Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij The Ritz-Carlton, Bali

Kamer/suite (678)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
RitzCarlton.com
US$ 279
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
US$ 279
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 22-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
US$ 688
US$ 276
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 412
Hotels.com
Booking.comUS$ 688
PricelineUS$ 688
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hotel en langs de Koi - vijver in het midden te lopen. De Kamer: De kamer was gewoon perfect. Het was erg groot (ongeveer...
Google
... inchecken tot de laatste dag. We kregen een upgrade van de suites naar de paviljoenvilla en ik vond het geweldig hoe ruim de...
Google
... wij al verrast met een kosteloze upgrade naar een prachtige kamer. De kamer zelf was erg ruim en schoon, waarbij alle...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Minibar
Haardroger
Wasservice
Slaapbank
Inloopdouche
Alle kamervoorzieningen bekijken (40)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Aankomst:
Ik heb een transfer geboekt met de Toyota Alphard van het vliegveld naar het hotel. Bij aankomst werd ik begroet door een zeer vriendelijke medewerker van het Ritz - Carlton die me naar mijn chauffeur bracht. De bestuurder was uiterst vriendelijk en bracht me veilig door de (voor Europeanen) gekte van Balinese verkeer. Bij aankomst in het hotel werd ik opnieuw zeer vriendelijk naar de receptie gebracht om in te checken. De dame bij de check-in legde alles uit wat het hotel te bieden heeft en een ander personeelslid bracht me naar mijn Junior Suite.

Het hotel:
Het hotel biedt een grote verscheidenheid aan restaurants. Ik heb zelf het traditionele Indonesische restaurant geprobeerd, evenals het Grill-restaurant. Beide boden een geweldige keuze aan eten en de kwaliteit was perfect. Ik heb het grootste deel van mijn tijd doorgebracht in de Club Lounge, die bovendien kan worden geboekt. Voor mij was het de perfecte plek om te ontspannen en tot de laatste dag van mijn verblijf was het niet erg druk waardoor het bijna een "privé" ervaring maakte. De Club Lounge is een fantastische deal die alles omvat van ontbijt tot diner voor een zeer lage prijskaartje. Je geeft zeker meer geld uit als je elke dag in de restaurants eet. Ik heb ook genoten om minstens een keer per dag door het hotel en langs de Koi - vijver in het midden te lopen.

De Kamer:
De kamer was gewoon perfect. Het was erg groot (ongeveer 100 vierkante meter) en bood alles wat je zou kunnen vragen. Je kreeg dagelijks gratis water en er was twee keer per dag roomservice.

Personeel:
Het personeel maakt uw verblijf echt uitstekend. Iedereen is supervriendelijk en je voelt je overal welkom.

Vertrek:
Ik was in staat om laat uit te checken en gebruikte de Club Lounge - uitcheck die heel gemakkelijk en comfortabel was. Opnieuw boekte ik de Toyota Alphard om me terug te brengen naar het vliegveld en de chauffeur was weer zo perfect als bij aankomst.

Het enige dat kan worden verbeterd:
Het was uitstekend, maar er is misschien een heel klein punt dat kan worden verbeterd. De netheid van de handdoeken bij het zwembad kan worden verbeterd. Of beter gezegd, ze zijn schoon, maar de kleuren zijn soms gedeeltelijk versleten. Het is een heel klein punt, maar het zou dit hotel perfect maken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik ben een lid van de Marriott platinum-elite en verbleef in juli in het Ritz Carlton Nusa Dua gedurende twee dagen. We hadden een geweldige ervaring tijdens ons hele verblijf vanaf het inchecken tot de laatste dag. We kregen een upgrade van de suites naar de paviljoenvilla en ik vond het geweldig hoe ruim de kamer was. Het privézwembad is prachtig en we hadden ook een buitenbad - bad. Ik hou van de sereniteit van de koivijver in het midden van het terrein en we kunnen ze ook voeren.

Tijdens ons verblijf werden we behandeld als koningen. Het personeel is super beleefd en ik wil graag iedereen bedanken die zich heeft ingespannen om aan onze verzoeken te voldoen. Dit is een van de beste vakantie die ik had en zou zeker weer verblijven in het pand in de toekomst.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Samen met mijn vriendin hier 5 nachten verbleven. Bij binnenkomst werden wij al verrast met een kosteloze upgrade naar een prachtige kamer. De kamer zelf was erg ruim en schoon, waarbij alle voorzieningen (koffie, thee, water, douchespullen etc) aanwezig zijn.
Gedurende de 5 dagen zijn wij uitstekend verzorgd door het zeer vriendelijke personeel, dat in grote getale aanwezig is om het verblijf zo zorgeloos mogelijk te maken.
Er is een ruim aanbod aan restaurants, met een mooie mix van toegankelijke (westerse) restaurants, en de wat traditionelere (oosterse) restaurants. Ook is het ontbijtbuffet erg aan te raden, aangezien het een enorm gevarieerd aanbod heeft.
Het resort leent zich verder uitstekend voor een zonvakantie, daar het resort over een privé-strand en zwembad beschikt. Er zijn tevens voldoende strandbedjes en bedden aanwezig om alle gasten de mogelijkheid te bieden hiervan gebruik te maken.
Ook biedt het resort een aardig aanbod aan activiteiten zoals yoga, surflessen, meditatie aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van ritzcarltonbali, General Manager bij The Ritz-Carlton, Bali
Gereageerd op 27 jun. 2019
Dear olivier1991,

Thank you for sharing your recent holidays with our Tripadvisor’s readers as well as very happy to read that you had a wonderful holiday and have enjoyed our facilities and the personalized levels of services provided by our Ladies and Gentlemen throughout your entire stay.

Very delighted to also read that you have tried our Senses Restaurant, which is our breakfast specialty restaurant serving daily day an infinite array of international breakfast specialties ranging from Indonesian to Continental, Indian, Chinese, Japanese, Korean, Vegetarian options just to highlight a few as well as several live cooking stations such as Tepanyaki stations, Bakery corner, a fruit carving station, A fresh juice station and a Kids buffet just to name a few others as well as daily pass round Chef`s signature dishes and bartender`s concoctions. Senses with all its breakfast specialties is indeed the perfect kick off venue for the day.

I fully agree with you that staying at The Ritz-Carlton, Bali is contented with facilities and activities that make you feel comfortable to be in the resort throughout your stay with not needing to go out if you don’t want to as plenty to do from sunrise to sunset for adults alike and children. From a wellness stand point of view, our resort offers a wide variety of activities to balance your body, mind and soul: from surfing initiation classes, to boot camps on the beach, from fly high yoga to sunrise meditation on the shores of the Indian Ocean to meditations classes, Zumba, Flying Yoga or simply one can enjoy our Spa treatment or Hydro pool. Children will have for granted a great fun and make new friends with the entertaining and rich in content programming at our Ritz Kids. They can for example connect with the environment through our Marine Turtle Preservation Program or have a fun competition flying kites on the beach with the Kite Runner activity and plenty more on a daily basis.

Glad you enjoyed and relaxed at our beach cabanas overlooking the breathtaking Indian Ocean. Our main pool is the heart of the resort where guests can spend the day sunbathing, swimming, and relaxing. During guests tranquil day, our Pool team will pamper you with all the pool amenities such as infused water, tropical fresh fruits, fresh coconut water and many more amenities and delicacies. The cabanas by the beach are simply amazing as enables its users to completely relax and unwind while at the same time enjoy the view, the surroundings and the sea/beach as well as at the same time, to be nearby the resort center of action around the pools.

Our Ladies and Gentlemen are with no doubt at all in my mind, our most important asset in our commitment to exceptional service for all our guests. I will certainly share your great review and highlight with the entire team as I am sure it will further add an additional motivation to each and everyone`s of us in our daily efforts of creating memorable experiences for all our guests.

Your recommendation to our TripAdvisor readers as well as potential future guests means a lot to all of us and onn behalf of the entire team, I look forward to be welcoming you back in the near future for another memorable holidays at ``your home away from home`` here with us, at The Ritz-Carlton Bali

Sincerely Yours,
Karim Tayach
General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Dit hotel is ook een ressort met aktiviteiten in de avond zoals speciale buffet diners van recepten uit de hele archipel, er is 6Japans restaurant, eetapasrestaurant en een grill restaurant. De kamers zijn zeer ruim en luxueus met groot balkon. De dienstverlening is uiterst vriendelijk en correct, door het grote terrein met prachtige tuinen en waterparteien kun je bij elk gebouw een buggy met chauffeur bestellen om van je kamer naar lobby, restaurant, zenorm zwembad, strand enz. te gaan. De lobby medewerkers zijn zeer behulpzaam en als je aangeeft dat je van het vliegveld opgehaald wilt worden dan staat er een airco luxe auto met chauffeur klaar. Kortom:als je een luxe rustige vakantie wilt met uitstapjes met chauffeur dan is dit een uitstekend adres. Het ligt buiten de zeer drukke toeristenoorden. Enig minpuntje:er is een zeer sterke zeestroming bij vloed en bij eb liggen er veel zeer ben met wieren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het Ritz Carlton Bali is het hotel waar je van droomt, absoluut een prachtig terrein, geweldige kamers, comfortabele bedden, geweldig personeel. Het is niet jouw typische hotel, het hotel is gebouwd aan de kant van de berg, de lobby kijkt uit over het hotelterrein en de kamers beneden. Om toegang te krijgen tot de kamers kunt u lopen of een gratis "buggy" nemen waarmee u van kamer naar restaurant / strand / lobby rijdt.

Zo veel als ik van het hotel hield, was ik erg teleurgesteld door het eten in het hotel. Het ontbijtbuffet in Senses was redelijk maar de kwaliteit van het eten was geen Ritz-normen, ik voelde hetzelfde voor Bejana. Bejana is hun Indonesische restaurant, het eten ontbrak smaak en smaak. Super teleurgesteld. Ik heb genoten van mijn diner in de Beach Grill, het eten was er uitstekend.

Ik raad de Ritz zeker aan, het was een fantastisch verblijf. Ik hoop snel weer terug te komen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.