Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Discovery Guest House

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... knorrige topless oudere man die ons in een andere kamer liet zitten om zijn zoon af te wachten die ons zou...
Google
... piepkleine zijstraat. Ik had voor een prijs geregeld en een kamer geboekt en betaald voorschot maanden vooruit 50%. toen ik...
Google
... de ergste en meest onprofessionele ervaringen. Ik had een kamer geboekt voor twee dagen i. e. 30 december tot 1 straat...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Wasservice
Internet
Airconditioning

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Verbleef hier terug in juni en kreeg alleen de kans om nu te beoordelen. We hadden een tweepersoonskamer met airconditioning geboekt. We kwamen 's avonds aan en we werden begroet door een onbeschofte knorrige topless oudere man die ons in een andere kamer liet zitten om zijn zoon af te wachten die ons zou inchecken. We wachtten daar minstens 30 minuten tot zijn zoon eindelijk arriveerde. Hij verwees ons naar een kamer en we gingen rond in, de airconditioning ingeschakeld die helaas niet werkte. De meting op de airconditioning totdat werd weergegeven dat deze probeerde 18 graden te bereiken en ook dat de kamertemperatuur 38 graden was. We gingen naar de receptie om een verandering van kamer aan te vragen en er was niemand ondanks het feit dat boeking. com verklaarde een 24/7-ontvangst. We belden de manager en hij zei dat hij ons zou veranderen in een andere kamer. De volgende kamer was tenminste cool, maar de airconditioning was zo luid dat slapen onmogelijk was en er was een gapend gat in de muur gevuld met een matras en een houten plank (zie foto's). Dit pension is een minpunt, onnodig te zeggen dat we de volgende ochtend uitcheckten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ga niet door foto's en beschrijvingen op het net. Het pension ligt in een piepkleine zijstraat. Ik had voor een prijs geregeld en een kamer geboekt en betaald voorschot maanden vooruit 50%. toen ik daar aankwam, weigerden ze eenvoudig om het te eren en gaven me dezelfde kamer voor veel hogere kosten. Ze kennen zelfs geen jota van de horeca en zouden er niet in moeten zijn
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een van de ergste en meest onprofessionele ervaringen. Ik had een kamer geboekt voor twee dagen i. e. 30 december tot 1 straat januari 2019 ruim van tevoren i. e. 1 straatweek van november en overgedragen voorschotgeld. Zelfs op de 30e ochtend belde ik de zoon van Aasif Owner en hij zei dat het klaar zou zijn. We waren op weg naar Jodhpur vanuit Udaipur via Kumbhalgarh en Ranakpur. We vertelden hem dat we rond acht uur laat zullen aankomen. 00 p. m.

 Toen we daar aankwamen, zei de meneer zittend op de receptie dat er geen boeking was. Toen ik hem het gesprek met zijn zoon liet zien en bevestigde boeking was hij nog steeds unapologetic en zei grof dat hij de kamer in een ander hotel kon regelen en vroeg de kosten ongeveer 1. 5 keer dat we de kamer hadden geboekt. We wachtten bijna 30 - 40 minuten om zijn zoon te laten komen en toen begonnen ze plotseling met rollenspelen. Hij vertelde zijn zoon om een bepaalde boeking te annuleren en de kamer aan ons te geven tegen een kostprijs die bijna het dubbele was van de kosten waarvoor de toegezegde boeking was. De kamer was op de 4e verdieping met zeer smalle trappen. De bedden waren te hard om op te slapen. veel van hun persoonlijke spullen waren sommige machines onder de bedden gevuld. De ventilator had een dikke laag stof erop. Al met al een heel slechte ervaring. De eigenaar had niet eens de standaard gastvrijheidetiquette. De volgende dag vroeg in de ochtend toen ik terugliep naar mijn kamer nadat ik wat spullen uit mijn auto had gehaald, praatten een familie in een kamer op een verdieping onder ons met elkaar en een beetje luid. de eigenaar die net was gewekt, vroeg me om te zeggen dat hij geen lawaai moest maken, omdat ik een bediende was die voor hem werkte. Alle kranen en Flush Cistern waren lek en het geluid van druipend water was een enorme verstoring voor een goede nachtrust. GA DAAR NIET als je een andere optie hebt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: DO NOT go there
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer zelf was enorm. Warm water in de kamer. Zeer behulpzame familie. Prachtig om te zien hoe hun ondernemende zoon het bedrijf op zich neemt en hem alle succes toewenst. Ze bieden korting op eten in het Koreaanse restaurant Kim - Mohan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde alleen
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer was zeer comfortabel. Uitzicht vanaf het dak was erg mooi genoten zittend op het dak en bewonderen Mehrangarh fort. Onwers waren zeer behulpzaam en beleefd. De kamer heeft atristische rajestani hijgende en gekleurde muren
Totaal genoten van 2 dagen verblijf.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige