Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Toraja Bambu Boutique Hotel

Kamer/suite (4)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 110
Aanbieding bekijken
eDreamsUS$ 110
Priceline
Bovenstaande prijzen worden aangeboden door partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de gelegenheid en bevatten niet alle belastingen en toeslagen. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hebben geannuleerd, dus belde ik het hotel en zei dat ik de kamer wilde houden. Ze zeiden dat het prima was en ik zelfs...
Google
... (niet op foto's) is bij andere verhuur villas. Onze kamer was leuk, maar niet schoongemaakt voor twee dagen hoewel we...
Google
... de voorkant kunnen je zien vanuit het zwembad en vanuit je kamer balkon. Gegeven dat, na een verblijf van 10 minuten in het...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Minibar
Wasservice
Internet
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Gezinskamers
Alle kamervoorzieningen bekijken (11)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik was daar met mijn vrienden en ik werd overladen vanwege hun fout. Ook zijn de kamers erg luidruchtig en er is geen warm water in de douche. Uitleg van de meerprijs: ik heb geboekt via boeking. com en de boeking werd bevestigd voor 3 personen + extra bed. Ze hebben geannuleerd, dus belde ik het hotel en zei dat ik de kamer wilde houden. Ze zeiden dat het prima was en ik zelfs rechtstreeks naar het hotel via PayPal (zelfs meer dan via boeking, het enige onbetaalde was het extra bed - maar het hotel bevestigde dat het ok was om bij aankomst te betalen). Toen ik daar aankwam, wachtte het meisje niet alleen op bevestiging, maar liet ze haar ontvangstbewijs, e-mail en uitleg zien dat ze niet de kamer had en moest ik extra betalen voor (2 kamers voor 2 personen) en de duurste kamer. Omdat ik geen stress wilde, hebben we ervoor betaald, maar wat als we het geld niet hadden? Dit is belachelijk. Zou niet terugkomen en zeker niet aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We vertrokken hier met een beetje gemengde gevoelens. Zeer vriendelijk personeel en het eten is uitstekend (hoewel een beetje duur, beter gaan naar Bukit Cafe op 10 minuten lopen). Mooie lokale stijl huizen, maar uitzicht (niet op foto's) is bij andere verhuur villas. Onze kamer was leuk, maar niet schoongemaakt voor twee dagen hoewel we vroegen. Zwembad is leuk, maar verlichting kapot. Douche is goed, maar zowel warm als koud. Eten is uitstekend, maar met een kok in een kleine accommodatie duurt het even. Al met al hebben we genoten van ons verblijf hier, maar het is geen vier sterren hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik had de slechtste ervaring met Toraja Bambu. Ik was op reis met mijn vriend, we waren twee meisjes die alleen in Azië reisden, dus boeken we altijd hotels waar we de basisbehoeften van structuur, veiligheid en personeel kunnen verwachten. Toraja Bambu heeft geen van deze. Het ligt in een afgelegen gedeelte van het schiereiland Bukit en beweert dat het op loopafstand van het strand ligt, maar dit is een lange wandeling door een volledig verlaten landelijke straat zonder licht. Dus dat betekent dat elke keer dat je iets eenvoudigs wilt doen als naar de markt gaan, je een taxi moet nemen, ze bieden geen shuttle service. Geen van de medewerkers sprak goed Engels en ze keken allemaal verward en onhandig. Er was geen eigenaar of hotelmanager om ons te begroeten. Zodra we daar aankwamen, kwamen we erachter dat het een onveilige plek zou zijn om te verblijven en het zou erg moeilijk zijn om het gebied vanaf daar te verkennen. Om nog maar te zwijgen van de hoteleigendom is super klein en willekeurige mensen van de straat en lokale huizen aan de voorkant kunnen je zien vanuit het zwembad en vanuit je kamer balkon. Gegeven dat, na een verblijf van 10 minuten in het hotel legden we de situatie aan het personeel en vroegen om een ​​annulering zodat we konden zoeken naar een ander hotel. Ze garandeerden ons minstens 85% restitutie - de andere 15% ons boeking. com rate en zou moeten zijn delt met het agentschap. Toen begon een nieuwe nachtmerrie - we waren verplicht om kostbare tijd van onze vakantie te verliezen met de nadruk op een gevecht via e-mail met de "marketingafdeling" van Toraja Bambu, die onze ervaring volledig negeerde en de terugbetaling ontkende, de zaak op een volkomen oneerlijke manier aanpakte , aangezien het personeel van het hotel ons een heel ander antwoord had gegeven. Toraja Bambu heeft duidelijk geen interesse in het welzijn van hun klanten en communicatie kan niet het ergste zijn geweest.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
We werden weggeblazen toen we voor het eerst binnenkwamen om alle structuren volledig gemaakt van bamboe, vóór opening tot een filmster zoals infinity zwembad met luxe stoelen. Terwijl de locatie was een beetje terug in de jungle van de weg ( 10 - 15 minuten lopen of een leuke 2 - 3 minuten scooter rijden) kon je niet het gevoel meer authentiek. We wakker met hanen, honden liep al rond, maar we hielden in het achterhoofd veel van Uluwatu is nog ontwikkeld in andere villas en hotel - zoals huisvesting.
Het personeel was altijd behulpzaam als ze eventueel te repareren dingen, houd tassen, krijgt nieuwe handdoeken of zelfs tot onze kamer 's nachts als we voelden ons een beetje vies van de dag. Het ontbijt was fenomenaal toen we bestelden. . . evenals onze welkom watermeloensap toen we voor het eerst binnenkwamen.
Zorg ervoor dat als je hulp nodig hebt met het vinden van chauffeurs te doen tijdens de dag, het personeel na uren niet goed Engels spreken. . . maar de normale conciërge was geweldig vinden van drivers, motorfiets verhuur en advisering plaatsen om te eten.
Het zwembad voelde geweldig wordt opgewarmd door de zon de hele dag en het milieu kon niet voelde meer ontspannend. De kamers waren ook gefixeerd met AC als we verbleven in de kamer op de tweede verdieping en we hebben nooit problemen met insecten of muggen.
Toraja Bambu Bali was fantastisch en ik zal meer dan waarschijnlijk weer gaan.
De enige reden waarom ik zeg niet 5 sterren is omdat de locatie was rond andere bouw van villa's, dus het uitzicht was niet helemaal magazine cover - waardig. Ik kan kieskeurig maar nog steeds een prachtige villa.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2016Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ask for rooms on second floor (I forget if it is room 1 and 2). AC great and never had a bug...
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Had een vrij slechte ervaring daar. We hadden de 1 + 1 hutten boven. Airco werkte niet 's nachts, onze kamer was een beetje verstikkende na een paar uur zonder AC (zoals ze is geen raam) . Het was erg luidruchtig (geen intimiteit - je kunt alles horen van uw buren en van de receptie beneden) . Maar het slechtste deel is eigenlijk de manier waarop het hotel wordt beheerd. In eerste instantie waren we korting. Maar natuurlijk toen we moesten betalen, de korting was gegaan (pretexting management was een miscommunicatie hoewel we 4 te begrijpen hetzelfde) . Het is niet zo veel over de prijs of de korting, maar nog meer in het zeer onbeleefd omgangsvormen van het management ('Het is alsof deze, of je dat nu wilt of niet I don't care') , die meer verbazingwekkend dat Balinese mensen zijn meestal aardig en vriendelijk met hun gasten. Woon in Azië, ik heb meer dan 10 keer naar Bali geweest, altijd blij met de lokale gastvrijheid. . . dus ik kan u garanderen, vind je een betere accommodatie elders.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2016Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12