Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hilton Garden Inn Kuala Lumpur Jalan Tuanku Abdul Rahman South

Kamer/suite (37)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 42
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28-11-19
Otel.com
US$ 42
US$ 38
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 4
eDreams
Nustay.com
Orbitz.comUS$ 42
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Kamer zelf is mooi, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Doucheontwerp is schokkend, het tekort aan glas betekent dat de hele...
Google
... aankomst, maar werd toen 'opgewaardeerd' naar een andere kamer omdat de bewoner van mijn origineel zijn verblijf had...
Google
Hoewel ik dit hotel leuk vond omdat de kamer comfortabel was, mooi zwembad, geweldige locatie enz. Vind ik dat ze klanten moeten...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Kamer zelf is mooi, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Doucheontwerp is schokkend, het tekort aan glas betekent dat de hele badkamer nat wordt elke keer dat je douche. Ontbijt is acceptabel en zwembad op het dak is geweldig. De grootste teleurstelling van het hotel is hoe langzaam de liften zijn! ! wat resulteert in trage roomservices. Geluidsdicht was niet goed gedaan met het proces van het bouwen van dit hotel, omdat gesprekken van gasten uit een paar kamers vrij duidelijk vanuit onze kamer te horen zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik verbleef onlangs voor een nacht in dit hotel op de tweede etappe van een loyaliteitsprogramma van het hotel 'kilometerstand'. Mijn eerste nacht was in het zustercomplex geweest dat, vreemd genoeg, in dezelfde straat en. . . (hijg) op minder dan vijftig meter afstand. Eerste optredens waren goed als dit hotel meer recent gerenoveerd uitzag. Ik had mijn voorkeur online geboekt voor aankomst, maar werd toen 'opgewaardeerd' naar een andere kamer omdat de bewoner van mijn origineel zijn verblijf had verlengd. Zoals een eerdere recensent heeft gezegd, heeft het online inchecken van Hilton zijn voordelen, maar in ieder geval voor dit hotel, zijn sommige kamers op elke verdieping centraal gelegen en hebben ze geen ramen (waarschuwing, mensen).

Mijn kamer was op een hoge verdieping en erg rustig, net zoals ik had gevraagd. Een comfortabel bed, snelle wifi en een betrouwbaar aircosysteem zorgden voor een aangenaam verblijf. Ik vond de badkamer echter vrij klein, en deels als gevolg van de indeling was het moeilijk om een behoorlijk deel van de vloer niet te laten weken tijdens het gebruik van de douche. Mijn boeking kwam met ontbijt dat werd genomen in een grote kamer met hoge ramen van vloer tot plafond die veel natuurlijk licht binnenlieten. Ik vond het echter vreemd dat er geen personeel aanwezig was om gasten naar hun tafel te leiden, wat betekent dat bezoekers waren niet opgenomen. Ik had ook de gelegenheid om te dineren op het terras bij het zwembad van het hotel, dat een interessant uitzicht op de skyline van KL bood. Eindelijk een schreeuw naar alle medewerkers van de receptie die ik heb ontmoet, inclusief de heer Fazlan (ik hoop dat ik me zijn naam goed heb herinnerd) die buitengewoon vriendelijk en behulpzaam waren
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Unless unavoidable, avoid rooms with no windows
Bekijk meer kamertips
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoewel ik dit hotel leuk vond omdat de kamer comfortabel was, mooi zwembad, geweldige locatie enz. Vind ik dat ze klanten moeten adviseren dat sommige van de eenpersoonskamers helemaal geen uitzicht hebben en alleen over een klein lichtje goed uitkijken en helemaal geen uitzicht naar buiten hebben . Ik kan helemaal geen informatie online vinden via boekingssites en Hilton-hotels die dit adviseren. Foto's die ik online heb gevonden, tonen eenpersoonskamers met ramen aan de buitenzijde, wat ik had verwacht en teleurstellend was om niet te ontvangen. in feite zou ik een ander kamertype hebben geboekt als ik dit had geweten. Ik vind nog steeds dat over het algemeen zelfs met dit probleem een 4-rating verdient als al met al een heel mooi hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mieren kruipen op de tafel en de wastafel in de badkamer. Strategische locatie. Handige winkels tegenover het hotel. Ik moest RM 10 betalen voor het parkeren, zelfs voor hotelgasten. Hotelgasten moeten gratis parkeren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven als een gezin van 5 voor 7 nachten en hadden een geweldige tijd. We hadden 2 kamers om ons tegemoet te komen, het personeel was erg aardig in het verzekeren onze kamers dicht bij elkaar waren, ondanks verschillende kamertypes.

Het ontbijt was goed, met enkele wijzigingen in het dagmenu. De eetzaal is licht gevuld en comfortabel, en het personeel is zo vriendelijk.

Onze kamers waren zeer comfortabel, maar de volgende keer zou ik kiezen voor een grotere kamer (ik denk dat we verbleven in de Queen deluxe) als voor meer dan een paar nachten verblijven. De kinderen hadden een hoekkamer met het gebogen raam en het was behoorlijk geweldig - het was absoluut enorm en zeer comfortabel.

We hebben echt genoten van ons verblijf hier en zouden niet aarzelen om opnieuw te verblijven als KL bezoeken. Speciale vermelding van de jonge man die onze kamers was schoonmaken - hij deed geweldig werk en we hielden van het speciale tintje bloembloemblaadjes en ballon gezichten op ons bed op de laatste nacht! De kinderen vonden het hilarisch:)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Go for one of the corner rooms with the curved windows, and ask for a higher floor even if...
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige