Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Parijatha Gateway Hotel

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Nustay.com
Otel.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Zeer leuke plek om te verblijven, speciaal voor vegetariërs. Kamers zijn ruim, goede locatie vlak bij metrostation hoewel het uitz...
Google
... een fles mineraalwater of een kopje thee, een eetzaal in de kamer of een extra bed (voor mijn zoon), ik moest het...
Google
... en omgangsvormen' training aan het personeel. Mijn kamer had geen zeep in de automaat in de doucheruimte tot de...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Kluisje
Minibar
Bureau
Haardroger
Wasservice
Telefoon
Internet
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Zeer leuke plek om te verblijven, speciaal voor vegetariërs. Kamers zijn ruim, goede locatie vlak bij metrostation hoewel het uitzicht vanaf Hotel verwend. De kwaliteit van eten is goed. Verscheidenheid aan ontbijtbuffet met heerlijke Zuid-Indiase gerechten. Het personeel is goed. service is ook goed
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde voor zaken
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
In de horeca is service als ziel, terwijl het eigendom of de waar het lichaam van is. Zonder een goede sfeer of goede service, voelt u misschien niet het lekkerste eten van een restaurant. Hetzelfde geldt voor de hotels. Zonder een goede service, welk gezellig hotel het ook is, is uw verblijf niet comfortabel.

Tijdens de laatste week van januari en de eerste week van februari van dit jaar, heb ik voor Parijatha Gateway gekozen om een ​​comfortabel verblijf met familie te ervaren. Veilige parkeergelegenheid in de kelder, uitstekende locatie naast Orion Mall, schone en goed onderhouden kamers, een receptie met een aantal personeelsleden tot uw dienst en een leuk restaurant zijn enkele van de functies die me wensten te kiezen voor Parijatha om mijn zoontje te maken eerste bezoek aan gedenkwaardige Bengaals. Ik reed van Hyderabad, begroet door het hotelpersoneel met warmte, soepel en tevreden ingecheckt. Maar in tegenstelling tot mijn aanvankelijke prettige ervaring, vond ik de diensten die ik tegenovergesteld vond. Of dat nu was, een fles mineraalwater of een kopje thee, een eetzaal in de kamer of een extra bed (voor mijn zoon), ik moest het roomservicenummer bellen en soms herhaalde herinneringen met intervallen van een half uur alleen maar beloften . Ik moest doen wat ik het meest haat - klachten indienen! De receptie verontschuldigde zich met het verzoek om een ​​beetje "aan te passen" gezien ze onderbemand waren omdat de meeste van hun collega's "met verlof" waren. Ik vind het leuk om mijn ervaring te beschouwen als een uitzondering in die periode en wil mijn punt valideren zodra ik daar de volgende keer blijf of een van mijn vrienden of familieleden hun zoete ervaring deelt. Lieve Parijatha, ik hoop van harte dat je in de toekomst zult leveren welk minimum van je wordt verwacht in termen van service - iets dat in overeenstemming is met je kwaliteitskamers! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vreselijke plaats, heeft een desolaat look. Het personeel is zeer onvriendelijk. Als je niet tip de steward in het restaurant op de eerste dag zelf, weet niet eens verwachten hem u te begroeten of zelfs in uw richting voor de rest van het verblijf.
Het hotel vereist enige ernstige gastvrijheid en omgangsvormen' training aan het personeel.

Mijn kamer had geen zeep in de automaat in de doucheruimte tot de derde dag, en was gevuld alleen na waarin de 24 - bureau.
De verlichting in de kamer is zo zwak, je voelt je depressief. Ze kunnen makkelijk hoger wattage LED-lampen, maar ik vermoed dat er een harteloze onverschilligheid.

De 24 - bureau mensen niet begroeten tot je niet begroeten. Iemands kreeg de gehele missie en visie klapte!

De lobby uiterlijk is deprimerend en het hotel heeft een wanhopige revisie en een nieuwe look!

Vergeet niet hier, of u uw vakantie verpesten of uw officiële bezoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2016Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Most rooms are poorly lit, please check the room and shower area before committing yourself.
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Weigeren om een tweede sleutel van de tweede bewoner in plaats stelde de sleutel bij de receptie. Twijfelen aan het beleid.

Wifi werkte niet. Geen inspanning te laten werken.

Defecte sleutel houder in de kamer met het resultaat geen elektriciteit in de kamer.

Gebroken waterkoker en zonder sec. automatische
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Verbleven in deze plaats op zakenreis. Het is onder een viaduct en aan de hoofdweg. Nogal luidruchtig.
De kamer was schoon en goed onderhouden. Water verwarming is gecentraliseerd of op zonne dus, warm water is een beetje dubieus. In mijn 3 daagse reis er ik zag een andere dame in dit hotel dat heel freaked me out.
Eten is vegetarisch, ze hebben een grote spreiding in het buffet, maar de kwaliteit is matig.Ze zijn erg moeilijk voor maaltijd en vermoeide reizigers krijgen mogelijk zeer weinig te kiezen hun all day menu.
Het team was het meest ondersteunend bij het oplossen van werkgerelateerde eisen, voor de workshop die ik bijwoonde.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2016Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Choose a room to the back of the hotel on the upper floors.
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.