Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Mansion Bali

Kamer/suite (385)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 149
Nustay.com
Otel.com
Prestigia.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en liggen direct aan het zwembad. We kregen de Sand Wood-kamer die fantastisch was. Er is geen deur voor de badkamer,...
Google
... is het een prachtige plek met vriendelijk personeel. Kamer was geweldig, de enige klacht die we hebben, is dat de...
Google
... in plaats van eenmalig plastic, niet zeker of dit voor elke kamer is, maar ik denk het wel. Oh en geen plastic rietjes....
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Butlerservice
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We verbleven 3 dagen in het landhuis en hoewel het tarief veel hoger is dan de rest, zou ik een verblijf in dit prachtige pand aanbevelen. De lobby is groot en gastvrij, geflankeerd met een enorme kroonluchter, traditionele muziekinstrumenten en paleisachtige meubels. Het pand is enorm en werkt nog steeds in sommige delen, het lijkt erop dat er nog meer komt. Er is een bekroonde spa in het hotel, maar we deden een Balinese massage van buitenaf die bestond uit massage met olie, schrobben met kruiden, sauna en douche voor precies de helft van de prijs.

De luxe kamers zijn als een normale hotelkamer in een appartementengebouw en tegen het einde van het hotel. De grote deluxe kamers zijn veel beter en liggen direct aan het zwembad. We kregen de Sand Wood-kamer die fantastisch was.

Er is geen deur voor de badkamer, maar de badkamer was prachtig. Handzeep, lotion, shampoo, conditioner, douchegel, badjassen handdoeken, föhn was voorzien. Het concept hervulbaar water is uitstekend om het gebruik van plastic flessen voor eenmalig gebruik te voorkomen. Petje af voor The Mansion voor dit innovatieve en milieuvriendelijke idee.

Hoewel ze 10% korting gaven als ze in hun eigen restaurants werden gegeten, is plumeria zeevruchten, dus we aten de Indochine. Het eten is gewoon zo - zo. We hebben niet echt genoten van de kipsaté en vissaté die op de grill werd gegeven. Het eten was niet 'lekker' plus de prijs was veel te veel dus buiten eten met bier of een afhaalmaaltijd krijgen.

Ze hebben verschillende busshuttles van en naar het Puri Lukisan Museum en het hotel dat op tijd was en een zeer goede service. U kunt uw lunches / diners en rondleidingen plannen op basis van deze meerdere tijdstippen. We namen ook een fiets van een winkel dicht bij het museum voor 70000 op een van onze dagen waarop we konden terugkeren en vervolgens de shuttle in konden stappen.

Het is een prachtig groot landgoed om te verblijven als je op Bali woont. Cutomer-service was uitstekend. Eten is niet zo goed. Kamers en roomservice waren uitstekend. Aanbeveling: kijk indien mogelijk in de kamer waar u uw vakantie wilt doorbrengen, vooral als u 3 - 4 dagen blijft.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Op het eerste gezicht is het een prachtige plek met vriendelijk personeel. Kamer was geweldig, de enige klacht die we hebben, is dat de badplug vast kwam te zitten en ons een zeer langzame afvoer van water achterliet die de volgende ochtend nog niet helemaal leeg was. De telefoon in de kamer werkte niet goed, dus proberen om roomservice te bellen was onmogelijk. op een nacht gaven we het op en liepen we naar de balie om het te bestellen, wat het object van roomservice verslaat. Het eten is hier erg basic en het is niet erg lekker, vooral voor hoe duur het is. Het enige eten dat we genoten was het ontbijt met een grote selectie. We zijn ook twee keer beroofd van onze verandering in dit hotel, wat ik echt niet had verwacht omdat het een 5-sterrenhotel zou moeten zijn. Ik vind het niet erg om een fooi te geven, maar ik ben het er echt niet mee eens dat constant kort worden veranderd. We hadden het geluk om hier slechts twee nachten door te brengen, omdat ik niet denk dat we het ons zouden kunnen veroorloven, met de prijzen van afval en het gebrek aan verandering dat we kregen. We hebben ook 500, 000 IDR elk in rekening gebracht voor transport naar Gili-eiland (bus en boot), maar we betaalden slechts 350, 000 elk van Gili-eiland naar Kuta in Bali, wat een grotere afstand is (auto en boot). Kortom, als je veel geld te verspillen hebt aan een mooi uitziend resort, zul je ervan genieten, maar verwacht geen lekker eten of je wisselgeld terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
The Mansion Resort and Spa, samen met het nieuwe wellnesscentrum op het terrein is een must - bezoek, een iconische unieke ervaring die ik altijd zal onthouden en steeds weer terug zal komen nu ik het geluk heb gehad om het te ontdekken (na een paar uitstapjes naar Bali ! Kan niet geloven dat ik het niet eerder heb bezocht).
Ik ben hier tot nu toe een week gebleven en ontdek nog steeds meer geweldige voorzieningen en prachtige artistieke plekken om te ontspannen, op mijn laptop te werken, te lezen, te helen, te verjongen of foto's / video's te maken. De hele plaats is een als een kunstwerk met een prachtig ontwerp, vakmanschap, prachtige details en speciale accenten die inspirerend zijn. Absoluut geen koekjessnijder of modern - westers hotel waar je overal zou kunnen zijn.
Het is een indrukwekkende en verjongende mix van duurzaamheid, natuur, kunst, luxe, wellness en spa-services met 6 zwembaden, 3 restaurants, een fitnesscentrum, 12 schoten en IV's, hangmatten, een bubbelbad,. . . . plus een behoorlijk scala aan wekelijkse evenementen zoals yoga en luchtfoto zijde, zumba en speciale workshops.
Ik realiseerde me pas vandaag dat ze een speciaal niet - chloorreinigingssysteem gebruiken voor de poelen waarin gezonde mineralen worden ingebracht, geen wonder dat het zo verfrissend is.
Toegegeven, ik heb het resort deze week niet veel verlaten omdat er zoveel te ontdekken en te beleven is: -) Misschien ga ik volgende week met de gratis pendeldienst naar de stad maar ik wil ook zwemmen in alle verschillende zwembaden, probeer de 12 foto's, meer van de klassen + wellness-elixers, spadiensten en maak meer foto's. Vooral van hun nieuwe Plumeria-restaurant dat zo'n inspirerende majestueuze, mooie uitstraling heeft.
Ze hebben dagelijks drinkwater in een glazen fles in plaats van eenmalig plastic, niet zeker of dit voor elke kamer is, maar ik denk het wel. Oh en geen plastic rietjes.
Genieten van het warme, vriendelijke personeel en de magische paden en hoe ze de lokale tradities en culturen eren en toch wereldklasse van internationale kwaliteit zijn.
Een heel speciale plaats.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ons tweede bezoek aan Ubud. Van begin tot einde was dit hotel uitzonderlijk. Alle medewerkers waren zeer attent. De kamer was enorm met een prachtige kunst. Mooie afwerkingen. Het ontbijt was om voor te sterven en volledig serveerster service. Het terrein was uitgebreid en goed onderhouden. Veel zwembaden, geweldige spa met verschillende diensten. Zou het ten zeerste aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Pros
 - Prachtig terrein en zwembaden
 - Goed ontbijt met verse omelet / eierrek
 - gratis pendeldienst naar de stad
 - goede airco

Cons
 - kamers waren extreem verouderd en hadden een opknapbeurt nodig. (Zie foto's) .
 - gebarsten muren en badkuip maakten de kamer oud
 - Alle textiel / lakens waren oud en bevlekt
 - familiekamer rook vreselijk en beschimmeld, moest van kamer wisselen.
 - vrij ver van de stad, niet op loopafstand van de smalle weggetjes
 - zwembaden vraten in
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige