Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij OYO 9419 Manu Residency

Kamer/suite (23)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en heeft de belangrijkste Kadugodi bushalte in de buurt. De kamer was klein en eenvoudig, redelijk schoon. Hun restaurant...
Language Weaver
... en doen niet de moeite om te geven. Ik was een kamer in de vierde verdieping gezien, en toen ik de kamer...
Language Weaver
... We hadden 3 keer eten er alleen bereid en Het was goed. Kamer kostte is redelijk in vergelijking met anderen. Raam...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Bureau
Wasservice
Internet
Airconditioning
Wifi
Bad/douche

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn ouders en ik verbleven hier voor een korte looptijd. De plaats is op Sai Kolonie, Opp gelegen. S. B. ik, in de buurt van Sathya Sai Baba Ashram, redelijk dicht bij de hoofdweg, en heeft de belangrijkste Kadugodi bushalte in de buurt. De kamer was klein en eenvoudig, redelijk schoon. Hun restaurant serveert erg goed eten. Het ontbijt en diner was verstrekt door het hotel, inclusief de dagelijkse PG huren, en dat eten was ongeveer gemiddeld. De service is goed. Mensen kunnen als een hotel te boeken, maar de plaats heeft een veelheid van enkelvoudige mensen. Handig maar eenvoudig.

Wasmachine is beschikbaar, en ze hebben generator terug, maar dat wil niet altijd werk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte Hotel Manu Residency via een online boeking service website. Toch was het adres genoemd in Google Maps afwijken van de werkelijke adres van het hotel. Ik had dit hotel om mijn korte reis naar een centrum waar ik over een proef was geboekt. Echter, het hotel was eigenlijk 8 km afstand van het adres getoond op Google Maps gelegen en dus moest ik een auto-riksja te krijgt zelfs op de proef centre!

Komende aan klantenservice, het hotel personeel zijn ongeïnteresseerd en doen niet de moeite om te geven. Ik was een kamer in de vierde verdieping gezien, en toen ik de kamer bereikte was het niet was schoongemaakt. De gangen waren vol dode insecten van de vorige nacht.

Geloof me, is er een ENORME bijenkast evenveel waard met duizenden wilde bijen direct naast de lift op de gang! Dit is een enorme bedreiging van de veiligheid! En ze hebben niet gehinderd deze uit te bannen.

Het andere is een BAT dat sets heeft shop op het licht op het plafond recht naast ingang naar mijn kamer. Het mag er elke nacht en door ochtend, is het woord aan de voorkant van mijn kamer vol bat uitwerpselen. Jasses! En zoals gewoonlijk niet schelen ze niet te schoon. Ik heb foto's van zowel de bijenkast evenveel waard en de bat geplaatst die rondhingen op het licht.

Ik vroeg de lobby om een extra deken zoals ik koud voelde hadden. Ze zeiden dat ze het snel, maar verrassing brengen! Het nog nooit gebeurd. Ik was te gefrustreerd tot zelfs uitleg gevraagd.

Komt aan het gratis draadloos internet dat ze adverteren, geloof me - het nooit werken binnen de kamer! Tenminste het niet binnen mijn kamer. Ik moest ofwel tot de gang of beneden naar de lobby om de mijn e-mail s en boodschappen. En ja, MOET u VRAGEN voor de WiFi wachtwoord. Ze voorzien niet dat u bij aankomst.

Dus hoewel het niet veel van de voorzieningen die het geadverteerd had, had het komen met sommige extra faciliteiten - vervoer naar kijk een bat en een bijenkast evenveel waard van nauwe quarters! Nu, is niet zo spannend - een wildlife safari in een metro!

Maar er zijn enkele pluspunten van het hotel - het eten geserveerd in het restaurant goed. Er is gratis ontbijt, die is ... oké.

Kortom, dit is niet de beste van hotels, als u op zoek bent naar goede klantenservice. Als u op zoek bent naar een goedkoop hotel en niet met alle putting up doen vergeten dat ik hierboven vermeld, kunt u gaan voor het.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2015Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in dit hotel vanaf 23 okt. tot 27 okt 2013. De service is zeer goed. We hadden 3 keer eten er alleen bereid en Het was goed. Kamer kostte is redelijk in vergelijking met anderen.

Raam uitzicht is rustig. Het gebied gelegen hotel is erg rustig en fatsoenlijk. Het is goed om te verblijven als we bij werk hebben door Whitefield en andere plaatsen. Het is niet voor bezichtigen in Bangalore Preferred.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2013Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Good for short term trip near by whitefield as it is very near to railway station and double...
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel is niet voor koppels / familie. Degenen die de buurt bezoek door bedrijven kunnen in dit hotel verblijven. Kamers zijn erg klein. Zoals ik met mijn 2 jaar oude kind reis was, had ik koos voor executive kamer. Zelfs toen was het erg klein.

Ons doel van bezoek is sightseeing. Maar dat niet kon gebeuren vanwege verte van de stad. We eindigden kijken Dabbang 2 in de buurt mall ( 6 km). Ik kan niet het hotel voor dit verwijten, want dit onderdeel van het pakket door toeristische operator was verstrekt.Vermijd dit als u boekt doel rondritervaring is. We verbleven voor één dag en lunch was gewoon zielig. Rijst was verbleken, het leek alsof ze net uit de koelkast gekocht en het bood zelfs zonder verwarming. Er was geen goede onderhoud buiten de kamers, het restaurant is aanrader om ontbijt en items zoals rijst, dal, omlettee etc. , rest van de dingen die zij zullen vanaf buiten op aanvraag brengen.

We hadden niet een goede nachtrust. In de namiddag begonnen ze schoonmaak kamers, elke keer dat ze een deur open of sluiten, maakte het een heleboel crancky lawaai. Er zijn dicht bij 6 tot 8 kamers per trap.
In de nacht rond 1 uur, sommige voor vrijgezellen ingecheckt en maakten een hel veel lawaai.

Het personeel was hoffelijk en verstrekt goede snelle service. Het uitzicht vanaf het balkon is goed.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2012Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Do not take room number C 7, the bathroom ventilator is too big and people from outside can see...
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.