Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij The Chancery Pavilion

Zwembad & strand (32)
3 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 67
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 21-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
US$ 66
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 104
US$ 57
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 47
TravelocityUS$ 74
Orbitz.comUS$ 74
Otel.comUS$ 104
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
Mijn man en ik verbleven 13 nachten in The Chancery Pavilion van 16 september - 29 september 2019 op de vierde verdieping in kamer...
Google
... en de reden was dat sommige private partij gaat aan het zwembad. Wat een Hotel is dit. Mijn suggestie aan de mensen is...
Language Weaver
... voor alle gasten, maar stoombad is een betaalde optie 2 . Zwembad is leuk, terwijl meestal hebben ze een zwembad zumba...
Language Weaver
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Zwembad voor volwassenen

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn man en ik verbleven 13 nachten in The Chancery Pavilion van 16 september - 29 september 2019 op de vierde verdieping in kamer 424. Ik had gevraagd om een hoge verdieping toen ik mijn boeking bij Expedia deed. com maar bij het inchecken vertelde de jonge man me dat de kamer (s) op de hoge verdieping nog niet klaar waren, en bood kamer 424 aan, een kamer voor "lang verblijf" bezoekers. We hielden van de kamer. Het keek uit op Residency Road en dus hadden we uitzicht op de straat. De kamer was zeer ruim, schoon en had een magnetron en een keuken - zoals aanrecht. De koelkast was leeg was behoorlijk warm, dus mijn man paste de temperatuur aan om het koud te maken. Ze gaven ons de Engelse kranten voor een paar dagen en stopten het tijdens de week, weet niet waarom, maar het stoorde ons niet. Het ontbijt werd dagelijks geserveerd van 07.00 uur tot 10.30 uur op de begane grond met uitzicht op het buitenzwembad (dat helaas niet de kans kreeg om te zwemmen omdat we niet het gevoel hadden dat er privacy was). Het ontbijt was een grote verscheidenheid aan eten, maar zorgde vooral voor de indianen. Als een 4-sterren hotel, zou het leuk geweest zijn als het hotel iets meer van het westerse ontbijt verzorgde voor westeners en dergelijke. Desondanks hebben we genoten van het ontbijt, hoewel het voornamelijk Indiase gerechten was. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en deed hun best, maar het leek erop dat een paar van hen ons niet begrepen of vergaten wat we wilden en we moesten een paar keer opvolgen. Janet, de chef-kok die de dosai (Indiase pannenkoeken) maakt, was absoluut heerlijk, altijd glimlachend en maakte elke ochtend de beste dosai voor mij, dun en krokant, zoals ik het lekker vind. Akhil, de ober in opleiding vroeg me altijd elke ochtend of ik 'krokante dosai' wilde en zorgde ervoor dat ik ze had. Hij was heel aangenaam. Er zijn een paar obers / serveersters die mijn man en ik specifiek willen bedanken voor hun voortdurende aandacht en service voor ons: Neeraj, de ober was altijd met een glimlach en had de koffie van mijn man latte klaar, en niet te vergeten Susmita, de mooie serveerster die uit Darjeeling kwam. De hier genoemde medewerkers waren de beste van de partij en zorgden er altijd voor dat we hadden wat we nodig hadden op onze ontbijttafel. Tot onze verbazing gaven deze genoemde medewerkers ons een beetje afscheid op onze laatste ontbijtdag. . . . ze presenteerden ons een prachtig stuk cake prachtig versierd en bedankten ons voor het verblijf bij hen dat met chocoladesuikerglazuur op het bord was geschreven. Ze hebben ons verblijf ongelooflijk aangenaam gemaakt en verdienen een schouderklopje. De huishoudster Chetan Singh Bisht en Joseph zorgden er altijd voor dat onze kamer netjes en opgeruimd was en dat er voldoende drinkwater voor ons in de kamer was. Meest behulpzame jonge jongens die het verdienen om ook te worden gecrediteerd. Het gehele hotelpersoneel was erg vriendelijk en gastvrij. Last but not least bedankt Manvendra Singh, Assistant Front Office Manager, voor een late check-out om 18:00 zonder extra kosten voor ons. Omdat onze vlucht een middernachtvlucht was, vroegen we om laat uitchecken en de jonge heer bij de receptie vertelde ons dat we in onze kamer konden blijven tot 14:00 uur. Toen we hem vroegen of we wat langer konden blijven omdat we twee lange vluchten hadden om naar huis te gaan, bovenop de twaalf uur durende transit op de luchthaven van Kuala Lumpur, zei hij dat we meer dan 5000 roepies moesten betalen. Maar Manvendra Singh kwam ons te hulp en stond ons toe om pas om 18.00 uur uit te checken, wat een grote hulp voor ons was. We waren zo dankbaar voor zijn vriendelijkheid. Al met al heeft The Chancery Paviliion onze hoogste aanbeveling. Nogmaals hartelijk dank aan iedereen die ons thuis heeft laten voelen, weg van huis.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: Higher floors are much quieter and rooms away from the elevator.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik kwam hier met mijn familie. Restaurant personeel leek mij toegestaan neem fruit voor mijn kinderen toen ik was gewoon uit te checken. Ze zeiden dat u er niets van hier en toen ik hen vertelde dat ik voor mijn kinderen nog ze ze niet toegestaan mij.

Ook wanneer wij willen een duik zodra we incheckten, ze niet toegestaan en de reden was dat sommige private partij gaat aan het zwembad.

Wat een Hotel is dit.

Mijn suggestie aan de mensen is dat we r hier voor de vakanties, en we kunnen niet gebruik uw faciliteit, dit is hopeloos.

Ik hoop dat dit zal verbeteren van uw diensten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Highlights -

1 . De fitnessruimte is gratis voor alle gasten, maar stoombad is een betaalde optie
2 . Zwembad is leuk, terwijl meestal hebben ze een zwembad zumba klasse draait 3 dagen per week
3 . Restaurant - gemiddeld ontbijt en diner buffet
4 . In Kamer - Netheid OK niet te groot
5 . Locatie - zeer goede loopafstand van Cubbon Pack, moeten gaan voor een ochtend run
6 . Hotel WiFi - traag en sluggisg
7 . In kamer TV - Gemiddelde geen HD-zenders

mijn keuze voor dit hotel is voor haar waarde voor geld als haar cetrally gelegen, 20 minuten van Forum mall, 5 minuut van cubbon park en naast UB plaats.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde alleen
Kamertip: Try not take a room on the first floor.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleven in dit hotel na een lange tijd. Ik kreeg te horen dat ik mij geupgrade kamer - het moment dat ik de kamer binnenkwam kon ik zie zeer slecht geverfd, zoals White wash gedaan. . slecht meubilair kwaliteit. Poolse ontbreekt vanaf hier en daar - Houten vloeren was uit ten minste 2 / 3 plaatsen. Echter, voor de prijs die ik kreeg de kamer, dacht ik het nog steeds de moeite waard. In de ochtend toen ik wakker werd, mijn kamer was net een zwembad. Water via de badkamer pijpleiding naar houten vloeren voor de volledige kamer. Ik belde het huishoudelijk en deelde hem mee. Ik wist niet reageren eigenlijk denken laten gaan, het is een oud hotel, maar het gebeurt sommige tijd. Vervolgens ging ik een bad te nemen. Het moment dat ik opende de douche, de douchekop shot als een bullet. Gelukkig was ik niet in de doucheruimte ik anders zou hebben geraakt is slecht. Ik belde voor manager - dit is waar hun opleiding komen in beeld. Bel klantenservice balie, ze houden je telefoon verplaatsen van de ene naar de andere. Ik vroeg om gm - ik weet niet waarom alle GMs zijn altijd in vergadering wanneer nodig ? Waarom kunnen ze niet worden aangesloten op de telefoon zelfs ? Vervolgens een paar mensen kwamen naar mijn kamer met één alpha male manager proberen om te intimideren me. Al met al slechte ervaring - ik kan geen enkel excuus slechte kwaliteit maar niet slechte houding. Jij mij de General Manager. U moet hebben ballen komen en mijn excuses aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het Chancery Pavilion is gelegen op een toplocatie gebied in Bangalore city centre. Hoe ooit de kamers zijn slecht onderhouden. Vallende Water op toilet verdieping vormen een zwembad en het zal niet aftappen door zelf. Het huishoudelijk departement niet bieden toiletartikelen en handdoeken in voldoende amendementen tot wij vragen hen elke keer. Het eten is erg duur en slecht is in smaak.
Al met al een slechte ervaring van een 5 sterren accommodatie . Ik verbleef in kamer nr. 209 met familie voor 4 nachten en de gezondheid kraan en spoel schakelaar waren beide lekt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: No idea on what all is wrong with other rooms. I did have a terrible experience.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige