Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Dewa Bharata Ubud

Kamer/suite (19)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Otel.com
Booking.com
Nustay.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Binnen 0. 5 dagen konden we er niet meer tegen. We boekten kamer met uitzicht op het zwembad. Toen we aankwamen, was de...
Google
... verwacht op basis van eerdere beoordelingen van gasten. De kamer die ze ons hebben toegewezen was niet in goede staat, de...
Google
... ons later dat we nul instructies kregen (ontbijt, enz.). De kamer was klein, maar comfortabel, maar had behoefte aan een...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Airconditioning
Wifi
Bad/douche
Kledingrek
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik en mijn vrienden boekten hier voor 2 nachten verblijf. Binnen 0. 5 dagen konden we er niet meer tegen. We boekten kamer met uitzicht op het zwembad.

Toen we aankwamen, was de receptie in paniek alsof hij niet weet dat we eerder hebben geboekt. weet niet eens hoeveel de prijs is. Ik moet hem mijn agoda-app laten zien, zodat hij er nota van kan nemen.

Als we de kamer binnenkomen. . . . mijn God! ! Het was verschrikkelijk en verschrikkelijk. We wisselden kamer coz de kamer was vies en de waterdruk was super laag. Nieuwe kamer gegeven was ook vies maar goede waterdruk. Maar GEEN TV! ! ! Mijn vrienden en ik besloten later over te schakelen naar een ander hotel in de omgeving.

NIET AANBEVELEN AAN IEMAND HIER TE BLIJVEN. Betaalde prijs was het niet waard. Moet minder dan 150, 000 per nacht zijn. Als het ergens anders draait, alsjeblieft! ! ! Uiteindelijk betalen we nog steeds voor 2 nachten kamer met zwembadzicht die 550 k kost.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb twee kamers geboekt voor mijn gezin, ik had niet echt veel verwacht op basis van eerdere beoordelingen van gasten.

De kamer die ze ons hebben toegewezen was niet in goede staat, de vloer was bevlekt, het plafond kwam uit, de lawaaierige Air - condities ventilator was verontrustend hoewel in Ubud de lucht afkoelde en niet nodig was om op te staan.

De badkamer vloer en muur was vies en waterdruk was erg laag. Het zwembadwater was groen en werd niet regelmatig behandeld.

Zelfs geen enkele standaard badkamerbenodigdheden waren beschikbaar.

Ze reden dat ik deze accommodatie heb geboekt vanwege de locatie nabij het centrum van Ubud.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit was een last-minute boeking. Check-in was een eitje, maar het drong niet tot ons later dat we nul instructies kregen (ontbijt, enz.). De kamer was klein, maar comfortabel, maar had behoefte aan een Reno. Het beddengoed had vlekken en betere dagen gekend. De douchetegels waren groezelig. Het zwembad zag er enigszins bewolkt uit en er was schimmel rond enkele van de randen. Met uitzondering van de manager die Engels sprak, was het moeilijk om met het personeel te communiceren. We hadden nog nooit ontbeten omdat we nooit konden achterhalen wanneer het ontbijt werd geserveerd. Deze eigenschap heeft zoveel potentieel. Alles is nodig is een lichte renovatie en beter onderhoud. De locatie is uitstekend. We hebben ook een scooter van hen gehuurd voor slechts 60 K per dag. We hebben er echter het beste van gemaakt, maar ik zou hier helaas niet weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
dewa bharata zou een van de meest verkeerd beheerde hotels in bali moeten zijn. de huidige verantwoordelijke persoon is volledig incompetent. . hoe sneller een professionele "manager", hoe beter, hoe beter. de plaats heeft potentieel en goede botten, MAAR het wordt niet goed uitgevoerd. haal je zeep? NEE! krijg je water? NEE! wil je de wc-bril openen en de aanbetaling van de vorige quest zien omdat het bloederige toilet niet werkt. er is absoluut geen aandacht voor detail. wanneer was de laatste keer dat een volledige kamerinspectie werd uitgevoerd? 5 jaar geleden? het personeel bestaat voornamelijk uit werkervaring studenten van een of andere lokale middelbare school en ze krijgen geen training, dus spelen ze het grootste deel van de dag met hun hand fones. ontbijt is zielig. zorg voor iemand die competent is om de plek te runnen. er zijn hogescholen waar cursussen worden gegeven over hotelmanagement voor de horeca, dus neem iemand die werk wil.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: avoid the place until they put in professional management.
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We kwamen in Ubud na diverse eerdere verblijven in Penestenan. Onze gebruikelijke hotel was vol, dus boekten we hier. Bij aankomst waren we ingecheckt door een jonge dame, ze vertelde ons dat we hadden 2 tweepersoonskamers, wij hadden gevraagd 1 tweepersoonskamer voor onze dochter en haar vriend. Ze vertelden ons geen ze geen maar misschien morgen na een kleine teleurstelling werden we naar de kamers, ze waren muf en vochtig ruikende airco duurde eeuwen koel en de badkamers waren uit de geschiedenisboeken. Het terrein zelf zag er mooi en met zorg en aandacht het heel een erg mooie plek.
We ontbraken enkele handdoeken en kregen te horen dat ze geen enkele meer te wachten tot morgen, niet blij met dit, mijn man erin geslaagd om ze te vinden ons enkele uit een andere kamer. Het hotel was bijna leeg. De folloeing ochtend twe vroegen over een tweepersoonskamer verblijven en met tegenzin liet ze ons een tweepersoonskamer, ben ik zeker dat ze gewoon kon worden gehinderd om ons te verplaatsen. Over de volgende 3 dagen, onze kamers waren niet schoongemaakt, bedden of handdoeken niet veranderd en toen we raakte van wc-papier kregen we te horen dat ze geen en we moesten kopen onze eigen. De zithoek buiten was smerig door dag 2 vol gecko kakt ad dode insecten, het zwembad was niet goed schoongemaakt tot onze laatste dag en ontbijt was voldoende, gekookt op bestelling van 3 keuzes koffie en thee de hele dag. We enige ooit zagen 2 medewerkers, een paar tieners die duidelijk kon niet gehinderd en deed het absolute minimum afgezien van puinhoop rond het jennen elkaar. Ik zou hier nogmaals. . Nooit
Slechtste hotel waar ik ooit geweest ben om in mijn 7 mag in Bali. Zo jammer want het is een mooi uitziend gebouw.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: All rubbish if they aren't clean.. bathrooms are really old with terrible showers
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige