Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Franchise One Hotel

Kamer/suite (17)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... erg aardig en hoffelijk. Ook hebben ze aardig personeel. De kamer waar we verbleven was schoon, gezellig en op de een of...
Google
... Geluid in de omliggende kamers weerkaatst in uw kamer. Als u een goede nachtrust wilt, is dit niet de juiste...
Google
... De kamers hebben geen raam, maar glazen blok. Dus de kamer is een beetje donker, maar je kan het geluid van buitenaf....
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Koelkast in kamer
Internet
Strijkijzer
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De dames aan de receptie waren erg aardig en hoffelijk. Ook hebben ze aardig personeel.
De kamer waar we verbleven was schoon, gezellig en op de een of andere manier betaalbaar.
Hoewel dit hotel een beetje klein is, waren ze in staat om de ruimte en de netheid van de omgeving te maximaliseren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamers zijn niet geluiddicht. Geluid in de omliggende kamers weerkaatst in uw kamer. Als u een goede nachtrust wilt, is dit niet de juiste plek. Ik belde de receptie twee keer, maar de klantenservice kon de bezorgdheid niet aan en er werd geen oplossing aangeboden. Ik kom niet terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven 2 nachten in dit hotel in een familiekamer. ( 2 volwassenen en 2 kinderen) .

Ik heb gekozen voor dit hotel door het lezen van de goede recensies op tripadvisor en omdat ik liever mijn geld in dit soort hotel dan ketens als rode planeet die in dezelfde prijscategorie.

De prijs van de familiekamer voor één nacht is 2290 pesos maar we kregen een aanbieding voor 2 nachten en betaalde 3890 pesos voor de 2 nachten met 2 drankjes en één popcorn gratis.

Hier zijn de goede punten van dit hotel.

Goede locatie in de buurt Makati plein met tal van 24 uur restaurants.
Een charmant hotel met een mooi restaurant (we hebben er niet gegeten)
de familie kamers zijn zeer netjes en schoon. Er is een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed.
De kamers zijn goed uitgerust en de bedden zijn vrij comfortabel met veel kussens.
De kamers hebben geen raam, maar glazen blok. Dus de kamer is een beetje donker, maar je kan het geluid van buitenaf.
De airconditioning is zeer goed en heeft geen lawaai.
Dus we kunnen spenderen een goede nachtrust.
De badkamer is erg schoon, de douche is erg goed en er zijn zeep en shampoo beschikbaar.
DVD-speler in de kamer en een LCD-scherm met USB. Leuk om te kijken naar je eigen films.

De slechte punten van dit hotel.

INTERNET ! ! ! ! ! ! ! Geen internet in Makati Manila ! ! ! Ongelooflijk maar waar
ik had gelezen op een post dat het hotel aangeboden voor 170 pesos om internet in de kamer, maar ze niet deze service aanbieden.
Aan de andere kant is opgegeven op de website dat men kan gebruik maken van internet in het restaurant en de lobby, maar dit is niet het geval.
Inderdaad, tijdens mijn verblijf ik absoluut niet kon verbinden en geloof me ik besteed veel tijd proberen.
Zoals elke reiziger, moest ik een minimum van internet naar Skype mijn familie, mijn e-mails controleren en vooral te boek mijn air tickets.
Het hotel biedt een oplossing voor haar klanten een pocket Wifi prepaid of postpaid account dat zeker niet werkte. Het personeel liet mij voor meer dan 2 uur tevergeefs te verbinden. Dus ik ging naar het gastvrouw aan de balie te vertellen moest ik internet voor het boeken van mijn vliegtuig tickets. Zij antwoordde dat zij gaat bellen met de manager te repareren mijn probleem. Maar ik wacht nog steeds op! ! Hij niet bewegen en niet gereageerd op mijn verzoek.
Dus ik moest een internetcafe vinden voor het boeken van mijn tickets.
De volgende ochtend probeerde ik een nieuwe tijd voor mijn Web Online inchecken, maar nog steeds niet kon verbinden.
Ik ging naar de gastvrouw bij de receptie te vragen haar om te zorgen dat mijn web check-in, maar zelfs met de computer van de receptie ze niet kon verbinden, wetende dat het hotel gebruikt een andere pocket wifi niet toegankelijk voor de gasten van het hotel.
Ik was echt teleurgesteld door het gebrek aan service die mij verspilde veel tijd.

Tot slot, weet dat je vindt zelfs jezelf een taxi wanneer u wenst om het hotel te verlaten.
Ik moet kracht bij de receptie en ze stuurden iemand om ons een taxi naar de luchthaven.

Tot slot een zeer mooi hotel maar geen service. Let Manager geen behoefte aan uw 2 drankjes en popcorn gratis maar bieden aan uw gasten een echte Internet.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ging naar St. Illians voor mijn eerste nacht en vervolgens overgebracht naar Franchise één sinds ik had vooraf te reserveren. Bleef er voor 5 nachten in kamer 5070.

De kamer was schoon - een goede verbetering van de laatste keer dat ik checkte in. Ik ben een terugkerende gast en ik heb meerdere keren in dit hotel verbleven in de afgelopen jaren telkens als ik reisde naar Manilla.

Mijn eerste nacht in dit hotel was zo stressvol. Kon niet slapen omdat de airco was niet waardoor de kamertemperatuur op een comfortabel niveau. Voor een persoon die is werk in een zeer warme omgeving, ik heb hoge tolerantie voor warmte. Maar het verblijf in kamer 5070 was erg ongemakkelijk. Ik kon gewoon niet slapen die nacht vanwege de kamer was zo warm. En dat is niet waar ik voor betaald had. We hebben in deze kamer voordat, merkte ik dat ze veranderden de airco-unit op een merk. De ene vóór was waarschijnlijk een paar goedkope Chinese merk. Toch, ik klaagde bij de receptie en een personeel kwam op de airco en waardevastheid van de controles, maar nog steeds niet zou de kamer af te koelen. Ze boden me te laten verblijven in één van de vacatures kamers alleen voor de nacht en verzekerde mij dat ze je fix de airco de volgende dag.

De 2e dag. Na uitgaan voor de dag en terug naar het hotel in de avond, ik was het personeel bij de receptie verteld dat ze al hebben vastgesteld de airco in mijn kamer. Ik ging naar mijn kamer en na bijna een uur van de airco aan te zetten, het was nog steeds hetzelfde probleem. Niet een beetje een verbetering van de avond tevoren. Ik ging naar de receptie om kennis te geven van de medewerkers die de airco was niet opgelost. Ik eiste te spreken met de supervisor als de receptie is zo incompetent te hanteren mijn situatie. Ze belde haar begeleider op de telefoon maar de supervisor zou niet spreken voor mij. Ik vertelde het personeel dat ik zou willen overbrengen naar een andere kamer. Na overleg met haar supervisor, die trouwens nog steeds niet wilt praten met mij, liet me weten dat ze kunnen niet overdragen mij omdat de vacante kamer al betaald door de gast die wil checken in de volgende dag. Wat een teleurstellend antwoord! Ik heb al volledig betaald fir mijn kamer ook voor mijn 5 nachten van verblijf. En ik krijg een vreselijke kamer en een zeer onprofessionele manier van afhandeling mijn probleem. Ik heb zelfs nog eens herhaald dat ze misschien kan schakelen mijn kamer aan de gasten die nog steeds niet in te checken. Ik vertelde hen dat als ze je niet doorverbinden me naar een andere kamer, dan kun je misschien kunnen ze overstappen me naar hun St. Illians hotel. Ik kreeg te horen dat blah blah... geld niet gerestitueerd... blah blah.. Gezien Franchise één en St Illians zijn hetzelfde bedrijf en op slechts een steenworp afstand van elkaar, ze kon net verhuisde me daar.

Om te zorgen dat mijn verhaal kort te maken, ik belandden in dezelfde vreselijke kamer zeer teleurgesteld. Gelukkig was ik het grootste deel van de tijd en ga gewoon terug in de nacht met pensioen ... nadat ik uitgecheckt, ik zwoer nooit naar hier weer komen. Klantenservice slechter elke keer ik terug gaan. Als de trends is consistent, de volgende keer zal de ergste.

Als u meer tijd doorbrengen in de hotelkamer en je wilt wat comfort, blijf weg van dit hotel.

P.S. een paar jaar geleden, 2 verpakkingen van Macademias (Moeder Aarde merk) ontbraken in mijn kamer en gemeld bij de receptie over. Medewerkers gingen binnen de kamers toen de gasten weg waren denk ik ook al hebt u niet gevraagd voor een kamer maken. Na dat incident, ik zorg altijd om mijn spullen binnen mijn bagage en vergrendeld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is onze eerste keus voor betaalbare staycations, weg van de alledaagse lawaai bij onze Makati home. Het personeel is beleefd en vriendelijk, zelfs in de vroege uurtjes van de ochtend. Er is geen lift, dus bereid je voor sommige cardio als uw kamer op de 3e verdieping of hoger. Eten smaakt geweldig en goed waar voor je geld, niet restaurant kwaliteit, maar het is nog steeds bevredigend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2015Reistype: Reisde met familie
Kamertip: 2nd floor rooms are easier on the knees
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige