Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sensitive Premium Resort & Spa

Kamer/suite (81)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... door ons de volgende dag vers fruit en desserts in onze kamer te geven (denk dat dit een manier van verontschuldiging...
Google
... die zeer goed Engels sprak, checkte ons in onze kamer en vervolgens liet een medewerker ons naar onze kamer...
Google
... spreekt geen Engels maar Russisch, handdoeken in de kamer zijn stinkend en oud • eten is slecht en niemand kan u...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We boekten hier na vakantie Egypte geannuleerd In de beschrijving van dit hotel vonden we dat het voldeed aan onze behoeften reizen met een 16-jarige.
We kwamen aan op 20 december en realiseerden ons al snel dat we de enige 3 Engelse mensen in dit hotel waren en het was op deze manier voor ons hele verblijf van 2 weken. . .
Ten eerste bedanken we het personeel van de blauwe bar, het animatieteam en de Iraniërs voor het verbeteren van hun vakantie. . . . .
Nu is de waarheid dit hotel niet geschikt voor het Engels ze spreken heel weinig Engels en zelfs in de zomermaanden gaan niet veel Engels mensen. .

Het hotel zelf is mooi en het is jammer dat al het andere een grote teleurstelling was. . Dit hotel is seizoensgebonden, wat betekent dat van 1 straat november tot begin mei de meeste dingen dichtbij zijn. . . dit betekent dat u tijdens deze periode de zwembaden, bars, glijbanen, snackbars, à la carte restaurants, ligstoelen, alle activiteiten, kinderclub, shuttlebus, strand, winkels zult moeten reserveren en dat er niet veel excursies beschikbaar zijn .

De alcoholische all-in is erg arm en zeer beperkt, tenzij je Ali zijn specials laat maken!

Dit is GEEN hotel aan het strand, het is een 8 minuten lopen naar het strand dat niet geweldig is.

Het eten is verschrikkelijk, we hadden rauwe eieren ondanks dat ze naar verluidt 8 minuten gekookt waren. . . bij een andere gelegenheid hadden we rauwe kip, dit werd onder de aandacht gebracht van de operationeel manager die dit behandelde door ons de volgende dag vers fruit en desserts in onze kamer te geven (denk dat dit een manier van verontschuldiging was)
Eten krijgen tijdens de maaltijd is een gevecht in het hoofdrestaurant (dit was slechts één open buiten het seizoen), het eten is smakeloos en koud als het überhaupt gekookt is. en dit was buiten het seizoen, dus god weet hoe het is in de zomer!
We hebben eigenlijk een paar keer gegeten bij de lokale afhaalmaaltijd, wat geweldig en heel goedkoop was. .
Medewerkers zullen toegeven dat ze in dit hotel niet eten vanwege de slechte kwaliteit en de kwaliteit van eten.
Dit hotel zegt ook dat het een waterpark heeft. . . . het heeft geen 3 glijbanen die in een klein zwembad gaan, er is dan een groot hoofdzwembad en 1 klein kinderbad (weer van november tot mei)
Gastrelaties zijn nutteloos wat je ook gaat en vraag hen dat ze je doorverwijzen naar de receptie
Er zijn winkels op ongeveer 10/15 minuten lopen, maar ook deze sluiten wanneer het seizoen eindigt. .
de enige activiteit die beschikbaar was tijdens ons verblijf was de mini-disco voor kinderen die elke avond 8 was. 30 uur tot 8 uur. 45 uur (niet precies wat een 16-jarige wil)

Er is een disco, maar deze is pas aan vanaf 10 uur. 30 uur tot 12 uur. 30. . . . we gingen hier eigenlijk elke avond naartoe, maar de kinderen uit de minidisco ook. . , niet zeker hoe dat werkt als het voor volwassenen is! ! Misschien is het anders in de zomermaanden. .

We doen all-in elk jaar en doen ze al 10 jaar, maar dit is het ergste ooit, vooral voor eten en het ontbreken van verschillende drankjes. . het is echt jammer, omdat een prachtig hotel geen geweldig, vrij ruig uitziend gebied is, maar ze zijn niet geschikt voor de Engelsen op elk moment van het jaar. . .

Oh, er zijn veel katten in het hotel en je zult worden begroet door honden waar je ook wandelt, hoewel vriendelijk zou kunnen overwegen dit te zijn omdat je fobie hebt of hier bang voor bent.

Beveel Hamam en Turks bad en de dagtocht naar watervallen die lunch en boottocht omvat. .
De spa in het hotel is ook erg goed, we hadden een volledige Hamam inclusief massage lading 2 uur tegen een zeer goede prijs, de man bij de receptie spreekt redelijk goed Engels en erg vriendelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben onlangs terug van mijn verblijf van 8 dagen in het hotel. We kwamen aan in het hotel om ongeveer 1/2 uur vanwege de vertraging met onze vlucht, we werden begroet door de receptioniste die zeer goed Engels sprak, checkte ons in onze kamer en vervolgens liet een medewerker ons naar onze kamer terwijl we onze bagage droegen . We hadden geen diner gegeten, maar informeerden dat het nachtbuffet beneden geopend was, wat vrij indrukwekkend was gezien de tijd. Het hotel heeft een animatieteam dat alle activiteiten overdag rond het zwembad en op het strand organiseert, soms kunnen ze een beetje luid zijn, maar ze zijn ook erg leuk en spreken allemaal Engels! Ik zou zeggen dat al het personeel behoorlijk goed was, afgezien van een deel van het barpersoneel die een beetje onbeschoft was, maar het is begrijpelijk gezien hoe onbeleefd sommige gasten voor hen zijn, dus dat kan ik hen niet kwalijk nemen. Over het algemeen was het eten erg goed vanuit mijn oogpunt, omdat ik erg blij ben met het proberen van nieuw voedsel, het meeste eten was erg lekker en vol van smaak, maar het vreemde zou een beetje duidelijk smaken, buiten hebben ze een bbq-gebied dat ik zou zeggen was ook erg leuk en 's morgens maakten ze je ook een verse omelet waarin je kon kiezen wat je erin wilde. Er was altijd een breed scala aan eten dus ik was altijd tevreden. Elke avond was er een show en de meeste shows waren heel erg goed, verschillende acrobaten met verschillende thema's. Ze speelden overdag veel Engelse muziek rond het zwembad en het strand en 's avonds in de nachtclub. Een van de shows die me werd gevraagd om deel te nemen aan de Mr Sensitive-wedstrijd, het was een beetje een populariteitstest en ik realiseerde me al snel dat ik de enige Engelse persoon was, de meerderheid was Russisch en Roemeens. Het enige echte nadeel was dat het hotel niet veel te bieden had, er was een markt op 10 minuten lopen, een kleine winkel buiten het hotel en een plek om activiteiten te boeken, maar verder was er niets anders in de buurt. Als u een leuke ontspannen vakantie wilt, dan verlaat u het hotel niet, dit zou ideaal zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben net terug van een vakantie van 7 dagen in Sensitive Spa Belek en het getailleerde geld! Waarom? Omdat: • het hotel niet is zoals geadverteerd. . . verdient 3 max 4 sterren niet 5, personeel spreekt geen Engels maar Russisch, handdoeken in de kamer zijn stinkend en oud
• eten is slecht en niemand kan u vertellen wat het precies is. . . u vraagt “- wat is dit - vis - wat voor soort vis? - vis ”en je vraagt dit aan 5 medewerkers dan ben je nerveus omdat ze je niet kunnen helpen! In 7 dagen slechts 1 dag was ik tevreden met het eten Nooit was ik tevreden met de drankjes! Sappen en koffie zijn slecht laag laag lage kwaliteit op de goedkope machines zoals in 1990! Ultra all-inclusive betekent dit in dit hotel: je kunt veel drinken en eten ALLE GOEDKOPE DRANKEN EN ETEN heel erg goedkope producten waar je niet van zult genieten! plus ik drink geen alcohol, maar voor wie drinkt zullen ze drankjes van lage kwaliteit serveren.
Bij terugkomst, zonder uitleg, had de vlucht georganiseerd door DirectBookingRo 4. 5 uur vertraging zonder uitleg, niets
Dus wees alsjeblieft verspil je tijd niet aan je geld en je zenuwen als je het hotel nog niet kent!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij verbleven hier een week in de maand maart. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen elk onze eigen kamer net zoals we gevraagd hadden. Het waren prachtige, ruime en heel nette kamers. Een hele mooie tv ingewerkt in een spiegel en met een badkamer met 2 deuren, ene deur naar douche andere deur naar toilet. Ik begrijp perfect de negatieve commentaren.... te veel deuren... maar ik was alleen dus had daar geen last van. Het eten was goed maar geen 5 sterren niveau... heel eentonig en koud... heel jammer... wij gingen buiten het seizoen en ze waren heel druk bezig met de voorbereidingen op het komende zomerseizoen. De zee ligt vlakbij en ondanks het mooie weer waren er geen ligbedden beschikbaar... wat we heel jammer vonden. Ook aan het zwembad was er geen enkele bar open.... je moest naar boven om drinken te halen....
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Guest R, Konuk İlişkileri Müdürü bij Sensitive Premium Resort & Spa
Gereageerd op 6 apr. 2019
Dear FamilieGCB Thank you very much for your feedback about our hotel. We would be very happy to welcome you again. Best regards Guest Relations Manager Z. S. Tekirdağlıoğlu
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een beetje uit de weg ongeveer een uur rijden van Antalya en een 15 minuten rijden met de bus van Belek maar ik kon niet klagen over dit hotel. de kamers waren dagelijks comfortabel en schoongemaakt, met water. ook een gratis kluis en wifi. het zwembad is groot en warm. De spa heeft ook een fitnessruimte en een hete saunaruimte en een natte stoomcabine, evenals een hamam. het aangeboden eten was erg goed met een brede selectie bij alle maaltijden. het bedienend personeel was erg vriendelijk en attent, altijd glimlachend. het enige nadeel was 2 ochtenden het warme ontbijt had een beetje heter kunnen zijn, behalve dat geen klachten. omdat het buiten het seizoen was, was er alleen de bar op receptie niveau geopend, maar dit was geen probleem want het personeel bediende je heel snel en er was ook bediening aan tafel beschikbaar, opnieuw kon ik niet klagen over het personeel, ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. er is een animatieteam die opnieuw heel vriendelijk zijn met iedereen een speciale vermelding voor Erine die was heerlijk, een heel blije, beleefde jongeman, het entertainment was ook goed. het personeel van de receptie als met de meeste hotels lijken te denken dat het niet hun taak is om te glimlachen en behulpzaam, het is een schande echt als het receptieteam het enige was dat dit hotel teleurstelde. zou ik terug gaan is hoe ik een hotel beoordelen en het antwoord is ja, vond het geweldig
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234568