Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Lui Beach Resort

Kamer/suite (173)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Trip.com
US$ 42
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 231
US$ 35
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 196
Gratis annuleren tot 30-11-19
ZenHotels.com
US$ 220
Aanbieding bekijken
Hotwire.comUS$ 231
PricelineUS$ 38
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... receptie die schijnbaar blij waren om te helpen. Onze kamer was ruim en schoon en we waren zeer tevreden. Echter, de...
Google
Kamer en wasruimte zijn klein en krap. Ik bleef mijn voeten pijn doen aan de randen van het bed vanwege de grootte van de...
Google
Dit hotel stelde onze hele reis teleur.  1) U dient alleen contant te betalen aan het hotel, als u een ontvangstbewijs wilt, vrage...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Wasservice
Internet
Airconditioning
Flatscreen tv

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven in dit hotel voor een week laat arriveren 's nachts, we waren blij om te worden begroet door een vrolijke receptie die schijnbaar blij waren om te helpen. Onze kamer was ruim en schoon en we waren zeer tevreden.
Echter, de volgende nacht waren we teleurgesteld dat de kamer volledig met zowel mieren en vliegen die ons bijten was vergeven. We vroegen de receptie of er iets was dat ze konden doen om te helpen, misschien een verandering van kamer, nadat we moesten wachten om een ​​half uur te wachten op een reactie, we kregen te horen dat het onze schuld was en dat we niet met de lichten op zaten te zitten! We werden toen leugenaars genoemd en vertelden dat we niet gebeten werden en dat alle kamers hetzelfde waren. Na Peter aan de receptie te hebben verteld hoe teleurstellend deze reactie was, verplaatste hij ons met tegenzin na 15 minuten mokken. Na de verhuizing van de kamer naar een kamer met airconditioning die bij het reserveren niet inbegrepen was, kregen we te horen dat we de afstandsbediening moesten overhandigen omdat we niet konden vertrouwen om hem niet te gebruiken. Behandeld als kinderen, volkomen respectloos.
 De volgende dagen had Peter van de receptie ons in de gaten gehouden en kwam naar buiten toen we het hotel binnenkwamen en zeiden 'waar ben je geweest' en 'waarom heb je de ventilator in je kamer achtergelaten'. Ons bombarderen met onnodige opdringerige vragen, als resultaat brachten we al onze tijd door op het strand waar we niet konden worden gevolgd. Om onze vakantie af te sluiten, hadden we andere gasten die om 2 uur 's morgens laaiende rijen hadden, schreeuwende en gooiende dingen.

Tot slot, zoals andere beoordelingen vermelden, is er een rattenprobleem. Ontbijten op een ochtend en een enorme rat verscheen naast ons stuiptrekkend en stervend omdat het vergiftigd was. Afbeeldingen om te laten zien.

Het personeel aan de bar en de schoonmaakster van het zwembad zijn de enige medewerkers die trots kunnen zijn op hun werk, omdat ze er veel moeite voor doen om er een aangenaam verblijf van te maken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer en wasruimte zijn klein en krap. Ik bleef mijn voeten pijn doen aan de randen van het bed vanwege de grootte van de kamer. Zwembad was vrij klein en leek niet onderhouden. Voor het ontbijt was het ofwel brood - omlette of puri - bhaji en thee of koffie; Ik weet niet meer wanneer de laatste keer was dat ik zo'n menu had.
Het resort (als ik het zo mag noemen), is oké voor 1. 5 k. men kan 500 - 700 meer toevoegen en een goed hotel in de buurt krijgen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel stelde onze hele reis teleur.
 1) U dient alleen contant te betalen aan het hotel, als u een ontvangstbewijs wilt, vragen zij om 18% extra te betalen.
 2) Ze serveren elke dag hetzelfde ontbijt. Brood / omel of Poha.
 3) ze irriteren je vaak aan het herinneren / waarschuwen van regels. Onvriendelijk personeel, lach niet eens. .
 4) kamers zijn heel normaal, voelt niet als hotelkamer
 5) eventuele markeringen op handdoeken / lakens, ze kosten daar last van.
 6) voedselprijzen in het hotel zijn erg duur. . . biryani kost 350 rs, roti / Nan kost 100. .
 7) Ze betalen 3200 per nacht met een extra kind, wat volledig geldverspilling is. . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geweldige ervaring! ! ! Goede gezellige kamers met uitzicht op zwembad, zorgvuldig gereinigd zwembad, ruime kamer en lekker eten bij resasonabl prijzen. Dis plaats is zo rustig en op slechts 250 meter van het strand. Sterk vermeldenswaardig aan vrienden. . . De vriendelijke & smiley personeel kan niet genoeg voor u. . . .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik wist dat dit een budget hotel en ben erg blij te hebben eenvoudig. Wat we niet leuk vonden was kamer 116 had eigenlijk geen licht de achterkant van de kamer op de keuken zodat de gordijnen te openen of deuren werd uit de vraag die wij stelden voor voice gordijnen dus konden we licht in de kamer, maar deze waren niet weergegeven. Het ontbijt was verschrikkelijk samenwerkte met warm water toast koud. Personeel dun op de begane leek 1 man te doen ontbijt. Goede ligging ongeveer 5 minuten naar elk maar zou niet opnieuw
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige