Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij OYO 1582 Hotel J S Residency

Kamer/suite (4)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
De kamer had geen water, geen theezakjes, geen handdoek, geen slippers niets dat een hotel van die prijs zou moeten bieden....
Google
1. We boekten 5 kamers en toen we daar aankwamen, kregen we te horen dat slechts 4 kamers beschikbaar waren en ze zullen niet het ...
Google
het personeel was erg behulpzaam, parkeren is een probleem ik bleef daar voor een nacht en ze hielpen ik met de boeking en de mana...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Kitchenette
Roomservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De kamer had geen water, geen theezakjes, geen handdoek, geen slippers niets dat een hotel van die prijs zou moeten bieden. Service was erg slecht. Ontbijt was ook verschrikkelijk. De toetsen werkten niet goed. Veel tweepersoonskamers hadden niet eens extra sleutels. Ik raad het niet aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1. We boekten 5 kamers en toen we daar aankwamen, kregen we te horen dat slechts 4 kamers beschikbaar waren en ze zullen niet het geld dat voor 5 kamers betaald was terugkeren! Na een aantal argumenten hadden ze op miraculeuze wijze 5 kamers.

 2. We gingen naar de receptie om onze paspoorten te verzamelen. De verantwoordelijke persoon negeerde ons verzoek voor 15 minuten. Toen hem opnieuw werd gevraagd, zei hij dat hij de vraag niet begreep.

 3. Room service was verschrikkelijk. We vroegen om een ​​extra bed en moesten de receptie 4 keer hierover bellen en we wachtten uren! de oplaadcontactdozen functioneerden niet zo goed.

 4. Voordat we uitcheckten, moesten we plotseling 100 rupees betalen omdat we blijkbaar eten en drinken bestelden. Nogmaals, we hebben gevraagd om bewijs en de tijd van bestelling. Blijkt, de datum op de bon was één dag voordat we zelfs in dit hotel hadden ingecheckt.

 5. de receptioniste weigerde de WIFI gebruikersnaam en het wachtwoord van het hotel op te schrijven. In plaats daarvan moesten we hem allemaal onze telefoons geven om in te checken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde met familie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
het personeel was erg behulpzaam, parkeren is een probleem ik bleef daar voor een nacht en ze hielpen
ik met de boeking en de manager neeraj was echt behulpzaam en aardig persoon en van een drie sterren hotel staan ​​punt het is geweldig en de bar en eten was ook fatsoenlijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2018Reistype: Reisde met familie
Kamertip: the room near the starting of the corridoor wer a bit different then the rest
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zal men niet herzien van de hotels waar we verbleven tijdens ons recente bezoek aan Noord India, zoals ik heb niets goeds te zeggen over elk van hen. Locatie was goed, op loopafstand van de rivier de Ganges om te kijken naar de " Ganges Aarathi " ritueel. Het management van het hotel duidelijk niet begrijpen de betekenis van gastvrijheid. Reinheid is slecht en kamers zijn gehorig. Onze " buurman " was een feestje in de volgende kamer, 0321 de muziek tot 5 uur en al onze klachten daalde tot dovemansoren gericht. Het management was niet in het minst gehinderd over klantenservice. Taal is ook een probleem omdat niemand hier begrijpt Engels.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2016Reistype: Reisde met vrienden
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grootte van de Kamer is erg klein. Kamers was vrij schoon. Ontbijt ook goed met beperkte items. wanneer vergeleken met andere hotels we voelden ons prijs een beetje hoog was. in eerdere reis die we in het Ramada verbleven. We konden beetje extra betalen en in het Ramada zelf verbleven toen on-naar dit hotel prijs. Het was centraal gelegen. Algemene ervaring was goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2012Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12