Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Pullman Shanghai South

Kamer/suite (105)
2 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 118
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$ 117
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 130
US$ 114
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 16
PullmanUS$ 118
Orbitz.comUS$ 118
Nustay.comUS$ 130
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... me in de hal van de 25e verdieping nog voordat ik mijn kamer bereikte. Elke keer dat ik haar tegenkwam, deed ze een...
Google
Dit Pullman-hotel vond me erg nieuw. Kamer was super schoon en mooi. Ik miste het ontbijt vanwege een zeer laat diner in de...
Google
... de hoekkamer me helemaal niet op. Het is alleen een grotere kamer met veel kleiner venster. Om nog maar te zwijgen over het...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben naar veel plaatsen in mijn bedrijf over de hele wereld gereisd. Normaal gesproken is de interactie met het personeel van het hotel hartelijk, het lijkt misschien een beetje steriel als u wilt.
Dat is en was niet het geval in uw hotel. Daarom wilde ik een punt maken om een deel van het personeel van Pullman onder de aandacht te brengen. Ze waren warm, vriendelijk en boeiend. Als je onderweg bent, is het jouw familie die je mist. De echte warmte en zorg die we allemaal nodig hebben en willen. Nou, ik ben hier om je te vertellen dat het personeel van Pullman Shanghai South het goed doet. Het is echt omdat ze je je op je gemak voelen, net als thuis.
Dus daarmee zou ik graag de mensen willen noemen die de tijd en energie hebben genomen om me zo welkom te laten voelen, dank je.
Vanuit de lounge:
Joan en Diana - warme, uitnodigende en boeiende topklasse personeel om zeker te zijn.
We moeten 5 - 6 keer hebben gepraat over de Filippijnen, het was geweldig een rode draad!

Maar voor mij was het een medewerker die ik het meest zag en een groot compliment verdient en dat is een huishoudster met de naam Miya.
De warmste glimlach verwelkomde me in de hal van de 25e verdieping nog voordat ik mijn kamer bereikte. Elke keer dat ik haar tegenkwam, deed ze een poging om haar uiterste best te doen om hallo te zeggen. Ze heeft zelfs een telefoontoepassing voor de vertaler gebruikt om te vragen hoe mijn dag was!
Het maakte mijn verblijf zo veel om anderen over te vertellen, dus wanneer andere hotels willen weten hoe het moet worden gedaan, moeten ze zichzelf na jou modelleren, want je doet het goed!

Shawn is de VS.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit Pullman-hotel vond me erg nieuw. Kamer was super schoon en mooi. Ik miste het ontbijt vanwege een zeer laat diner in de vorige nacht. Alles in aanmerking genomen, I. e. prijs, dit was een zeer bevredigende plaats.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik zie best veel goede redenen om in dit hotel te verblijven, maar de tekortkomingen in andere aspecten maken mijn beoordeling ergens tussen heel goed en gemiddeld.

Het hotel is relatief nieuw. Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en attent. Standaardkamers zijn mooi ingedeeld. Ontbijt variëteit is goed. Gratis parkeren vanuit de kelder met exclusieve directe toegang tot de lobby. Hoge standaard van service in de lobbybar. . .

Hun tekortkomingen waren echter niet verwaarloosbaar. De badkamer heeft een schuifdeur gemeenschappelijk voor de douchecabine en het toilet, zodat wanneer u een kant afsluit, het andere compartiment wordt geopend. Deze schuifdeur was slecht afgesteld en moeilijk te bedienen. Je moet hard op de rand trekken om het in beweging te brengen. Wanneer het dicht bij een uiteinde glijdt, blijft het sluiten zonder enige kracht totdat het de deurstijl raakt. Mijn vingers werden twee keer betrapt toen ik het toilet en de douche gebruikte. Ik heb het geluk gehad dat ik geen ernstige verwondingen heb opgelopen, hoewel dat heel erg pijn doet. Ik kreeg een upgrade naar een hoekkamer vanwege mijn lidmaatschapsstatus, andere leden van onze groep kregen ook een upgrade naar de executive-verdieping. Hoewel ik dit volledig op prijs stel, wond de hoekkamer me helemaal niet op. Het is alleen een grotere kamer met veel kleiner venster. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de meubelindeling niet ideaal is. Naar mijn mening, hebben hun normale kamers met grote ramen een beter gevoel met prachtig uitzicht en licht penetratie. Last but not least, toen ik probeerde naar de executive lounge te gaan die deel uitmaakt van mijn lidmaatschap, werd mijn toegangskaart in de lift geweigerd aan mijn sleutelkaart. Hoewel ik kon zien dat ze echt voor hun gasten zorgen, hebben ze ook veel in te halen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was mijn eerste keer daar en ik ging voor een nacht tussen twee vluchten. Het was niet te ver van de luchthaven, maar het verkeer om er te komen was verschrikkelijk. Pech? Hoe dan ook, het personeel was geweldig en de kamer was geweldig met een aparte woonkamer, een groot bad en een aparte douche en een zeer comfortabel bed. Ik zal zeker teruggaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Was in Shanghai onlangs voor werk en verbleven 2 nachten in Pullman South. Hoewel dit een business hotel, de sfeer is ontspannen en kalm. Service is uitstekend en zeer behulpzaam. Ik kwam in Shanghai op een vroege vlucht en de receptioniste regelde zeer vriendelijk voor een vroege check - in voor mij. Conciërge was ook zeer behulpzaam met de regeling van conferentiemateriaal enz.

De locatie van Pullman is ook goed. Vlak naast het hotel is een winkelcentrum met Carrefour waar men kan gemakkelijk een voorraad op snacks, vers fruit en water etc. Er zijn 2 prachtige Chinese restaurants bij het winkelcentrum. Ik kan me niet herinneren de namen van deze 2 restaurants, maar als een gids, de eerste is een noodle soep restaurant op de 2 e verdieping en het andere restaurant is een Sichuan restaurant op de 3e verdieping.

Ik hou van de toegewezen kamer naar mij toe en op de 17 e verdieping. Het is rustig en goed uitgerust met water, gratis thee en koffie, strijkplank en strijkijzer en zelfs een yogamat bovenop de standaard kamer voorzieningen. De standalone bad is heerlijk voor een duik na een lange dag! Ik hou van de badkamer.

Ik zal niet aarzelen om bij Pullman South opnieuw.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2018Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Request for higher floor rooms.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige