Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Lux Hotel

Kamer/suite (12)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... wat we echt zijn erin geslaagd om bij aankomst. Eenvoudige kamer maar schoon, sovietic stijl maar goede waarde voor de prijs...
Language Weaver
... We hadden alles wat we nodig hadden: een ruime en zonnige kamer (No. 206), een grote koelkast, groot tv-scherm, gratis wifi...
Language Weaver
Onze kamer was smerig, tapijten waren smerig, lakens vies.geen warm water. We vroegen de eigenaar en hij zei warm water zal bij...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Bureau
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Wifi
Gratis toiletartikelen
Wekservice/wekker

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We boekten het online en fotoes leek erger dan wat we echt zijn erin geslaagd om bij aankomst. Eenvoudige kamer maar schoon, sovietic stijl maar goede waarde voor de prijs die u betaalt. Lekker ontbijt, behulpzaam beheerder. Een negatieve kant was koud water, dus het was erg verfrissend douches : )
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kwamen zonder boeking op mei 21st, op zoek naar een plek met eigen parkeergelegenheid. Ons plan was om te verblijven voor twee nachten en we eindigden verblijven tien! We hadden alles wat we nodig hadden: een ruime en zonnige kamer (No. 206), een grote koelkast, groot tv-scherm, gratis wifi en een schone badkamer met een warme douche. De eigenaar en het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam.De nachten waren rustig (tenzij andere gasten smeet hun deuren) en het ontbijt was prima, maar 8 uur was een beetje laat voor ons vroege vogels. Wij denken dat je niet kunt krijgen wat beter voor de prijs in Samarkand.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onze kamer was smerig, tapijten waren smerig, lakens vies.geen warm water. We vroegen de eigenaar en hij zei warm water zal bij 8pm. We wachtten tot 8 maar geen warm water, daarna zei hij 10pm. Dat is geen plek om een hotel te runnen. Wij hebben geboekt voor 3 nachten maar verhuisde de volgende dag naar de ideale hotel aan de overkant van de weg die is zo veel beter. Een Japanse dame ook verhuisden de volgende dag.
Bernard
Australië
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: I won't recommend this hotel to anyone.
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het Lux hotel is een van de ergste waar ik ooit heb verbleven! Het Bell boy op de receptie de betaling voor ons verblijf ofwel in dollars of in Oezbeekse wilden komen som maar met een niet-officiële ( zwarte markt) wisselkoers, die twee keer meer dan officiële ( 4,500 1World bevinden zich op 2600 ). Toen we hem vertelden dat lokale munteenheid som en zwarte betekent markt uitwisseling niets, de jongen gevraagd hem te tonen een officieel document van de bank, waar we geld veranderd. Natuurlijk hebben we niet het en gooiden op afstand lange tijd geleden. Na een lange discussie stemde we betalen voor de kamer in som maar met wisselkoers 3,200 een pond in plaats van 2600 als het was in de oevers. Tot het einde van ons verblijf zagen de man aan als we hem iets verschuldigd. We hebben opnieuw meetrainen een fles wijn die een Vervaldatum zeer dicht bij de dag was toen we aankwamen kregen. We maakten een sip en keerden deze fles terug naar de man. Het heeft geen zin te beschrijven de badkamer, net bekijk de foto's. Het toilet was vies en kapot, tegels waren vallen en loste met een whisky rompslomp! Ik neem aan dat de jongen gaf ons de ergste kamer in het hotel! Er was geen warm water en we vroegen hem het uit te checken. Niets heeft tot het einde van ons verblijf vervangen. Aan het einde vroegen wij de kerel ons te wekken bij 2,45 ons omdat we hadden een trein bij 3,30 . Hij heeft niet gedaan sinds zelf lag te slapen. Hij was altijd zelfs tijdens de dag slapen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde met vrienden
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.