Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sira Grande Hotel & Spa

Kamer/suite (103)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
US$ 137
US$ 111
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 26
Orbitz.com
US$ 137
US$ 111
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 26
Hotels.com
Booking.com
Nustay.comUS$ 137
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... om te horen dat het hotel volgeboekt was en dat we geen kamer hadden. Toen ik dit vroeg, draaiden ze zich om en zeiden...
Google
... vriendelijk voor sommigen van hen. Als je iemand naar je kamer brengt, brengen ze elke keer 800 bahts extra in rekening!...
Google
... 800 bahts in rekening elke keer dat je iemand naar je kamer brengt, ook al heb je voor een kamer voor 2 betaald. Zal...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Privébalkon
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb dit hotel weken geleden geboekt voor mijn vriend en ik reisde eerst naar Thailand. We kwamen aan bij het hotel, toonden onze boekingsbevestiging om te horen dat het hotel volgeboekt was en dat we geen kamer hadden. Toen ik dit vroeg, draaiden ze zich om en zeiden dat we vanwege werkzaamheden aan het hotel moesten worden verplaatst. Bij het kijken naar de balie was er een bord dat zei dat er werkzaamheden werden uitgevoerd en verontschuldigt zich aan de gasten voor geluidsoverlast, wat betekent dat ze wisten dat er werkzaamheden werden uitgevoerd voordat we aankwamen. We hebben niet één keer een e-mail ontvangen om ons te waarschuwen dat we hotels zouden verhuizen waarvan we verwachtten dat we er blij mee zouden zijn. Ik vroeg om ervoor te zorgen dat we in hetzelfde sterrenhotel waren als waar we voor een 4-sterren hadden betaald, we kregen verschillende keren ja te horen, maar toen ik het hotel onderzocht, verbleven we erin, was het in feite een 3-sterrenhotel. Teleurgesteld in het hotel is een understatement, ze wisten duidelijk dat er gewerkt werd en dat we geen kamer hadden, maar deden geen poging om met ons te communiceren om ons dat te laten weten. Als u van tevoren weet dat iemand die heeft betaald om in uw hotel te verblijven, daar niet echt zal verblijven, vertel het hem! !
Ik zal zeggen dat het personeel daar vriendelijk en aardig is en het zwembad is goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Receptiepersoneel is niet vriendelijk voor sommigen van hen.

Als je iemand naar je kamer brengt, brengen ze elke keer 800 bahts extra in rekening!
Zelfs als u een kamer voor 2 personen heeft geboekt. Trek veel tijd uit.

Het is net alsof je een extra kamer moet betalen omdat je iemand naar je kamer brengt waar je al een kamer hebt betaald voor 2 personen.

De receptie zegt dat er geen manager is om hierover te praten. Of hij verstopt zich gewoon en ze nemen gewoon extra geld elke keer dat je iemand meeneemt.

Muziek op het dak is te luid maar dit het personeel hier is erg vriendelijk.

Ga gewoon naar de volgende bij patong hotel. Beter en gastvrij hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goede locatie. Mooi dak.

Maar ze brengen 800 bahts in rekening elke keer dat je iemand naar je kamer brengt, ook al heb je voor een kamer voor 2 betaald.

Zal volgende keer bij patong hotel gaan naast de volgende keer. Ze hebben ook een dak.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wifi is te traag.

Mooi dakterras maar muziek te luid.

Sommige personeelsleden aardig wat niet bij de receptie.
Ze probeerden te laat in rekening te brengen.

Ze vragen telkens om geld als je iemand naar je kamer brengt, zelfs als je een kamer voor 2 hebt betaald.
Manager is nooit beschikbaar als we hem vragen om hem te zien.

Ik zal de volgende keer naast de deur gaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Goed hotel, eersteklas locatie, redelijke prijs, schone lakens, schoon toilet, beter kamer zonder ontbijt meenemen, sightseeing en rondleiding door de stad van de reisbalie van het hotel met 60% korting op mrp boeken. Hotel boeken betere prijs online.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige