Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij lti Akassia Beach Resort

Zwembad & strand (60)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Boek bij ons!
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
Top vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten mooie kamers komen hier zeker nog een keertje terug eten was altijd warm mooi waterpark met super veel glijbanen en verwarmde zwembaden mooi huisrif topvakantie !!!!
... een muur van 2 - 3 meter. Veiligheidsagenten presenteren 24/7 bij de 3 mogelijke uitgangen. Nooit onzeker gevoeld. Verschillende verwarmde zwembaden - zelfs verschillende attracties in het waterpark hebben verwarmd water - wat geweldig is in de winter. Ook waren de normale zwembaden...
Google
We brachten onze huwelijksreis door in dit hotel. Dit is een grote campus met verschillende zwembaden. Het is erg goed voor gezinnen met kinderen. De omgeving van het hotel is schoon, verzorgd. Het personeel werkt hard. Strand is ook OK. Er is een klein deel van het strand open net vanaf het...
Google

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Top vakantie gehad vriendelijk personeel goed eten mooie kamers komen hier zeker nog een keertje terug eten was altijd warm mooi waterpark met super veel glijbanen en verwarmde zwembaden mooi huisrif topvakantie !!!!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ging er om Xmass en het nieuwe jaar door te brengen in 2018 - 2019.

Hotel is omgeven door een muur van 2 - 3 meter. Veiligheidsagenten presenteren 24/7 bij de 3 mogelijke uitgangen. Nooit onzeker gevoeld.

Verschillende verwarmde zwembaden - zelfs verschillende attracties in het waterpark hebben verwarmd water - wat geweldig is in de winter. Ook waren de normale zwembaden uitvoerbaar en de zeezicht was ook uitvoerbaar (23 C). De verwarmde zwembaden waren echter onze favorieten als onze kinderen die hoe dan ook Preferred. Zwembadbedden zijn erg goed, met zeer comfortabele kussens. We hadden altijd kamer bij de zwembaden. Umbrella is overal.

Huisrif is nog steeds erg goed om te duiken en te snorkelen. Het hotel heeft 2 yeti's. Je kunt gemakkelijk van de ene yeti naar de andere duiken. Zolang het huisrif open is (soms sluiten ze het voor de wind en de golven). Als het gesloten is, biedt het duikcentrum een gratis alternatieve plek aan op 2 minuten rijden. Duikcentrum heeft echt een goede service. Ze waren punctueel en hielpen altijd zonder zich op de kosten te concentreren. Ze organiseren verschillende uitstapjes naar andere duikplekken. Ze brachten ons naar Elphinstone! Terugkerende klanten krijgen 10% korting. Je moet er echter om vragen!

Kamers zijn schoon, maar kon wat opknappen gebruiken. Waterdruk was goed en zeer warm indien gewenst. Handdoeken werden op verzoek veranderd.

Eten is goed - niet geweldig. Het resort heeft 3 à-la-carterestaurants. Dit zijn niet geweldig. . . Slechte punten: je moet ze 1 dag van tevoren reserveren, in 1 van de gevallen, je moet zelfs de gerechten kiezen die je gaat eten bij het reserveren - wat niet zo leuk is. . . Beste is La Vista - verreweg! Een lunch in het restaurant Aquatic Park (Aqua Med) is de op een na beste.

Het personeel is meestal erg vriendelijk.

Strand was altijd schoon en strandjongens altijd beschikbaar om je te helpen. Windschermen en paraplu's zijn overal aanwezig. Alle strandmeubels zijn vrij zwaar. Een aanbeveling aan een strandjongen om ze te verplaatsen. Ze hebben geen fooi nodig, maar stellen er wel een op prijs; -).

Bars waren erg goed. We hadden een ULTRA all-in-formule, waarmee we alle beschikbare cocktails, milkshakes of sappen konden nemen. Dat was geweldig. Slechte punten: geen zoute snacks (pinda's, chips, olijven of kaas) beschikbaar in de bars. We wisten dit van tevoren en brachten ze zelf. Er is een kleine supermarkt waar je ze ook kunt kopen.

