Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij La Maison Residence

Kamer/suite (12)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Hotels.com
Nustay.com
Orbitz.com
Travelocity
Hotwire.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Het was niet mogelijk om elke nacht te slapen vanwege extreem luide technomuziek tot 5 uur 's ochtends. Personeel is onvriendelijk...
Google
... een heer en 3 dames. We boekten 3 meiden een grotere kamer met twee aparte bedden en een uittrekbare bank en inclusief...
Google
... die hun werk opgeven, water stroomt van badkamer naar kamer, schimmel en watervlekken zichtbaar in de kamer,...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Bagageopslag
Airconditioning
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het was niet mogelijk om elke nacht te slapen vanwege extreem luide technomuziek tot 5 uur 's ochtends. Personeel is onvriendelijk en niet meewerkend. Geen ontbijtruimte, je moet op je bed eten. Enige voordeel is dat het vlakbij het stadscentrum ligt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 vrienden boekten eind juni 3 kamers in dit hotel. We boekten onze kamers allemaal afzonderlijk, maar dezelfde dag om onze reis te coördineren. Een koppel, een heer en 3 dames. We boekten 3 meiden een grotere kamer met twee aparte bedden en een uittrekbare bank en inclusief ontbijt. We betaalden natuurlijk het meest voor onze kamer. Onze derde vriend moest de reis kort houden, maar we bleven de reservering ongewijzigd voor de kamer.

 1. Toen we aankwamen kregen we een klein hok met trappen en een eenpersoonsbed tegen een muur geschoven. Zelfs niet mogelijk voor drie personen, en ongemakkelijk voor 2. We hebben gevraagd om te veranderen naar de kamer die we geboekt hadden.

 2. 2e kamer aangeboden had minstens een voet ruimte rond het bed, maar geen uittrekbare. Het leek erop dat de kamer die we op Expedia hadden geboekt niet bestond, of ze waren gewoon niet bereid om de reservering te honoreren. We hebben opgemerkt dat de twee andere kamers van onze groep, hoewel ook in slechte staat (schimmel / vlekken) en niet de kamer die we boekten, groter waren dan deze zogenaamd geschikt voor 3! !

 3. Servicedesk was niet geïnteresseerd in onze klacht. We toonden de afdruk van de reserveringsdetails en hogere kosten, en kregen eenvoudigweg te horen: 'u moet het management via deze algemene e-mail een e-mail sturen'. Drie weken na onze reis reageerde niemand.

 4. We hadden twee aparte bedden nodig, maar kregen er een. . . leek alsof we niets konden doen, dus we sneden onze verliezen en vroegen om op zijn minst een tweede dekbed. Personeel weigerde en dwong ons om een dekbed te delen! De volgende dag beseften we dat het echtpaar twee dekbedden op hun kamer had! Waarom werd ons geweigerd dat het niet was toegestaan voor kamers met één bed? ! ?

 5. Suikerglazuur op de taart - we betaalden inclusief ontbijt. Er zijn GEEN ontbijtfaciliteiten in deze accommodatie! ! Toen we klaagden, adviseerden ze dat ze iets konden maken en naar onze kleine kamer konden brengen. . . zodat we op ons bed kunnen eten of op de kleine een persoonsbalk.

NEE, DANK U. Deze mensen mogen niet worden toegestaan om te werken of adverteren voor kamers en diensten die ze niet kunnen bieden. We eisten een terugbetaling voor het verschil tussen de kamer die we geboekt hadden en wat we kregen, maar zoals al onze verzoeken viel het op dove oren. Vermijd deze plek.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We verbleven in dit hotel voor 4 nachten. Hun foto's en site zag er mooi uit, nieuw hotel (4 sterren), goede locatie. En: locatie is geweldig om de bezienswaardigheden in Moskou te bekijken. . . Het verblijf is echter niet.

Kamers zijn erg warm, geen mogelijkheid om een raam te openen of ventilatie te manipuleren. Afgezien van een bed is het meubilair van zeer lage kwaliteit: kast is niet recht of stabiel, dressoir is een plank die is bevestigd met twee schroeven die hun werk opgeven, water stroomt van badkamer naar kamer, schimmel en watervlekken zichtbaar in de kamer, armaturen in de badkamer zijn plastic en vallen al uit elkaar

Omdat je 's morgens met je ogen dicht slaapt en de bezienswaardigheden gaat bekijken, kan dit voor jou als kleine problemen worden beschouwd. Echter. . .

Na het inchecken moesten we twee dagen wachten op dekbedden voor iedereen. Service was niet - bestaand. Doorman had geen idee waar ze dekbedden, lakens of iets dergelijks kon vinden. We hebben geen ontbijtmogelijkheid gezien.

Boven het hotel bevindt zich een fitnessschool, waar de gewichten tot diep in de nacht worden gedropt. En wanneer er eindelijk stilte inspringt, wordt u wakker gehouden vanwege een zeer onaangenaam ventilatieruis.

Al met al: misschien twee sterren accommodatie, maar zelfs met dat in plaats van 4 sterren, zou ik nog steeds ergens anders zoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De twee beste dingen van deze plek zijn de locatie en het verstrekte ontbijt. Jammer genoeg was de service behoorlijk vreselijk, ondanks het feit dat mijn vriend zelfs Russisch kan spreken. Ze hebben onze kamer niet elke dag schoongemaakt (de overblijfselen van het ontbijt daar achtergelaten om de plek op te ruiken). We kregen ook maar één handdoek, ondanks dat we om een andere vroegen. De badkamer had ook een vrij funky geur.
Ik vond ook dat ze een gefilterd water station in de foyer hebben.
Eerlijk gezegd hebben ze geluk dat de verbazingwekkende locatie het grootste deel van dit alles goedmaakte, omdat we absoluut overal liepen en genoten van de veiligheid om heel laat 's nachts naar huis te gaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We werden willekeurig naar ons hotel verhuisd, 3 dagen voor onze aankomst, omdat de oorspronkelijke accommodatie (Tverskaya R Sidence) ons belde met de mededeling dat ze ons hotel moesten veranderen en ons op een andere locatie moesten verplaatsen vanwege een aantal mysterieuze technische problemen (we hadden 5 kamers 1, 5 maanden van tevoren geboekt). We werden geplaatst in La Maison Residence, waar we 2 uur moesten wachten op een kleine bank bij de receptie voor het inchecken vanwege een vertraging bij het leveren van schone lakens voor onze kamers aan de andere kant van de stad. Bovendien werden we door het personeel gerustgesteld dat we bij vertrek een taxi transfer van het hotel naar de luchthaven zouden boeken, wat nooit was geboekt, dus moesten we onze eigen last-minute afspraken maken. En zelfs tijdens ons hele verblijf hadden we constant problemen met wifi die niet werkte, geen warm water in de douche (het water was nauwelijks warm en bij de receptie werd gevraagd wat er gebeurde, konden ze niet echt een verklaring geven of enige geruststelling dat ze de kwestie) . Een van de ergste momenten was echter een deel van onze groep die in 1 kamer bij de receptie verbleef, werd halverwege de nacht om 2 uur 's nachts wakker gemaakt door de receptioniste die wanhopig klopte en zei dat ze moesten evacueren voor een probleem met de ventilator. Het ergste is dat deze kamer om de een of andere reden de enige was die werd gewekt. 5 minuten later belde de receptioniste iemand hierover, vandaar alleen vertelde de gasten dat alles ok was en dat ze konden gaan slapen zonder verontschuldiging. Ik zou daar niet nog een keer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12