Verbleef hier voor een totaal van 2 nachten aan het begin en einde van mijn tijd in Indonesië, als onderdeel van een wetenschappelijke reis vanuit het VK. We werden opgehaald door hotelpersoneel van de luchthaven, iets wat ze voor je kunnen regelen. Het hotel had een vriendelijke sfeer en gastvrij personeel. Er is een groot functiegebied dat plaats biedt aan meer dan 1 000 mensen, maar het personeel is niet bijzonder blij als u er vanaf het hotel loopt. De kamer was relatief schoon, maar de badkamer ontbrak een douchegordijn bij het eerste verblijf. Er was geen koelkast in de kamer, iets wat je zou verwachten van een 3 -sterrenhotel in Europa, maar gratis mineraalwater was aanwezig. De bedden waren redelijk comfortabel, maar moeilijk te merken na meer dan 30 uur wakker te zijn geweest. Het personeel van de receptie sprak goed Engels en hielp ons bij vele gelegenheden, maar het andere personeel was niet zo vloeiend, wat betekent dat veel mensen in de groep etenbestellingen verkeerd hadden genomen. In de loop van twee diners en een lunch, kregen we waarschijnlijk 5 extra borden willekeurig eten dat niet goed was - meestal chips. Het eten was over het algemeen goed, maar de biefstuk was aan de droge kant, en waar voor je geld was niet geweldig. De uitzichten op de kamer waren erg mooi en de airconditioning voldoende, er was heel weinig lawaai 's nachts. Ze hebben 's avonds karaoke, dat leek gewoon een arme man te zijn die zijn hart zong. . . met twijfelachtig talent. Ontbijt was erg goed, serveert een breed scala aan westerse en lokale gerechten minus het spek. De sappen waren enigszins vreemd, een mengsel van puur sap, concentraat en water. Het liftsysteem werkte op een heel vreemde manier, sloeg vloeren willekeurig over en was over het algemeen inefficiënt. Het zwembad was een leuke toevoeging, relatief schoon en verfrissend. Drankjes werden geserveerd met plastic rietjes ondanks dat er overal banners waren die zeiden dat het bedrijf tegen was, maar na één e-mail, een dag later, waren er geen rietjes meer, wat de uitstekende service onderstreepte. Maar er was een stuk papier met details over het loon van het keukenpersoneel in het gastenboek in een van onze kamers; ze waren niet bijzonder hoog. De faciliteiten van de locatie zagen er erg goed uit en overtreffen mogelijk alles in het VK, vooral voor een 3-sterrenhotel. Waarschijnlijk een leuke plek om te trouwen. Kortom, een leuke plek om te verblijven met vriendelijk personeel dat gewoon wat training / taalvaardigheden mist, ik zou hier graag weer verblijven, maar in een opgewaardeerde kamer. Bedankt voor het hebben van mij en mijn groep!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.