toen we dat niet deden, omdat Corporate zei dat ze de kosten zouden dekken. Als ik het annuleringsnummer niet had bewaard, weet ik niet waar dit zou zijn terechtgekomen, behalve dat mijn bank me vertelde of er geen video was van ons die incheckten (en dat zou niet gebeuren!), Dan zouden we redenen om de creditcardkosten te betwisten. Marriott Corporate heeft de dag gered door te beloven om de kamerprijs van $ driehonderdendreendrempel voor een nacht te restitueren in de Fairfield Inn North street. Petersburg, FL. Ik denk gewoon dat de vrouw bij de receptie die vrijdagmiddag "ons incheckte" toen ze wist dat we probeerden de reservering te annuleren. Dus zelfs als Corporate de reservering annuleerde, had ze mijn creditcardgegevens en 'verkocht' ze de kamer. Misschien wist de receptie persoon wanneer er een geschil tussen de klant en het hotel is, dat zakelijke hen hoe dan ook zou compenseren. Marriott moet het personeel dat ze hebben gehuurd in dit relatief nieuwe Fairfield Inn van dichterbij bekijken. Ik ben niet van plan om daar ooit te blijven na deze ervaring die niet typerend is voor Fairfield Inns. We verbleven in twee andere Marriott eigenschappen (Art Ovation in Sarasota, FL en Fairfield Inn Lake City, Florida) die week en hadden een geweldig verblijf. Ik wil hieraan toevoegen dat iedereen bij Marriott Corporate zeer professioneel en volhardend was in het verkrijgen van een oplossing, hoewel ik gefrustreerd was dat het drie weken duurde voordat de eerste keer werd opgeladen, en ik ben nog steeds aan het wachten om de kosten te zien die door Marriott zijn bijgeschreven op mijn account. het is momenteel in geschil.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Save your cancellation #. Hotel claimed we checked in & charged credit card!?! Call Marriott...
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We blijven hier elke keer als we naar de straat gaan. Petersburg, dat is ongeveer een keer per maand. De 'suite' van de koning, wat betekent dat het een kleine koelkast, een koffiezetapparaat en een magnetron heeft, is genoeg als u niet van plan bent om een grote maaltijd in uw kamer te bereiden. Ze hebben een zeer goede "gratis" warm ontbijt, roerei, worstjes, wafels (of is het pannenkoeken), fruit en nog veel meer inbegrepen in de prijs. Verwacht meer dan $ 300 te betalen als je komt tijdens een speciale gebeurtenis zoals de Grand Prix die het centrum wordt gereden, ongeveer vier mijl verderop. We hebben een gazillion Marriott-punten, dus we gebruiken ze altijd.

Het enige voorbehoud is: accepteer niet de kamer op de eerste verdieping naast de keuken van het hotel. Om ongeveer 5.30 uur 's ochtends beginnen ze aan de wasmachine. Het klinkt alsof iemand bowlingballen in een droger zet met de droger in je kamer. Als u een vroege vlucht plant, zult u deze zeker niet missen als u vergeet de wekker in te stellen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Room next to kitchen very is noisy beginning at about 5:30 AM. Avoid like the plague.
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We bezochten voor een weekend om de sites in straat Petersburg te zien. Het hotel is vrij nieuw. De lobby was mooi, compleet met een eethoek voor ontbijt en een plek om snoep, gemaksvoeding en toiletartikelen te kopen. Er is een kleine koelkast en een kleine magnetron in de kamer. De kleine koelkast werkte zo goed dat het water bevroor. Het enige probleem dat we hadden was een losse greep op de douche. Ik dacht dat het schoonmaakpersoneel het zou opmerken en melden bij onderhoud. Ze merkten het op, maar ze trokken de hendel van de bovenste schroef en lieten die tegen het glas dungelen. Oh nou ja??. We konden nog steeds douchen en dat is wat telt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel, we zullen gelegen zijn met goede kamers, maar de matras in de bus zijn te oud en klein, dus je voelde hele veren in je rug.
Twee tv's in de kamer, maar wanneer u van zender verandert waarop de andere tv overschakelt, kunt u geen verschillende programma's bekijken.
Het warme water bij de douche werkt niet erg goed, je zou heel lang moeten wachten om half heet te worden. Goede aandacht en voldoende goed gratis ontbijt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige