Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Goldfinch Mangalore

Kamer/suite (70)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
US$ 80
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 80
Aanbieding bekijken
Booking.com
Trip.com
Travelocity
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... office medewerkers en snelle wifi op het huis met snelle kamer diensten en ijverig huishoudpersoneel. Schoon sfeer en...
Language Weaver
... via MMT en kregen een goede deal voor een executive deluxe kamer voor ons twee. Maar toen incheckten kregen we standaard of...
Language Weaver
Eerste dag roomservice niet veranderde de zetels zelfs na gevraagd, tweede dag de lakens waren veranderd, maar de vervanging van l...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Minibar
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Bruidssuite
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Goed ingerichte kamers inclusief ontbijt met en goede restaurants
beleefd front office medewerkers en snelle wifi op het huis met snelle kamer diensten en ijverig huishoudpersoneel. Schoon sfeer en comfortabel verblijf voor zowel korte termijn gasten en lange termijn gasten tegen redelijke prijzen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geboekt via MMT en kregen een goede deal voor een executive deluxe kamer voor ons twee. Maar toen incheckten kregen we standaard of superior kamer en toen ik klaagde onze kamer was veranderd. We merkten dat de voorzieningen waren voor eenpersoonsgebruik en niet voor twee. De locatie ia goed. Hotel is ook goed. Geen klachten als zodanig. Ontbijt was redelijk goed. Via Ola of Uber zijn RS 300 + van de luchthaven. Via luchthaven vooraf betaald taxi zijn RS 600 naar het hotel. Room service was snel en goed. Geen klachten als zodanig. Het bed had een verlenging die pijn benen. Terwijl de check out de receptie gebracht wat extra bedrag voor bed en alle door fout en na wijzen ze annulering het bedrag. Verbaasd hoe onzorgvuldig het personeel kon worden. . . indien niet opgemerkt zou hebben verloren Rs 1500 plus.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eerste dag roomservice niet veranderde de zetels zelfs na gevraagd, tweede dag de lakens waren veranderd, maar de vervanging van lakens hadden eten vlekken! Airco en warm water werkte nauwelijks, en het personeel zijn traag te reageren. Zou het niet aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik bezocht het hotel Goldfinch in juli 03 tot 04 juli . Ik verbleef in kamer 605 .
De kamers zijn ruim, schoon, schone handdoeken, milde geur toiletartikelen & comfortabele AC. Het restaurant op het dak Sana - De - sa host een breed scala van goede vegetarische gerechten. Appam & stoofpot was heerlijk. Het ontbijtbuffet is goed verspreid met heerlijke variatie.
Een leuke plek om te verblijven en dineren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De gangen zijn smerig en donker. Kamer was niet goed schoongemaakt. Kortom het correct ziet er erg oud en de kamers zijn niet goed onderhouden. De enige redding is hun service. Kortom het is niet de moeite waard het bedrag dat zij. U krijgt een betere deal in dezelfde prijs.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige