Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Modesty

Kamer/suite (23)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... plaatsen van de bestelling heb ik net 2 koffie's in mijn kamer gekregen, en de man vertelde me dat je 2 koffie hebt...
Google
... slechtste ervaring in dit hotel. Ze gaven me al een kassa kamer die een vuile vloer was en sommige dames binnenjurken zijn...
Google
Boek niet kamers via oyo ze u zielig kamer verblijven en verwen uw dag met walgelijk maaltijden. Bescheidenheid is één van...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Minibar
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Wifi
Magnetron
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel heeft niet-gekwalificeerd personeel dat met hen samenwerkt, ze weten niet eens hoe om te gaan met een gast, de schuld ligt alleen bij de gast en zelfs zij vechten ervoor

Het personeel zegt dat het alleen jouw fout is.

Het ding was dat ik 2 parathas met wrongel, 1 sandvich en 2 koffie besteld heb, na 30 minuten na het plaatsen van de bestelling heb ik net 2 koffie's in mijn kamer gekregen, en de man vertelde me dat je 2 koffie hebt besteld, alleen ap yad kriyea, en hij zei dat ik de rest van de kamer in de kamer moest laten rusten. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik en mijn familie (met 1 jaar oude baby) kreeg de slechtste ervaring in dit hotel. Ze gaven me al een kassa kamer die een vuile vloer was en sommige dames binnenjurken zijn te vinden in de badkamer. Ik heb geklaagd bij de receptie en ze gaven me nog een kamer die al een vuile vloer had met veel haren. Ik belde huishoudster en maakte de kamer schoon. In het restaurant kreeg ook een slechte ervaring, want zowel dames als heren moeten in gent's toilet komen voor handwas, geen aparte handwas voor dames.
Hotel personeel is erg onbeleefd en ze zullen niet slechte service helpen. Dit hotel is niet geschikt voor een gezin.
* Kamers zijn niet schoon
* Slechter service
* Kwaliteit van eten is niet tot het doel
* Niet goed voor familie om te blijven
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Boek niet kamers via oyo ze u zielig kamer verblijven en verwen uw dag met walgelijk maaltijden. Bescheidenheid is één van zielig hotel in Delhi. Personeel is niet luisteren naar uw probleem. Net verspilling van geld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef hier via AirIndia zoals mijn aansluitende vlucht wasmissed. Het was een zeer leuke ervaring. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten en kamer faciliteiten waren geweldig. Het ligt op een geweldige locatie, omdat het erg dicht bij de luchthaven . Vond het
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2016Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We waren hier geboekt door Air India nadat ze veroorzaakt missen 3 : 30 am aansluitende vlucht in Delhi's airport. Als ik had geweten wat het was alsof ik zou hebben gevraagd om te zetten in een betere accommodatie. De manager zegt dat Air India pays hen van een uur. Dit hotel is zeer minimalistisch. Het lijkt niet schoon. Het zeker niet voldoet aan de internationale normen voor een comfortabel verblijf. We kregen geen uitleg over hoe je warm water dus we hadden geen. Het was koud in de kamer en er was geen warmte noch genoeg dekens op het bed. De wijk is erg lawaaierig en je hoort al het geluid in uw kamer. We kwamen om 6 uur en wilde gewoon een paar uur slapen voordat we moesten opstaan voor het ontbijt om 10:00 uur. Maar het hotel belde onze telefoon en ons wakker maakte om 8 am. De gratis " American breakfast " was verschrikkelijk. Er is geen vaste telefoonlijn verbinding dus moesten we het lenen manager's mobiele telefoon te proberen te boeken een uitgaande vlucht. De mensen die workthere probeer behulpzaam te zijn maar dat compenseert niet voor de arme fysieke accommodatie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met een partner
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12