Helemaal teleurgesteld over de service bij de receptie.
Ik ben laat in de avond aangekomen en in plaats van een "Hallo, goede avond ... kan ik je helpen", werd ik begroet door een Chinese mannelijke staf die achterover leunde en helemaal stil bleef staan met een lege blik. En ik moest iemand zijn die zei: "Hallo, ik wil graag inchecken".
Naast een nonchalant gedrag was alles wat hij zei "ok, je moet RM 1000 + betalen" zonder de moeite te nemen om gedetailleerde kosten uit te leggen; of een bon afgedrukt. Het geld ingezameld, en terug naar zijn trage modus zonder verdere communicatie over voorzieningen, assisteren bij bagage en wat niet. Een vriendelijke loopjongen was degene die naar voren stapte om te informeren waar het zwembad en de fitnessruimte zijn en de openingstijden. Wacht; zijn ze net van rol gewisseld? ? ? Eenvoudig gezegd; Ik voelde dat ik net een budget-hostel binnenging, waarvan ik zeker weet dat het betere service biedt.
De volgende dag had ik een soortgelijke ervaring met een Maleis personeel. Liep naar receptie om te informeren dat ik een levering verwacht; dus mijn bedoeling was om me te amputeren en ervoor te zorgen dat ze de bezorger rechtstreeks naar mijn kamer konden sturen. Maar nee. . . ze zag er zo verloren uit en nam een walkietalkie aan met de gedachte dat ik de bezorger ben. Pardon, begrijpt u zelfs een woord dat ik zeg? Ik moest mezelf herhalen en ze ziet er nog steeds geen idee uit, zelfs nadat ik was overgeschakeld van Engels naar Maleis.
Ik heb de afgelopen jaren driemaal in uw woning verbleven en dit was niet hoe ik mijn ervaringen herinnerde. Service was eersteklas, maar helaas gaat het nu naar het zuiden. Dat is echt triest. . . .
Als je je servicenormen niet handhaaft, verlies je uiteindelijk loyale klanten zoals ik.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.