Ik verbleef met een werk collega voor 4 nachten vorige week op zakenreis, we bleven 3 nachten en checkten om later realiseren ons werk verplicht ons om nog een nacht te blijven dus gingen we terug naar het hotel later die dag naar re - check in. Er was beschikbaarheid maar niet voor de kamer die we hadden al verbleven. We werden geïnformeerd was de kamer kleiner die we hebben aangenomen. Het raam van de kamer leiden direct op een terras in de tuin dus ik vroeg over geluidsniveaus zoals we hadden een goede nachtrust voor een vroege start voor werk de volgende ochtend. We waren adviseert de terras was gesloten om 11 uur dus we waren gegarandeerd zou er geen lawaai. Later die avond gingen we naar bed, er waren mensen buiten zitten praten. We moe slapen, de kamer was erg warm, dus ik probeerde te draaien op de AC, het werkte niet dus ik belde de receptie en ze zeiden dat ze zouden 'op " . Wanneer de airco kwam op, zoals de kamer was klein, de ventilator blies koude lucht direct op mijn bed en mijn gezicht die gevaarlijk was. Ik zei ook de constante chat vanaf het terras zodat ze adviseerde ze zou sluiten het terras. Het bleef tot 02 . 00 dus ik belde de receptie weer, eindelijk de gasten lieten het terras bij 02 . 20 . Later heb ik uitgeschakeld de airco maar toen de kamer te warm toen ik probeerde opnieuw wilt inschakelen, het werkte niet. Opnieuw had ik de receptie te bellen om het aan te zetten. Dit bleef de volgende ochtend dat was erg vervelend en niet bevredigend omdat het 37 ' temp. Ik moest bellen 5 keer net de airco aan te zetten.
Het hotel is gemiddeld, decor is ouderwets, maar zeer schoon en tot op de laatste avond waren we blij met ons verblijf, voornamelijk omdat het is centraal gelegen en een geschikte locatie voor onze zakelijke bijeenkomsten en het personeel was erg vriendelijk.
Op check out heb aangesneden kwesties van de avond voordien, onder vermelding ik had niet geslapen tot 3 uur vanwege het geluid & AC. De receptie vertelde me dat hij niets kon doen. Ik vertelde hen, als er een probleem was met de kamer mag niet worden verkocht of gast moet worden geadviseerd van de op - gaan lawaai en de ac probleem.
Als de receptioniste was niet erg behulpzaam en geïnteresseerd. Ik vroeg om de manager te worden geïnformeerd dat hij de manager was. Kortom, er werd mij verteld dat er niets gedaan kon worden. . . Full Stop. Na een verhitte conversatie, zei de manager was er niets mis met de airco en mijn klacht was alleen om een korting. Ik was woedend, boos en echt moe en geschokt met zijn klantenservice.
Tot slot wil ik overhandigd mijn visa card om te betalen want we hadden een bijeenkomst te bereiken, gevoel moeilijk gedaan door en slecht behandeld. Na dit te vermelden ik zou vestigen op deze situatie hier en zou niet terugkeren naar het hotel, maakte hij een kleine korting met een boze houding.
Ik zou niet terugkeren naar de centrale hotel omdat er vele andere hotels om uit te kiezen in de Bursa gebied. Mijn voornaamste klacht is de Kamer 111 is niet geschikt voor verhuur, tenzij u bewust wordt gemaakt van de problemen en de behandeling door de manager was verschrikkelijk. Hij was onprofessioneel, ongeïnteresseerd en mist en klantenservice.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.