Spa-service is goed en schoon. We zijn er 3 keer geweest en hebben verschillende formules uitgeprobeerd: inclusief sauna, jacuzzi en 3 verschillende masseurs. De zelfs zorgde voor onze 2 kinderen, terwijl we een massage hadden. Kinderen gebruikten de jacuzzi en douches gratis.

Internet was niet slecht. Er was overal dekking (kamer, lobby, bars, zwembaden, strand, waterpark). Hoewel, het was niet altijd zo betrouwbaar. Ik kreeg een lokale 3 G (Etisalat) -kaart voor 10 USD op de luchthaven en gebruikte deze om dit probleem te verhelpen.

We kregen een gratis late check-out. : -)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: In winter, I would recommend a room with a South terrace. In summer, I would recommend a room...
Bekijk meer kamertips
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We brachten onze huwelijksreis door in dit hotel. Dit is een grote campus met verschillende zwembaden. Het is erg goed voor gezinnen met kinderen. De omgeving van het hotel is schoon, verzorgd. Het personeel werkt hard. Strand is ook OK. Er is een klein deel van het strand open net vanaf het zandstrandgedeelte van het strand, wat de toegang tot een "zwembadachtige" zee mogelijk maakt. Hier kun je zwemmen met vissen en verschillende vissoorten, muraena-vissen, ontdekken. Omdat het erg winderig was, lukte het ons niet om te gaan zwemmen aan de buitenkant van het rif, wat jammer is. Geen schoenen om te zwemmen zijn nodig.
Het eten is zeer beperkt, geen fantasie daar. Voor de lunch en het diner werd bijna elke dag gegrilde kip en rundvleesstoofpot geserveerd. Afgezien hiervan, pasta, en 's avonds wat gegrild voedsel aan de buitenkant van de kantine. Soms vonden we een bril, die eruit zag alsof de wasmachine ze niet genoeg aan het schoonmaken was.
We hadden ook een onaangename avond, toen de PR-medewerker besloot om klanten te vragen niet te komen eten in een elegante korte broek. Maar kies in plaats daarvan een 3/4-broek of een lange broek. De argumentatie was dat de meeste klanten klagen over mannen die een korte broek dragen. Welnu, dat argument is niets waard, want 95% van de mannen had een korte broek voor het avondeten. Omdat dit vakantie is en het warme weer. Dit was zeer teleurstellend. Omdat de werknemer iets argumenteerde dat echt niet waar was. Hij zei zelfs dat het dragen van een lange broek een Duits strandhotelbeleid is. Maar dit is niet mijn eerste hotel in Egypte, en zeker geen eerste Duits strandhotel. Ik ga terug naar Egyptische hotels, ik heb weinig vakanties doorgebracht in hotels in de Rode Zee, of in Hilton, en geen van deze vroegen om een ​​lange broek, noch waar ze letterlijk hun gastavond een bitterzoete smaak in hun mond lieten achterlaten. Dat was heel onaangenaam en onbeschoft vanuit mijn oogpunt.
Ik voelde me beledigd en ik vond die situatie niet leuk, dat gebeurde. Ik breng mijn vakantie graag in vrede door, niet gezien het feit dat ik verkleed moet zijn als tijdens een zakenreis.
Andere situatie waar we niet van genoten was tijdens onze laatste nacht. We verlieten het hotel rond het middaguur, dus we wilden onze rust krijgen. Maar verrassing, iemand heeft een fout gemaakt en we werden 's nachts opgebeld om de bagage klaar te maken en voor de deur te zetten. Later klopte zelfs het persoonlijke op onze deur om onze bagage te nemen. Dus we hadden zeker onze schoonheidsslaap zoals we het gepland hadden.
Maar aan de positieve kant moeten we vermelden dat we een zeer positieve ervaring hadden met een van de obers. Ibrahim zou een goede carrière kunnen maken als leider van het restaurantpersoneel. Hij was zorgzaam, glimlachend, vroeg hoe we zijn, of er iets is dat hij voor ons kan doen. Hij herinnert zich altijd dat zijn gasten afhankelijk zijn van wie zijn carrière en zijn leven zijn. Dit is de positieve klantgerichtheid. De oriëntatie en houding, het relatiepersoneel helaas niet en moet hard werken aan zichzelf om goede punten te leren verdienen met zijn klanten. Zoals gebaseerd op de ongepaste ervaring die we hadden vanwege de broek, nou, we zullen niet teruggaan naar dit hotel. We voelden ons veel beter in Hilton, een paar kilometer verderop. Eerlijk gezegd, deze twee hotels kunnen niet worden vergeleken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik reisde er met drie volwassenen en een kind, dus we kregen mooie grote cleany en nette apartman met grote bedden, twee tv en kinderbedje voor dochter. Apartmanes zijn gelegen in een groot gebied (ongeveer 1 km x 1 km), in kleine huizen die verspreid liggen in een grote tuin met mooie zwembaden en luxe appartementen aan de zee, dus je kunt er zeker van zijn dat je een mooi uitzicht hebt op de tuin met zwembaden of naar de zee. Het hotel is verdeeld in de twee delen. De ene helft was voornamelijk voor Duitsers, er waren elke avond verschillende avondentertainmentplekken en een buitenrestaurant met livemuziek in het avond- en avondprogramma. Ik bewonderde de derwisj-show. De tweede helft van het gebied was voornamelijk voor Slavische landen en ik was zeer verrast, dit gebied was mooier, trimmer en rustiger, meer waarschijnlijk voor gezinnen met kinderen. We konden eten waar we wilden, maar het restaurant op een Duits grondgebied was meer vervaagd en gebruikt. Ons eten en drinken waren vrij goed, sommige ober was zeer aangenaam en vriendelijk, maar er was een baas ober, gewoon wachten op de tips. Ik heb hem tips gegeven en hij was vriendelijk, maar de volgende dagen had hij geen tips van ons, dus hij was onbeschoft. Ik moet highlited massage. Er was een klein meisje, maar ze masseerde me de beste tijd in mijn leven. De zee was schoon, maar we konden ongeveer net binnen zwemmen. 50 m lange golfdigget in een koraalrif. We zagen zelfs roggen hier. Niet zo ver is een pier om te duiken, er is een zeer diepe klif en soms grote wawes, zodat de strandwachten je helpen om van de pier en terug te komen. We waren hier heel gelukkig en zijn tevreden met onze vakantie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het resort is zeer mooi en in goede staat. Veel zwembaden die erg schoon. Kamers waren ok en het strand was heerlijk. Het coral recht onder je neus en wanneer u wilt, er is een dagelijkse reis om te gaan snorkelen in de mangrove bay waar u onder begeleiding van de redders van de steiger. Onze aanvulling voor degenen reddingsmeesters, ze zijn zo behulpzaam, de letterlijk houd uw hand wanneer u een beetje bang wanneer je in de zee.
De duikschool op het resort is ook erg goed en professioneel. We gingen duiken met 3 personen en de kinderen waar apart nemen in zee te maximaliseren begeleiding.
De restaurants zijn qua eten een beetje hetzelfde. Kwaliteit is niet slecht, niet verwachten dat haut cuisine, maar de meeste tijd daar waar verschillende keuzes. Het dessert maar… . zeer smakelijk en een echte loopvlak. De hele dag zijn er mogelijkheden om een hapje te nemen. Helaas niet bij de zee - side bar in het LTI steiger.
Het Aquapark was erg mooi en de glijbanen waren een leuke traktatie voor de kinderen. Maar ook hier… quit.
Triestige… het was stil en met een beetje meer mensen rond het is een beetje leuker.
Maar de meeste van onze aanvulling richting het personeel. Iedereen is zo extreem vriendelijk. Ze echt geven je het gevoel dat je welkom en alles doen zodat u kunt genieten van uw verblijf.
In de omgeving van het resort is er niet veel te doen. Maar nogmaals, we waren hier voor een week om te ontspannen, en dat was zeker geslaagd.
Eén punt van kritiek , na het diner de plek in het LTI kant is dood. Er is nog plaats voor een drankje aan de kust en dat is jammer…
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: al the rooms have a look over the swimmingpool or over the sea side...both great.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12