Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Brown House Hotel

Kamer/suite (56)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 41
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 41
US$ 29
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 12
Trip.com
Booking.comUS$ 41
Orbitz.comUS$ 41
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Eerste keer heb ik met boeken. com en vooraf betaald om de kamer aangezien er slechts 2 kamers. Je kunt soms vooraf betalen...
Language Weaver
... de bruine House Hotel. Weer geboekt via Agoda en kreeg een kamer aan zwembad (# 103 ) deze keer. Net als voorheen, de...
Language Weaver
... slechte start als internet was niet werkt in onze eerste kamer. Het signaal was niet sterk genoeg. We zaten op de derde...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Badjassen
Verduisterende gordijnen
Haardroger
Wasservice
Inloopdouche
Telefoon
Koelkast in kamer
Alle kamervoorzieningen bekijken (31)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Im echt geïrriteerd over dit hotel. Ik hou van de kamers, de wi fi is geweldig, het ontbijt is goed, ze hebben een geweldig zwembad maar één of twee van de receptiemedewerkers zijn zo onbeschoft het heeft gedood zowel van mijn 2 blijft hier.

Eerste keer heb ik met boeken. com en vooraf betaald om de kamer aangezien er slechts 2 kamers. Je kunt soms vooraf betalen met boeken. com. Bij het inchecken vertelden ze me dat ik er nooit eerder betaalde nog niet. Ik vroeg hen om te controleren en dit onbeschoft vrouw aan de receptie zei " ik niet hoeft te controleren, boeken. com is altijd betalen bij aankomst " . Ik legde uit dat dat niet altijd het geval en als ze haar controles zullen zien die ik heb betaald maar het waren aan dovemansoren gericht. Het was laat, ze zou luisteren, dus ik moest contant betalen uitzoeken ik zou beter geluk hebben met een manager de volgende dag.

De volgende dag, ondanks toonen de PDF email van boeking. com resultaat ik had volledig betaald en zelfs aanmelden bij mijn op - lijn bankwezen en toonen het exacte bedrag voor de hotelkamer ten laste van mijn pinpas ze zou hebben en hij drong de pinpas was een vergunning om de reservering te garanderen en geen geld opgewaardeerd liet mijn account. Ik belde mijn bank in Amerika, de telefoon op luidspreker en kreeg via iemand aan die bevestigde de geld hadden mijn account en had volledig is betaald. Dit nog steeds niet genoeg! Het duurde tot de allerlaatste dag om mijn geld terug nadat ze belden boeking. com die ik vroeg hen te doen in de eerste plaats!

Het tweede verblijf - we moesten veranderen op dag drie. Als wij het moeten veranderen ik zei, kunnen wij je een hoge verdieping met uitzicht? Geen probleem zei ze, we zullen je swap over tomorow. De volgende dag gingen we en kwam terug om 3 . 15 00 om te horen dat onze kamer nog niet klaar was en we zouden moeten wachten 30 minuten. Wat voor soort hotel je dwingt om in te checken op bijna 4 uur omdat uw kamer niet klaar? Er was geen " sorry, geen idee waarom dit is gebeurd maar ze niet achterom de kamer schoongemaakt maar, wacht 30 minuten, kon ik krijg je koffie " niets dergelijks, net een onbeschoft " rome is niet klaar voor 30 minuten " . Ik was blij en vroegen om een andere kamer maar elke keer als ik vroeg de vrouw twijfelden hier mij. Ik was letterlijk schreeuwen Excuseer me bij één punt, maar zij bleef mij negeren.

Dit is een mooi hotel maar krijg je niet zo authentiek 'Thaise glimlach ervaring' hier niet met één of twee onbeschoft personeel zoals dat die weigeren te luisteren naar er klanten en verkwist te gemakkelijk taken.

Ik zou zeggen dat de rest van het personeel van de receptie is prachtig, zeer beleefd en lief. Er zijn één of twee echte draken hier hoor en ze verpestte mijn verblijf! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Plannen bracht ons terug naar Udon Thani, dus boekten we een ander verblijf in de bruine House Hotel. Weer geboekt via Agoda en kreeg een kamer aan zwembad (# 103 ) deze keer.

Net als voorheen, de kamer was schoon en mooi ingericht. Ik sliep zo comfortabel op deze reis als de vorige. Dagelijkse schoonmaak was grondig en snel.

Alleen gegeten in het restaurant voor het ontbijtbuffet op de twee ochtenden. Vermijd de eieren op het buffet - ze kan niet lijken te krijgen een goede balans van hitte te houden voor lang. Na het buffet coupon Bestel een vers gekookt ei/omelet en ze zullen leveren om uw tafel.

Alle medewerkers rond het pand zijn erg vriendelijk. Voldoende parkeergelegenheid tijdens dit laatste verblijf. Het zwembad was warmer dit bezoek vanwege wat direct zonlicht op het voor een deel van de dag. Wees voorzichtig van het houten dek ruimte naast het zwembad - het wordt erg warm en glad.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met vrienden
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We boekten dit hotel via een vakantiebeurs vorig jaar dus we kregen een geweldige deal.
Maar eenmaal aangekomen was het een slechte start als internet was niet werkt in onze eerste kamer. Het signaal was niet sterk genoeg. We zaten op de derde verdieping in 321 . Dus na veel fusing met receptie, vroegen we om van kamer te veranderen. Vervolgens was er schimmel op de muren in onze tweede kamer. Belde de meid over en vroeg om ervoor te zorgen dat het was inderdaad schimmel, en ze was heel eerlijk in bevestiging daarvan. Zo veranderde kamers verblijven. Tenslotte, mijn derde keer was de charme. Ik denk dat het personeel wist hoe boos en geïrriteerd was ik dus ze gaf ons de hoekkamer. Dat was inderdaad een grote bonus voor een positieve beoordeling.

Al het personeel was behulpzaam bij het regelen van vroege check-in, gratis, evenals de meervoudige kamer verandert. Ik waardeerde dat service zeer veel. Het hotel is nieuw, met een groot zwembad, grote tuin, prachtig uitzicht op het meer en een gastvrije service. Medewerkers zijn super aardig en gastvrij.

Ontbijt is geweldig met veel Thaise selectie. Vele lokale variëteiten. Hoewel het internet in de kamers zijn niet zo stabiel en niet snel werkte de meeste tijd. Sommige problemen met inloggen met nieuwe logins en wachtwoorden alledaagse zoals het verloopt.

Er is niets rond het hotel, behalve één handige supermarkt aan de overkant. Ze verkopen ook vis ballen en ballen varkensvlees. Best naar uw eigen vervoer. We kregen gratis shuttlebus van het hotel en het was niet slecht. Ze hebben een gratis schema hoewel zeer beperkt. Als iemand op zoek is naar Huur een tuk tuk driver voor de reis dan beveel ik Mr. Dum 089 - 422 - 9456 ontdekten we hem op onze laatste dag en hij was geweldig! Helemaal aan te raden.

Het hotel ligt op ongeveer 7 minuten rijden van UD stad, en Mille plaats. Veel keuze aan eten en grote avondmarkt, maar niet op loopafstand. Het is ook minder dan 10 minuten van Central Plaza. Kortom, het hotel was erg goed en waarschijnlijk een van de beste in Udon Thani met de hoogste waardering.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel is erg nieuw. De kamer was groot en had een mooi balkon met uitzicht op de omgeving. Receptie was zeer goed, het personeel uitstekend. Het hotel biedt een tuk tuk naar Central Plaza / UD markt etc etc. Ook uitstekend - zwembad, uitzicht, bed, air - conditioning, douche, personeel, sfeer
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde alleen
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Verblijf voor 1 nacht. Zeer goed schoon, grote kamer.
Het heeft leeg refregerator, TV, airconditioning, balkon, zeer moderne douche met voldoende warm water, goede waterdruk, schone badkamer (geen molt) , badjas, pantoffels. . .
Enorm kingsize - bed.
Goede stabel overal WiFi (ook balkon)
net het ontbijt nogal klein buffet (gemaakt voor Thaise) , koud gebakken ei, geen beacon, geen honing, . . .
Maar de badest punt zijn de mensen bij de receptie, ingang.
Als ik moest mijn bagage door diverse trappen, er was geen hulp van hotel.
Receptioniste niet vriendelijk, niet welkom ons, niet vertelde ons de weg naar lift, geen informatie over ontbijt, restaurant, zwembad (op welk moment we het kunnen gebruiken) , niet zeggen good bye, bedankt voor verblijf en . . . .
Voor mij de eerste indruk (receptionist) zijn zeer belangrijk. Als dit kan ik zeggen, ik ga niet terug, zelfs alle anderen zijn zeer goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.