Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Leonardo Club Hotel Tiberias

Kamer/suite (137)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
eDreams
Otel.com
Booking.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hotel bier en wijn inbegrepen, kamers schoon onze kamer hand balkon met uitzicht op de oceaan erg leuk....
Google
... andere koppels, dus vertrekken was niet echt een optie,  De kamer en het geheel van het hotel deed me denken aan een heel oud...
Google
We kregen een kamer met een vreselijke sigarettengeur, in plaats van een verontschuldiging en ter vervanging van de kamer,...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Bureau
Wasservice
Telefoon
Sofa
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Zeer drukke plek, geweldige locatie all-inclusive hotel bier en wijn inbegrepen, kamers schoon onze kamer hand balkon met uitzicht op de oceaan erg leuk. Animatieshow 's nachts was leuk om naar te kijken, je kunt er op uit gaan en naar enkele winkelplaatsen wandelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Voordelen: niet zeker of ik die heb gevonden
Nadelen: kamers waren oud, gedateerd, niet erg schoon en gewoon triest. Triest genoeg wilde ik hier niet één dag blijven. Maar we waren hier met 5 andere koppels, dus vertrekken was niet echt een optie,
 De kamer en het geheel van het hotel deed me denken aan een heel oud cruiseschip.
Kamer was warm! Ik gok dat de airconditioning voor het seizoen was uitgeschakeld. Ik vroeg om naar een kamer aan de andere kant van de gang te gaan, zodat ik tenminste niet de zon de hele dag in mijn kamer kon laten schijnen, waardoor de hitte erger zou worden. Mij werd geweigerd en in plaats daarvan werd verteld dat ze naar mijn ac zouden kijken. . . .
eten: als je van goedkope buffetten met veel eten houdt, heb je geluk. Als je goede kwaliteit wilt, lekker smakelijk eten. . . . eet hier niet. We aten er alleen voor ontbijt, hoewel het alles inclusief is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kregen een kamer met een vreselijke sigarettengeur, in plaats van een verontschuldiging en ter vervanging van de kamer, probeerde de ploegendienst onze klacht te verminderen.
Tijdens de lunch was het eten op zijn best middelmatig, en het vegetarische eten was walgelijk.
Later was er een overstroming in de kamer en opnieuw, in plaats van ons blij te maken was het eerste antwoord: "Er is niets te doen".
natuurlijk dat nadat we met een wet hebben gezaaid, ze ons naar een andere kamer op de 8e verdieping hebben verplaatst, terwijl we vanwege de jongen naar de eerste verdieping vroegen.
De bar was smerig met kakkerlakken die erop reizen.

We hebben geprobeerd een klantenservice te bereiken en elke persoon die we hebben bereikt, heeft alleen onze klachten verminderd alsof ze niets waren. ze probeerden het niet te begrijpen en de antwoorden waren automatisch.

Dus reserveer geen hotel dat uw vakantie slecht zal maken.
Reserveer geen hotel dat niet bereid is zichzelf te verbeteren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: Don't go there
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben een ervaren reisleider. Wat betreft het Leonardo Club Hotel, ik zou niet bereid zijn om nog een rondleiding te leiden als het hier weer verblijven vereist. Ik ben gisteren terug uit Israël. Het personeel was ongelooflijk onbehulpzaam - ik overdrijf niet. We waren geen grote groep en toen we aankwamen, leken er zoveel mensen in de foyer te zijn - het leek serieus op een druk vliegveld. Vanwege het ontwerp van het gebouw met een grote, echoënde, centrale lobby, was het geluidsniveau ongelooflijk, met groepen mensen die duwden en duwden om in liften te komen die nog eeuwen duurden. Er leken honderden mensen te eten en te ontbijten, met het lawaai zo hard dat het moeilijk was om te spreken zonder te schreeuwen. Het was een chaos die kopjes of bestek probeerde te vinden - verschillende bestekartikelen bevonden zich in verschillende delen van de eetzalen - kopjes leken van locatie te veranderen op verschillende dagen. Sommige groepen hadden zitplaatsen duidelijk gemarkeerd als die van hen met borden op de tafels die hen gereserveerd hadden, maar we hadden geen idee waar we moesten zitten. Toen we aankwamen, hadden mijn vrouw en ik een halve fles wijn in onze kamer met een brief die ons verwelkomde en zei dat ze een gratis fles mineraalwater zouden geven aan elk van onze groep bij vertrek. Maar toen we de laatste ochtend in het hotel werden uitgesteld, nadat ik had uitgecheckt, vroeg ik het personeel bij de receptie of mijn groep de gratis fles kon krijgen zoals beloofd, een uur later kwam een medewerker met verzegelde verpakkingen met flessen water en gedumpt ze op onze tafel bij de receptie met heel weinig gratie of hoffelijkheid. Maar het ergste van alles is het lawaai van het avondentertainment. Ik nam een video (paar seconden) video van een dergelijke typische avond - en het volume van lawaai was het volume dat we het konden horen in onze kamer op de 4e verdieping met uitzicht op de lobby. Niet de hele groep had dit omdat sommigen in kamers vlak bij de hoofdlobby in een kleine gang waren. Maar degenen zoals wij, vlak bij de hoofdlobby, zelfs op de 4e verdieping, konden niet rusten tot na 23.00 uur toen het entertainment stopte. Toen mijn vrouw de receptie belde tijdens het lawaai en klaagde, kreeg ze te horen: "Wat kan ik doen - dit is het concept van het hotel. "En natuurlijk had ze helemaal gelijk - het is een" clubhotel ", met all-inclusive entertainment, drankjes, enz. Het was gewoon het verkeerde hotel om ons als reisgezelschap te plaatsen. Ik zou niet bereid zijn om nog een rondleiding te leiden als ik in de Leonardo Club of een vergelijkbaar hotel moet verblijven. Als u een rustige en rustgevende avond wilt, kan ik u aanraden in het Ron Beach Hotel te verblijven. Maar het Ma’agan Kibbutz Resort is veruit de beste. Voor mij en mijn vrouw en onze groep was het een heel, heel slechte ervaring, niet te herhalen. We waren bezorgd over wat we op TripAdvisor hadden gelezen voordat we gingen, maar we hoopten op het beste. Maar helaas zijn die slechte beoordelingen dat de Leonardo Club een chaotisch en lawaaierig hotel is, in feite absoluut correct.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019
Kamertip: Don't have a room overlooking the central lobby - you will regret it.
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Een all-inclusive hotel, met een zeer vriendelijke en meegaand personeel. Grote, schone, rookvrije kamer, met alle voorzieningen: wifi, flatscreen - tv, airconditioning, bad met douche en bad, mini - koelkast en kluisje op de kamer.
Het eten was gevarieerd, heerlijk en overvloedig. Koffie, frisdranken, bier, wijn enz. . beschikbaar zowel in de lobby als aan het zwembad. Waterslides en ijslollys voor de kinderen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige