Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Nagoya One Hotel

Kamer/suite (11)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... De kamers zijn oud met vuile lakens. Geen koelkast in de kamer. De kraan in de wastafel is geruïneerd. Ik moet houden ze...
Language Weaver
Ik boekte een 2 dagen 1 nacht reis met een rondleiding groep voor mijn gezin bestaande uit 22 personen waaronder ikzelf. In eerste...
Language Weaver
... van het pakket, dus we gewoon om te proberen. besloten De kamer was niet goed ( zelfs als je alle beschikbare lights...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Bureau
Haardroger
Wasservice
Internet
Strijkijzer
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben echt teleurgesteld. De kamers zijn oud met vuile lakens. Geen koelkast in de kamer. De kraan in de wastafel is geruïneerd. Ik moet houden ze anders wordt het water worden over. Het enige goede faciliteit beschikbaar is de bus naar Nagoya.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2015
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte een 2 dagen 1 nacht reis met een rondleiding groep voor mijn gezin bestaande uit 22 personen waaronder ikzelf. In eerste instantie, ik dacht dat het hotel zal heel vervallen en vies. Echter, bleek veel beter dan wat ik had verwacht. De kamers zijn relatief schoon en het meubilair zijn vrij nieuw. De familiekamer was zo groot dat ik denk dat dat meer dan 3 personen ( oorspronkelijke). Hoewel de wi-fi instabiel in bepaalde kamers was het nog steeds toegestaan ons naar bekijk video's huren. De televisie heeft een breed scala aan kanalen, variërend van cartoon netwerk op KBS Wereld. Het hotel biedt een gratis pendeldienst naar het dichtstbijzijnde winkelcentrum van dinsdag tot zondag. Het winkelcentrum is zeker een must om te gaan. Er zijn veel winkels die goedkope goederen verkopen! Het was zeker een aangenaam verblijf in het hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2014Reistype: Reisde met familie
Kamertip: For people travelling with family, the family room will definitely be the best choice.
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb naar Batam al meerdere malen geweest, maar dit was het slechtste hotel waar ik verbleef in've. Het was onderdeel van het pakket, dus we gewoon om te proberen. besloten
De kamer was niet goed ( zelfs als je alle beschikbare lights geopend) verlicht en we hadden niet eens een raam. Zo is het niet raadzaam voor mensen die claustrofobisch gemakkelijk. Geen toiletartikelen afgezien van een klein stuk zeep. Er was geen waterkoker voor warm water te .. dus we verzoeken voor het zogenaamde .. het kwam na 40 minuten of zo.
Locatie is niet goed. Niet op loopafstand van de winkelcentra of de veerboot terminal. Ik beveel adviseren voor mensen die niet naar buiten te gaan 's nachts vanaf deze plek.
Ontbijt was onrechtvaardigste variant ik gezien've. Er waren alleen eieren, noedels en brood. erg basic. Ik weet dat het is gratis, maar ik denk dat ik liever betalen voor een goede selectie van eten vooral wanneer u wilt een weekendje weg.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2013Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Na lezing verschillende recensies over dit hotel op verschillende locaties, was mijn verwachting van dit hotel vrij laag. Ik verbleef in dit hotel voor 2 nachten kopen Groupon vouchers voor 1 dag rondleiding + 1 dag Stadsspecifieke Toeslagen, voor gratis en gemakkelijk tegen een prijs van ongeveer 60 plus per persoon in totaal.

Ten eerste is de lobby. Voor mij ziet er vrij goed, niet vervallen en ziet eruit als 3 -sterren hotel voor mij. Het wifisignaal er is sterk, maar een kleine klacht is er zijn klanten roken in de lobby.

Ten tweede is de lift. Er is slechts één lift exploitatie van het hele hotel en zijn lading Carriage is niet zoals in het bestuur worden weerspiegeld. Slechts 6 persoon was in de lift het was toch al vol zit.

De kamers waren vrij schoon behalve de kasten evenals de afvoer holes voor badkamer. Maar de kamer was slecht ventiliated als ik had kan ophoepelen neus voor de gehele nacht ondanks airco op 21 graden aangepast. Bathrom en bekers werden verstrekt, maar ze bieden 2 flessen mineraalwater. Er waren ook geen koelkast voor opslag van etenswaren evenals föhn shampoo. Anders heeft het vrijwel alles

Dit hotel biedt gratis ontbijt van 6 :00 tot 09:30, maar er zijn niet veel variatie, maar ze zeker doen smaak niet verschrikkelijk. Ik hou vooral hun Indonesische kuehs.

De grootste kracht van dit hotel is hun shuttleservice naar Windsor food court en Nagoya Hill Shopping Mall. De frequentie is ongeveer 1 tot 2 uur per rit en ze bieden kleine van voor dit. Op een zaterdag, zal dit gratis service erg populair onder de bezoekers van dit hotel, dus voorbereiden te proppen met de passagiers.

De andere grote kracht is dat het ongeveer 10 minuten lopen naar Nagoya Hill winkelcentrum, dus overdag, je kon ontspannen lopen er en de verschillende kanten van Batam u nooit zien moet u met volle dag begeleide tour

Globaal genomen, dit hotel is niet zo slecht als wat vele reviewers hebben gezegd, maar het is zeker niet fantastisch. Als je echt op budget achten Groupon arrangementen naar dit hotel, in plaats van boeking hen afzonderlijk als het hotel duurder zou worden
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2014Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Boekten van Agoda voor 1 overnachting voor 3 personen in 1 kamer. Het kostte SGD$44 + zijn inclusief ontbijt.

Het hotel gebeld te vragen voor laat inchecken op ongeveer 8 :00 uur. Toen we aankwamen, was proces inchecken ok. Kreeg een kamer bij 422 op de 4de verdieping. Ik heb niet veel te verwachten omdat het een BUDGET hotel.

Na het inchecken, ik wilde noemen, de Roomservice te vragen om extra kussens. Zag er voor het aantal in het boek, enige om te ontdekken dat ik moet bellen nummer 5 die het koffiehuis aantal is. ( Dus raar & verwarrend!) Binnen 5 minuten, brachten ze 3 kussens.

Snel na, besefte ik dat de A/C of airco was niet koud genoeg. Het voelde als een ventilator voor mij. Dus belde ik het Roomservice opnieuw & ze zei dat ze zal iemand sturen om te controleren.

Wachtte 1 uur, nog kwam niemand. Kregen gefrustreerd omdat in kunt ademen de muf AIR hadden! Er was een raam, maar het was de muur uitkijkt van andere gebouw!

En het raam was ontgrendeld! Ik ben benieuwd naar wat zal gebeuren in geval van brand ... of als er een thef?

Trouwens, mijn kamer was naast de Brandtrap Deur gelegen, maar er was geen bewegwijzering!

Hoe dan ook, wij kunnen nog niet goed slapen 's nachts als iemand Brutaal 's nachts speelde! :S

Kortom, de bedden, de kamer waren de toiletten allemaal schoon en netjes. Ze gaven gratis mineraalwaterkuren flessen. Ze hebben een elektrische heupfles voor u om warm water te maar er zijn GEEN BEKERS. Geen koelkast.

Voor ontbijt, kom down vroeg. Echter, proef het flauw & verschrikkelijk.

De omgeving van het hotel is verschrikkelijk. Het is vrij donker 's nachts, dus het is raadzaam om jonge dames niet naar buiten lopen alleen ( zelfs voor een groep van dames)!

Er zijn geen cafés, geen winkels voor u of winkel te dineren. Oude versleten winkel huizen liggen op slechts enige motor voertuig reparatie winkels. Erger dan Geylang.

Conclusie, zal dat mijn 1e & mijn laatste verblijf in Nagoya één! Ik kan niet om deze risico's veroorloven over veiligheidsvraagstukken toen ik mijn bejaarde moeder mee bracht!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2014Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige