Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Kimpton Hotel Born

Kamer/suite (91)
3 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Kimpton
US$ 203
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
US$ 201
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28-11-19
ZenHotels.com
US$ 214
US$ 178
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 36
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 203
Expedia.comUS$ 201
Lol.travelUS$ 214
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... die training tot een routine zou moeten hebben. Dag 2 (kamer na eerste nacht omgeschakeld), kamer was niet...
Google
... . . we werden ingecheckt in de nieuwe "#StayHumanProject" -kamer, die een ongelooflijke kamer en leuke ervaring was voor...
Google
Onze kamer in dit hotel was geweldig en de locatie is spectaculair. Ik zal de eerste zijn om die twee dingen toe te geven....
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik hield echt van de fysieke aspecten van het hotel. Geweldige locatie op steenworp afstand van Union Station en de luchthaven trein, frisse kamers met een beetje een ski lodge sfeer, goed beddengoed, verlichting en bad. Schoonmaak was echter vrij slecht, met name voor een Kimpton accommodatie die training tot een routine zou moeten hebben. Dag 2 (kamer na eerste nacht omgeschakeld), kamer was niet schoongemaakt door 16: 00 uur - receptie zei: "ze hebben tot 5: 00. " OK . . . misschien niet de meest diplomatieke reactie toen ik erop gebrand was mijn kamer te gebruiken om te ontspannen en zich vervolgens voor te bereiden op het avondeten. Vervolgens gevraagd voor schoonmaak op latere dagen vroeg gedaan te worden. Spoiler alert - niet eens in de buurt. Verder is de schoonmaak gewoon slordig en onvolledig. Het ergste onderdeel was plakkerige substantie op de vloer van de toiletruimte die niet veel aandacht behoefde te hebben. Leg handdoeken neer totdat ik 's ochtends van kamer veranderde. Douche heeft een richel of kruk nodig - balancerend been op deurklink om niet erg veilig te scheren. . . . Mijn voortdurende huisdiertonen van hotelkamers duidelijk ontworpen door mannen. . . . Mijn grootste huisdier ergernis was echter de volkomen belachelijke bestemming kosten. Het dekte absoluut niets dat van nut was en is gewoon razend. Alles wat van nut zou kunnen zijn, moet worden gedekt in de standaard kamerprijs. Kimpton heeft dit niet gebruikt - ik denk dat we IHG te danken hebben. Stel gewoon een totale prijs in! Ik heb net een zure smaak achtergelaten voor een leuk hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We waren in Denver tijdens een zaken- / pleziertrip in het weekend en hebben Kimpton Born geboekt omdat # 1 het is een Kimpton (ik ben dol op het merk Kimpton) en # 2 vanwege de geweldige locatie! Omdat ik werk in de horeca, heb ik hoge normen en verwachtingen voor de hotels waar ik verblijf, en de Kimpton Born krijgt bijna een perfecte score. Er is echter ruimte voor enkele kleine verbeteringen.

Eerst het restaurant. We hadden een drukke ochtend voor de boeg en besloten dat er geen betere plek was om te ontbijten dan het restaurant van het hotel, Citizen Rail. Hoewel de service zelf was geweldig, we eindigden wachten meer dan een uur voor het ontbijt. De server checkte met ons tijdens het wachten en maakte leuke opmerkingen langs de weg om ons lachen te houden, maar het was een spelbreker om meer dan een uur te wachten voor wat biefstuk en eieren. Het eten zelf was ook erg goed, hoewel mijn steak niet op de gevraagde temperatuur gekookt was.

Ten tweede, en helemaal geen groot probleem, maar toch iets over het hoofd gezien. . . we werden ingecheckt in de nieuwe "#StayHumanProject" -kamer, die een ongelooflijke kamer en leuke ervaring was voor je traditionele gastenkamer. Er is een felroze neonlicht in de kamer met de hashtag #StayHumanProject, maar op geen enkele manier om het uit te schakelen! Dus de enige manier was om onder het bureau door te gaan en de stekker uit het stopcontact te halen. Een gemakkelijke oplossing, waarvan ik zeker weet dat iemand het snel zal repareren!

Tot slot, hoewel ik het ten zeerste oneens ben met eerdere opmerkingen dat het personeel hier "grof" of "onoplettend" is, kunnen ze zeker de algemene gastervaring verbeteren met wat eenvoudige follow-up. Op een ochtend vroeg ik een van de fijne receptie-receptionisten over de trotse shirts die ze droegen en of ze al dan niet te koop waren. Ze zei dat ze het niet zeker wist, maar zou erachter komen en het ons laten weten. Nooit meer terug gehoord en nooit mijn shirt gekregen: (Ook toen we aan het checken waren, werd ons nooit gevraagd hoe ons verblijf was, dus dat is waarom we nu hier op TripAdvisor zijn. Een eenvoudige follow-up zou de wereld van verschil in een hotel maken van deze norm.

Dus ik denk dat de belangrijkste vraag is: zouden we terugkeren? ! ABSOLUUT. Er gaan altijd hikken in hotels, maar de eerste keer is er niets belangrijk genoeg om ons weg te houden. Tot de volgende keer Kimpton Born. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onze kamer in dit hotel was geweldig en de locatie is spectaculair. Ik zal de eerste zijn om die twee dingen toe te geven. Alleen al deze twee dingen maken het mogelijk om hier goed te blijven. Er zijn echter enkele nadelen. Er is geen andere manier om het personeel te beschrijven dan onbeschoft. Vanaf de receptie beneden, bijna iedereen die ik ontmoette in dit hotel was onbeleefd, afstandelijk, en schijnbaar verveeld om mij er inchecken, uitchecken, enz. Geen glimlach, geen welkom, nee "hoe kan ik u helpen", gewoon onbeleefd. Ik reserveerde twee kamers, dus na bijna $ 900 te hebben uitgegeven voor een enkele nacht was ik behoorlijk geïrriteerd door de collectieve houding. Toen de man die de deur aan het werk was op de ochtend dat we vertrokken eigenlijk vriendelijk was, vroeg ik me af of hij nieuw was. Het andere nadeel, en dit is mijn eigen persoonlijke huisdier ergernis, is dat ze geen koffiezetapparaat in de kamer bieden. Ze hebben "love toys" beschikbaar voor aankoop met de cashewnoten en candybars, maar geen koffie. Ze zeggen dat ze om 6.00 uur koffie in de lobby zetten (ik word wakker om 5 uur), maar ze functioneren op een onbeschofte, afstandelijke hipster-tijd, dus het leek me meer op 6:30. Als je ervaring zoals de mijne is, zullen de mensen bij de receptie absoluut niet schelen dat ze laat met de koffie zijn. Nog steeds, geweldige kamer, geweldige locatie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamer was nieuw met een mooi uitzicht op Union Station. Het sociale uur van de wijn / warme chocolademelk was leuk - we zaten voor het vuur. Het hotel ligt aan de 16e straat Mall rit. Ze brengen wel een voorziening in rekening die wordt toegevoegd aan de prijs van de rekening. We gingen gratis naar het Museum van Hedendaagse Kunst (en we hebben ervoor betaald in deze verplichte aanklacht). Leuk weekend, leuke plek!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is mijn go - to hotel tijdens een bezoek aan Denver. Het personeel is altijd vriendelijk en enthousiast om te helpen met verzoeken - van de receptie tot de valet tot de piccolo - en je kunt de locatie verslaan. Ik werd begroet met vers geperste sappen na het aanbieden van het wachtwoord en genoten ervan terwijl mensen op het treinplatform vanuit mijn kamer kijken. Ik kijk altijd uit naar mijn volgende bezoek aan dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568