Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Howard Johnson Caida Plaza Shanghai

Kamer/suite (23)
Vandaag een goede prijs-kwaliteitsverhouding
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 82
Aanbieding bekijken
Orbitz.com
US$ 101
Aanbieding bekijken
Lol.travel
US$ 111
US$ 80
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 31
Agoda.comUS$ 82
Expedia.comUS$ 101
Nustay.comUS$ 111
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... via Nimbus Travel. Geen luxe hotel zoals geadverteerd. Kamer was erg moe en het hotel als geheel moet worden opgeknapt....
Google
... op loopafstand van het dichtstbijzijnde metrostation. De kamer was schoon en de matras was goed (wat ik leuk vond).  1....
Google
Ik had een schone, comfortabele, grote kamer verstrekt door de universiteit waar ik was uitgenodigd voor een fellowship...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Geluidsdichte kamers
Internet
Rolstoeltoegang
Strijkijzer
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Verbleef hier als onderdeel van een Exoticca-tour, afkomstig via Nimbus Travel. Geen luxe hotel zoals geadverteerd.

Kamer was erg moe en het hotel als geheel moet worden opgeknapt. Gordijnen waren oud en pasten niet bij de ramen. De douche lekte slecht en we moesten het elke keer met een handdoek stoppen. Toilet werkte ook niet goed. Gemeld bij de receptie, maar er gebeurde niets, niet zeker of ze het begrepen omdat Engels slechts door één of twee werd gesproken. Door te zeggen dat het personeel vriendelijk was.

Het normale gratis water werd verstrekt en twee theezakjes en hoewel we erin slaagden om meer theezakjes te krijgen, was het een beetje een worsteling.

Ontbijt was gemengd, warm eten weggelaten om koud te gaan. Je kunt om een omelet vragen om te koken, maar de kok weigerde dit twee keer te doen totdat ik een manager belde om het op te lossen. Ze wierp me zo'n vuile blik toe en probeerde me ertoe te brengen om koud gebakken eieren te nemen die eerder waren gekookt. Door te zeggen dat er een scala aan eten en veel verse meloen was.

Hotel ligt op bijna 15 minuten van de metro, niet ideaal gelegen met een aantal restaurants in de buurt, maar dit was wisselvallig. Er is een Burger King aan één kant, waar ik ooit op moest vertrouwen omdat het Chinese eten niet goed was!

Er is een uitwisselingsfaciliteit in de winkel daar die een redelijke koers voor het pond bood dat ik had.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie is niet zo goed - - nog steeds een beetje op loopafstand van het dichtstbijzijnde metrostation.

De kamer was schoon en de matras was goed (wat ik leuk vond).

 1. Maar mijn kamer had in het begin geen airconditioning - de thermometer werkte, maar de motor van de airconditioning deed dat niet. Ik werd wakker door hitte rond 05.00 uur en belde de service en de receptie, die me vertelde dat het hotel na middernacht geen airconditioning had en dat ze de manager hiervan op de hoogte zouden stellen. De volgende dag nadat ik in de late namiddag terug was in het hotel, merkte ik dat er nog steeds geen airconditioning was. Ik belde de receptie opnieuw. Deze keer stuurden ze een reparateur, die uiteindelijk ontdekte dat het probleem was met de motor boven het plafond. En er was die hele nacht airconditioning.

Ik ben erg teleurgesteld over de houding bij de receptie - ze mogen niet tegen me liegen.

 2. Het schoonmaken van de waterkranen was niet erg goed en zorgde voor enige veiligheidsrisico's. Mijn rug werd gekrabd en verbloemd door de waterschaal die op de rand van de badkraan werd afgezet, en ik moest naar een nabijgelegen apotheek rennen (gelukkig was er maar een drie minuten lopen) om wat eerste-hulpartikelen te kopen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik had een schone, comfortabele, grote kamer verstrekt door de universiteit waar ik was uitgenodigd voor een fellowship programma. Alles was geweldig; ik ook gebruikt de fitnessruimte van het hotel. Ik ben blij dat mijn gastheren. Dit hotel ligt in het noordelijke deel van de stad, ongeveer een half uur naar het centrum met de metro. Ik raad het niet aan degenen die bezoek Shanghai voor sightseeing. Het centrum zou handiger. Maar dit hotel was perfect voor mij.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier voor een conferentie gehouden aan de Universiteit van Financiën en Economie van Shanghai, op 10 meter van het hotel. Het ontbijt had veel Chinees eten en wat westers eten. Koffie in het ontbijt was goed. De kamer was schoon. Het heeft een douche en een bad. Er zijn veel Chinese restaurants in de buurt. Een supermarkt ligt aan de overkant van de straat.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2018Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Ask for a room in the 17-18 floors.
Bekijk meer kamertips
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben zelden gemotiveerd om beoordelingen te schrijven. Maar na mijn ervaring vanavond voel ik me gedwongen om dat te doen.

Ik ging naar de spa in dit hotel voor een massage omdat ik een slechte rug heb. Het was de meest verschrikkelijke massage die ik ooit heb gehad. Ik heb elke week een Chinese massage thuis en ik heb overal ter wereld massages gehad, dus ik weet waar ik het hier over heb. . Deze staat in de onderste twee die ik ooit heb gehad.

Waarom? Ten eerste heeft de masseuse me vijf minuten bedrogen, wat altijd vervelend is (hoewel het zo erg was dat ik er wel blij om was). . Ten tweede, de massage zelf was zwak en bestond in wezen uit de vrouwen die mijn spieren streelden met weinig moeite of aandacht, en zeker geen zorg of interesse. Ten derde lachte de vrouw herhaaldelijk tijdens de massage en bleef ze "groot groot" zeggen, ik veronderstel dat ze naar mijn lichaam verwijst (ik ben vijf voet tien). Ten vierde, toen ik ging betalen, probeerden zij en haar buddy me te veel in rekening te brengen, en toen ik ze corrigeerde, stond ik erop dat ik met een creditcard moest betalen en stond ik niet toe dat ik de kosten in rekening bracht op mijn kamer. Gelukkig had ik contanten omdat ik deze persoon niet één seconde met mijn creditcard zou hebben vertrouwd. Allemaal, vreselijke ervaring.

Oh, en dit herinnert me, we hebben ingecheckt in dit hotel op donderdagavond. De volgende dag - zonder onze kaart ergens anders in China te gebruiken - hadden we meerdere frauduleuze kosten op onze creditcard. We moesten onze kaart onmiddellijk annuleren. Oké, het kan toeval zijn geweest, en we weten niet zeker of dit het hotel was. Misschien heeft iemand anders in Australië de kaart frauduleus gebruikt op hetzelfde moment. . . Maar na de SPA-ervaring ben ik nu nog meer achterdochtig.

Het enige ding dat voor dit hotel gaat, is de locatie als in de buurt van de universiteiten. Zoals andere mensen hebben gezegd, is de service niet erg goed. Ik kan slecht Engels vergeven, maar het personeel is ook behoorlijk onbeleefd. De volgende keer ben ik van plan om in het centrum te blijven en elke dag een taxi naar de universiteit te nemen in plaats van in dit hotel te verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.